Покращення ефективності використання палива, аеродинаміки й комфорту водія — основні причини надання дозволу використовувати довші кабіни вантажівок на європейських дорогах. Нові норми відповідають кліматичним цілям ЄС і можуть суттєво вплинути на роботу транспортних компаній.
Дизайн вантажівок у Європі залишався майже незмінним протягом багатьох десятиліть: короткі кабіни використовувались, щоб максимально збільшити довжину вантажної платформи. Ця конструкція, яку зазвичай називають дизайном із кабіною над двигуном, переважає головним чином тому, що європейське законодавство обмежує загальну довжину транспортних засобів, включно з причепом і тягачем. Тим часом у США обмеження довжини застосовуються лише до причепа, тому на американських дорогах переважають вантажівки з довгими кабінами.
Однак зміни в європейському законодавстві, запроваджені у 2020 році, тепер дозволяють використовувати в Європі вантажівки з трохи довшими кабінами. Це відкриває нові можливості для дизайнерських змін, завдяки яким вантажівки стануть аеродинамічнішими, безпечнішими й комфортнішими.
«Ми схвалюємо це законодавство, оскільки воно дає нам можливість додатково підвищити енергоефективність кабін за допомогою дизайну. Це принесе користь як нашим клієнтам, так і навколишньому середовищу», — говорить Томас Турессон, менеджер із комерціалізації нових пропозицій у Volvo Trucks.