Ми лідери з питань безпеки дорожнього руху. Жодна вантажівка Volvo не повинна стати учасником дорожньо-транспортної пригоди — це частина нашої філософії. Ми заснували відділ з дослідження аварій у 1969 році таз того часу і по сьогодні є піонерами у сфері розробок інноваційних технологій для уникнення аварій та зменшення рівня травматизму водіїв. Та й не лише водіїв. Кожного.
Близько половини ДТП з летальними наслідками за участі вантажівок можна було б уникнути, якби люди користувалися пасками безпеки. Життєво важливо, щоб нові покоління водіїв розуміли, наскільки важливим винаходом він є. Оскільки врятовані життя для нас понад усе.
Завдяки нічному режиму водії можуть миттєво вимикати всі непотрібні підсвічування на панелі приладів одним натисканням кнопки. Це дає змогу зменшити відблиски, що потрапляють у поле зору водія, та запобігти відволіканню через відбиття від лобового скла і бокових дзеркал. Нічний режим найкраще підходить для далекобійників під час водіння вночі, а також під час руху заднім ходом або маневруванні за важких погодних й інших несприятливих умов, наприклад при під'єднанні та розчепленні причепу.
Наші ініціативи з активної безпеки мають на меті запобігати помилкам, які спричиняють близько 90% усіх дорожньо-транспортних пригод. Тому ми допомагаємо водіям бачити більше. Ми допомагаємо їм перебувати в комфорті та бути зосередженими. І ми обладнуємо свої вантажівки системами і технологіями, що виводять безпеку на якісно новий рівень.
На жаль, аварії трапляються — тому ми зосереджуємо наші ініціативи з пасивної безпеки на мінімізації ризику травмування. В результаті, ми спрямовуємо всі наші зусилля на виробництво вантажівок, які забезпечують максимальний рівень безпеки водіїв, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.
Дізнайтеся більше про системи безпеки у Volvo FH