В умовах дорожнього руху може виникати інтенсивна взаємодія між водіями та іншими учасниками дорожнього руху. У вантажівці Volvo водій має доступ до ряду систем підтримки, які допомагають уникнути аварій і захистити всіх учасників дорожнього руху.
Наші системи створені, щоб підвищити безпеку водіїв у різноманітних ситуаціях – чи то рух на високій швидкості по шосе, повільна їзда в міському трафіку чи зупинка з іншими учасниками дорожнього руху поблизу. Відкрийте для себе переваги наших систем підтримки водія на автомагістралях і в міських умовах.
Система Pilot Assist, що активується системою динамічного керування від Volvo, використовує камеру для зчитування розмітки смуги руху та надає водіям безперервну активну допомогу в керуванні, що дозволяє зберігати курс і залишатися в смузі руху. Це призводить до більш проактивної підтримки, призначеної для більш безпечної та більш спокійної їзди. Система вимагає від водія тримати руки на кермі.
Якщо вантажівка відхиляється від смуги руху, система динамічного керування від Volvo з системою утримання смуги руху попереджає водія та надає допомогу у кермовому зусиллі, щоб спрямувати вантажівку до центру смуги.
Систему динамічного керування від Volvo з системою підтримання курсової стійкості розроблено для виявлення випадків, коли вантажівку починає заносити. Потім система починає керувати вантажівкою, щоб стабілізувати автопоїзд і уникнути небезпечної ситуації.
Адаптивний круїз-контроль регулює швидкість, щоб підтримувати безпечну дистанцію до автомобіля попереду, автоматично прискорюючись і гальмуючи. Система працює на всьому шляху пересування: від руху на повній швидкості до повної зупинки, а потім автоматично запускається знову, коли рух транспортного потоку продовжується. Додає комфорту й безпеки водінню по автомагістралі.
Дотримання правильної швидкості є запорукою безпечного водіння. Інтелектуальна система контролю швидкості попереджає водія про обмеження для певної групи транспортних засобів на поточних ділянках дороги. У разі перевищення дозволеної швидкості водій отримує сповіщення.
Для безпечного керування автомобілем вам потрібно бути уважним і відповідати умовам для водіння. Система попередження водія виявляє ознаки сонливості або неуважності. При виявленні цих ознак система надсилає водію сповіщення й рекомендацію зробити перерву.
Система попередження про зіткнення з екстреним гальмуванням призначена для виявлення транспортних засобів, велосипедистів і пішоходів попереду, а також велосипедистів і пішоходів, які рухаються в тому ж напрямку, що й вантажівка. Коли виявляється ризик зіткнення, система попереджає водія. Якщо водій не вживає заходів, поки ризик залишається, вантажівка автоматично гальмує, щоб уникнути зіткнення.
Щоб уникнути перегріву колісних гальм під час спуску, круїз-контроль допомагає водієві обмежити швидкість вантажівки нижче заданої. Він використовує допоміжне гальмо разом із оптимізованим вибором передачі, а колісні гальма використовуються тільки тоді, коли це потрібно.
Рух схилом із причепом на слизькій поверхні може призвести до того, що причіп штовхне вантажівку і спричинить ефект складання вантажівки, що підвищить ризик аварії. Stretch Brake може допомогти запобігти цьому, застосовуючи гальмівні імпульси до причепа, що розтягує автопоїзд для підвищення безпеки дорожнього руху.
Адаптивне дальнє світло розроблене для виявлення інших транспортних засобів попереду вантажівки, дає змогу керувати вантажівкою у темряві з увімкненим дальнім світлом, коли в інших випадках це було б неможливо. Ця функція динамічно змінює світловий промінь, щоб забезпечити оптимізоване освітлення, не заважаючи водіям інших транспортних засобів.
Система електронного контролю стійкості призначена для мінімізації ризику руху юзом і перекиданню. Виявивши критичну ситуацію, система зменшує потужність двигуна та активує гальма кожного колеса окремо.
Шини в хорошому стані - хороший початок для безпечного водіння. Система моніторингу тиску в шинах відстежує тиск у кожній шині вантажівки та попереджає про низький тиск повітря, швидкий витік або високу температуру. Це забезпечує додатковий захист від аварій, спричинених пошкодженням шин.
Під час зупинки та на швидкості до 10 км/год передній індикатор наближення використовує передній радар і камеру для виявлення та попередження водія про учасників дорожнього руху в зоні ризику перед вантажівкою. Якщо система виявить учасника дорожнього руху перед вантажівкою, водія буде поінформовано. У разі збільшення ризику зіткнення також пролунає звукове попередження.
Наша система запобігання бічним зіткненням використовує радарні датчики для виявлення пішоходів, велосипедистів та інших транспортних засобів з обох сторін вантажівки. При виявленні учасника дорожнього руху водій отримує світловий сигнал. Якщо водій увімкне індикатор повороту, система попередить про це миготінням світла, звуковим сигналом, а також будуть пропонуватися активні вказівки щодо керування.
Пішоходів і велосипедистів може бути важко помітити поблизу вантажівки. Попередження про відкриття дверей використовує датчики для сканування обох сторін вантажівки, щоб виявити та попередити про інших учасників дорожнього руху в зонах ризику під час відкривання будь-яких дверей кабіни. Система видає попередження протягом двох хвилин після вимкнення запалювання.
Пішоходи та велосипедисти можуть наблизитися до вантажівок в умовах міста, і водіям може бути важко побачити, що відбувається поблизу. Кутова камера з боку пасажира забезпечує чудовий огляд зон з боку пасажира. Вона автоматично запускається індикатором повороту, і зображення з камери відображається на бічному дисплеї.
Камера заднього виду забезпечує чудове поле огляду позаду вантажівки, надаючи водієві більше контролю над оточенням. Вона автоматично активується, коли вмикається передача заднього ходу, а зображення камери відображається на бічному дисплеї.
Наші електровантажівки майже безшумні. Це добре для робочого середовища водія, а також для міського середовища, але це також ускладнює помітність електричних вантажівок. Акустична система сповіщення про транспортні засоби видає слабкі, але помітні звуки, щоб попередити людей, які знаходяться поблизу вантажівок. Вона призначена для підвищення безпеки пішоходів і велосипедистів.
Безпечне водіння з частими зупинками та рушаннями може становити труднощі. Система автоматичного утримання призначена для того, щоб зробити водіння безпечнішим і зручнішим, автоматично застосовуючи гальма для утримання вантажівки на місці, поки водій не натисне на педаль газу. Крім того, функція працює під час підйому або спуску як переднім, так і заднім ходом, а також на рівних ділянках.
Гарне зчеплення необхідне для безпечної їзди та уникнення заносу. Active Grip Control призначена для контролю обертання коліс для покращення стабільності, прискорення та гальмування на слизькій дорозі. Система активується миттєво, коли виявляє ознаки заносу.
Детальну інформацію про вибір наших систем підтримки водіїв можна знайти в колекції інформаційних листів. Доступно для завантаження тут.
Ми не гарантуємо, що показані функції доступні за замовчуванням або для всіх варіантів оснащення й силового агрегату.
Функції
| Додаткова інформація | FH16 | FH | FM | FMX | FL | FE |
Система моніторингу тиску в шинах |
| ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Система Попередження Водія | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
Адаптивне дальнє світло | ● | ● |
|
|
|
| |
Інтелектуальна система контролю швидкості | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
Система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
Адаптивний круїз-контроль | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
Передній індикатор наближення | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
Підтримка уникнення бокових зіткнень | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
Попередження про відкриття дверей | ● | ● | ● | ● |
|
| |
Автоматичне утримання | ● | ● | ● | ● |
|
| |
Динамічне керування від Volvo з системою утримання смуги руху |
| ● | ● | ● | ● |
|
|
Система електронного контролю стійкості |
| ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Динамічне керування від Volvo з системою підтримки курсової стійкості |
| ● | ● | ● | ● |
|
|
Круїз-контроль під час руху схилами |
| ● | ● | ● | ● |
|
|
Гальмівна функція «Stretch Brake» |
| ● | ● | ● | ● |
|
|
Кутова камера на стороні пасажира |
| ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Камера заднього виду |
| ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Активний контроль зчеплення |
|
| ● | ● | ● |
|
|
Акустична система сповіщення ТЗ* |
|
| ● | ● | ● | ● | ● |
*Лише електричні вантажівки |