Trucks

Технічні характеристики Volvo FMX

Усе, що вам потрібно знати про Volvo FMX, у найдрібніших деталях.

Силовий агрегат

Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових агрегатів і коробок відбору потужності.

Електричний двигун для високих навантажень — потужність/крутний момент

 

D11 — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D13 – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

Електродвигун

Volvo FMX Electric

Потужність

До 330–490 кВт (450–666 к. с.) постійної потужності

Запас ходу

До 300 км

Час зарядки (до повної зарядки)

9,5 год за змінного струму (43 кВт); 2,5 год за постійного струму (250 кВт)

Ємність акумулятора

180–540 кВт·год, від 2 до 6 акумуляторів

  

Дизельний двигун

D11

D13 

Стандарт викиду відпрацьованих газів

Євро 6

Євро 6

 

Кількість циліндрів

6

6

 

Об’єм

10,8 дм³

12,8 дм³

 

Хід поршня

152 мм

158 мм

 

Діаметр циліндра

123 мм

131 мм

 

Ступінь стискання

18.0:1

18.0:1

 

Економічний діапазон обертів

1000–1500 об/хв

900–1400 об/хв

 

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами

155 кВт (2300 об/хв)

175 кВт (2300 об/хв)

 

Потужність гальмування моторним гальмом*

270 кВт (2300 об/хв)

340 кВт (2300 об/хв)

 

Оливні фільтри

2 повнопотокові

2 повнопотокові

 

Об’єм оливи для заміни, включаючи фільтр

35 л

35 л

 

Система охолодження, загальний об’єм

22 л

24 л

 

 

   

*Додатково

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm). Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)

 

D11 330 к. с. (246 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

330 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 877–1400 об/хв

1600 Н·м

  
 

D11 380 к. с. (279 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

380 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 938–1400 об/хв

1800 Н·м

  
 

D11 430 к. с. (317 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

430 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 1008–1400 об/хв

2050 Н·м

  
 

D11 460 к. с. (338 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

460 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 1050–1400 об/хв

2200 Н·м

  
 

D13 420 к. с. (309 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

420 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 905–1400 об/хв

2100 Н·м

  
 

D13 460 к. с. (338 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

460 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 945–1400 об/хв

2300 Н·м

  
 

D13 500 к. с. (368 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

500 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 980–1400 об/хв

2500 Н·м

  
 

D13 540 к. с. (397 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1458–1700 об/хв

540 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 1000–1400 об/хв

2600 Н·м

  
     

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач із дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом гідропідсилювача керма й охолоджувачем оливи. Також можна замовити I-Shift зі знижувальними передачами, ультраповільними низькими передачами й багатоступінчастою передачею заднього ходу.

Технічні характеристики

Тип

Найвища передача

Макс.крутний момент (Н·м)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

AT2412

Пряма

2400

44

AT2612

Пряма

2600

100

ATO2612

Підвищувальна

2600

100

    

Powertronic

Повністю автоматична коробка передач із сервоприводом перемикання з перетворювачем крутного моменту й охолоджувачем оливи. Забезпечує перемикання передач без втрати потужності. Виробник може обладнати Powertronic коробкою відбору потужності, вмонтованим моторним гальмом-сповільнювачем, аварійним насосом гідропідсилювача керма.

Тип

Найвища передача

Макс.крутний момент(Н·м)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

PT2106

Пряма

2100

44

PT2606

Пряма

2600

60

    

Powertronic, інтегровані режими водіння

Економний режим

Призначений для оптимальної економії пального. Перемикання передач відбувається на найекономнішому діапазоні обертів.

Потужність

Використовується за потреби в додатковій потужності двигуна. Забезпечує перехід на вищу або нижчу передачу за високих обертах двигуна.

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент (Н·м)

Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

Одинарна головна передача

RSS1344C/E

Одинарний

Гіпоїдна

2600

13

44

RSS1370A/B

Одинарний

Гіпоїдна

3800

13

70

RTS2370A

Тандемний

Гіпоїдна

3800

23

80

RSS1244B

Одинарний

Гіпоїдна

2800

12

44

RTS2310A

Тандемний

Гіпоїдна

3800

23

100

RSS1352A

Одинарний

Гіпоїдна

2800

13

52

      

Колісний редуктор

RSH1365

Одинарний

Конічна передача

2400

13

65

RSH1370F

Одинарний

Конічні спіральні передачі

3800

13

70

RTH2610F

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

26

100

RTH3210

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

32

100

RTH3312

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

33

120

RTH3815

Одинарний

Конічні спіральні передачі

3800

38

150

      

Передавальні числа заднього мосту

Одинарні мости

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Тандемні мости

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 к. с.

D11 370 к. с.

D11 410 к. с.

D11 450 к. с.

D13 420 к. с.

D13 460 к. с.

D13 500 к. с.

D13 540 к. с.

Powertronic

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch

SP02812

 

 

 

 

 

Мости з одинарними редукторами

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Мости з колісним редуктором

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Ведучий передній міст/Роздавальна коробка

FAA11/FAA21/V2501TB

         

 

Значення крутного моменту

Передавальне число 

EPTT650

650 Н·м*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Н·м*

1.26:1

 
    

* Значення крутного моменту під час руху й роботи на холостих обертах.

Установлювані на двигуні

PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER100: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Коробки відбору потужності, залежні від зчеплення

PTR-F: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.

PTR-FL/FH: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F: високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1: високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою з’єднувального фланця і DIN-стандарту.

PTRD-D2: високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду й одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця і одного DIN-стандарту.

Екстер’єр і інтер’єр

Ознайомтеся з розмірами кабіни, її висотою над землею і іншими характеристиками.

Volvo FMX постачається з унікальний зовнішнім оздобленням, створеним для суворих умов експлуатації.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

Стандартне

Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Сонцезахисний козирок кольору Lightning Gray. Хромовані фари. Сталевий бампер, пофарбований у сірий колір.

Для різних потреб Volvo FMX постачається з п’ятьма рівнями оздоблення інтер’єру.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Текстильне оздоблення Dynamic

Текстильне оздоблення в сучасній кольоровій гамі й міцні матеріали різних відтінків сірого й фіолетового.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Вінілове й текстильне оздоблення Robust

Довговічні матеріали з вінілу й текстилю в сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Оксамитове оздоблення Progressive

Оксамитове оздоблення з м’яким текстилем у сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Robust

Інтер’єр із міцних матеріалів, який поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Progressive

Інтер’єр із міцних матеріалів, який поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Денна кабіна

Денна кабіна (FMX-DAY) з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Низька денна кабіна

Низька денна кабіна (FMX-LDAY) потрібна для такого обладнання, як холодильні кузови, кузови для використання в шахтах, насоси й крани. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Спальна кабіна

У спальній кабіні (FMX-SLP) може зручно розміститись одна особа. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Низька спальна кабіна

Низька спальна кабіна (FMX-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове відділення для вантажу над кабіною. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter

Кабіна Globetrotter (FMX-HSLP), у якій можуть зручно розміститись одна або дві особи. Кабіна Globetrotter вирізняється додатковим місцем для зберігання речей у верхній частині. Внутрішня висота 201 см: 157 см над кожухом моторного відсіку.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Багатомісна кабіна

Багатомісна кабіна має вдосталь місця для додаткових пасажирів і може вмістити до 9 осіб. Внутрішня висота 1590 мм.

Чотириточкова підвіска

На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня пневматична або повністю пневматична підвіски.

 

Повітрозабірники

Повітрозабірник, розташований зліва, доступний у високій або низькій конфігураціях.

 

Кольори кабіни

Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.

 

Сидіння водія

Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 200 мм, а по вертикалі — 100 мм. У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання в поздовжньому напрямку й по висоті, налаштовувану поперекову опору й налаштовуваний нахил сидіння.

 

Пасажирське сидіння

Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Кожен можна замовити з оббивкою за вибором. Пасажирські сидіння в стандартній комплектації обладнані підголівниками.

 

Ліжка

Розміри нижнього ліжка 70×200 см. Неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см із пружинними блоками. Три варіанти твердості: м’який, напівм’який і твердий. Крім того, на вибір пропонуються два варіанти чохлів для матрацу: вони підвищують рівень комфорту під час сну й полегшують заправляння спального місця. Розміри верхнього ліжка Comfort: 70×190 см або 60×190 см (опція для кабіни Globetrotter).

Місце для зберігання речей усередині кабіни

Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані ролетами, а також чотири ISO-відділення, одне з яких призначене для тахографа (два ISO-відділення в низьких кабінах). Під ліжком спальної кабіни та кабіни Globetrotter є два великих місця для зберігання, що відчиняються ззовні, і одне велике відділення для зберігання (44 л), для доступу до якого треба підняти матрац і козирок. У спальній зоні знаходяться два відділення для журналів і дрібних речей. На панелі приладів розташовані чотири відкритих відділення, невеликий контейнер, відділення з відсіком DIN, відділення з поглибленням і тримач для пляшок. Денна кабіна може бути обладнана місцем для зберігання об’ємом 60 л із ролетами для касок, ланч-боксу тощо.

 

Зовнішні відділення для речей

За пасажирським сидінням і сидінням водія знаходяться речові відділення, доступні зовні.

 

Люк у даху

Кабіну обладнано люком у даху, що відкривається на 50 мм. З внутрішньої сторони розташований перфорований сонцезахисний козирок, який також виконує роль москітної сітки, коли люк відкрито. Управління люком у даху можливе в ручному або електричному режимі (опція). Також доступний люк зі сталі, призначений для сфери будівництва або суворих умов експлуатації.

 

Кермо

Доступне у двох розмірах — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватися в діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція) кермо можна відрегулювати по вертикалі в діапазоні від –5° до +15°. Це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. Кермо можна замовити з подушкою безпеки або без неї. У цілях безпеки й збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового й бічного дисплеїв.

 

Система кондиціювання повітря

Існує дві альтернативні системи кондиціювання повітря, які задовольнять усі ваші потреби:

  • Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC).
  • Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2).

Кліматичну систему також може бути доповнено стоянковим обігрівачем кабіни й двигуна.

Шасі

Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, тягачів і функцій шасі й гальм.

Середнє

прибл. 900 мм

Високе

прибл. 1000 мм

Надвисоке

прибл. 1200 мм

Екстрависоке

прибл. 1240 мм

  

 

Пневматична підвіска

Ресорна підвіска

Середнє

10/20*

9

Високе

10/20*

10/20*

Надвисоке

-

10/20*

Екстрависоке

-

10/20*

 

*З подвійним переднім мостом

FA-LOW

Низький передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на міст до 9 т.

FA-LOW

Середній передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на міст до 10/20 т.

FA-HIGH

Високий передній міст для високої висоти шасі, навантаження на міст до 10/20 т.

FA-XHIGH

Надзвичайно високий передній міст для надзвичайно високої висоти шасі, навантаження на міст до 10/20 т.

FA-XXHIGH

Ведучий передній міст, навантаження на міст до 10/20 т.

Подвійний передній міст — FA-HIGH/FA-XHIGH

Доступний у конфігураціях 8×2, 8×4 і 10×4, навантаження на міст до 20 т.

  

Тип

Мости

Підвіска

Навантаження на міст/задню вісь

Редуктор

Інші мости

Одинарний

RAD-L90

4×2

Параболічна/багатолистова

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-GR

4×2

Пневматична підвіска

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-G2

4×2/4×4

Пневматична підвіска 

13 т

Колісний редуктор

 

RAD-G4

4×2

Пневматична підвіска

12 т

Одинарна

 

RAD-L90

4×4

Параболічна/багатолистова

13 т

Колісний редуктор

 

Задня вісь

RADT-GR

6×2/8×2

Пневматична підвіска

19/20,5/22,5/23 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)

RAPD-GR

6×2

Пневматична підвіска

16/19/22 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній додатковий міст (фіксований/керований)

RAPD-G4

6×2

Пневматична підвіска

16 т

Одинарна

Нерухомий неведучий середній додатковий міст

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Пневматична підвіска

21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

Параболічні ресори

20/21 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболічна/багатолистова

26/32 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Звичайні листові ресори

26/32 т

Колісний редуктор

 

RADD-GR

6×4/8×4

Пневматична підвіска

17/21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAPDT-BR

6×6

Параболічні ресори

21 т

Колісний редуктор

 

RADDT-GR

8×2

Пневматична підвіска

27/30/30,5/ 31,5/32 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости

RADD-TR3

6×4/6x6/8x4/8x6

Параболічні ресори

38 т

Колісний редуктор

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Пневматична підвіска

27/30,5/32/35 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній додатковий міст (керований)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Пневматична підвіска

27/33/36 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий задній додатковий міст (керований)

RADD-TR1

6x6/8x6

Параболічна/багатолистова

26 т

Колісний редуктор

 

      

Причіпні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причіпні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

Баки для пального

Алюмінієві або сталеві баки об’ємом від 150 до 900 л. Максимальний об’єм пального становить 1510 л для тягача з колісною формулою 4×2. Для подвійних передніх мостів EU6 пластиковий паливний бак EU6 між передніми мостами.

Баки для AdBlue
Об'єм від 32 до 112 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для AdBlue. Пластик.

Гальма

EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм із Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів і висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS входить у стандартну комплектацію всіх специфікацій.

 

Пакет EBS medium

Крім функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium пропонує такі функції:

 

Контроль стану системи EBS 

Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

 

Автоматичне утримання

Загальмуйте до повної зупинки вантажівки, і функція автоматичного утримання зберігатиме останнє гальмівне зусилля, щоб автомобіль не зрушив із місця, доки водій не натисне педаль газу.

 

Аналіз рівня зношування гальмівних накладок

Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються в даний момент.

 

Автоматичне відпускання стоянкового гальма

Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу за ввімкнутої передачі (лише для коробок перемикання передач I-Shift).

Додаткові опції:

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

 

Гальмівна функція Stretch Brake

Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

 

ESC (система електронного контролю стійкості)

Система стійкості гальм активує гальма індивідуально на кожному колесі, що забезпечує стійкість для всього транспортного засобу й протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2-, 3-, 4- і 5-вісних вантажівок.

 

Стоп-сигнал під час екстреного гальмування

Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду. 

 

Гідравлічний ретардер

Встановлений на коробку передач компактний ретардер із максимальною потужністю 440 кВт.

Система динамічного управління від Volvo

Активна система рульового управління з підсиленням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма й утримує кермо прямо у разі гальмування на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається в середнє положення як під час руху вперед, так і заднім ходом. Система динамічного управління від Volvo тепер доступна для всіх конфігурацій мостів, окрім тих, що мають ведучу передню вісь (4×4, 6×6, 8×6 і 10×). Додаткові активні функції рульового управління, такі як персональні налаштування й керованість, щоб їздити було ще приємніше й безпечніше.

Автоматичний контроль тягового зусилля (ATC)

Автоматично підключає ведучий передній міст, коли це потрібно, і відключає його, коли дозволяє місцевість. Це економить пальне й покращує маневреність. АТС входить у стандартну комплектацію всіх конфігурацій Volvo FMX із ведучім переднім мостом (4×4, 6×6, 8×6 і 10×6).

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому й активно керованому варіантах як для тягачів, так і для вантажівок-фургонів. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 т.
 

Неведучі задні додаткові мости

Доступні в кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 т.

Тандемний підйомний міст

Дозволяє відключати й піднімати останню вісь тандемного заднього мосту, щоб зменшити витрату пального й радіус повороту. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується та опускається. Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій із пневматичною підвіскою 6×4 й 8×4 (з тандемною задньою віссю), які оснащено дисковими гальмами.

Листи технічних даних

Дані — усе, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FMX у форматі PDF за посиланнями нижче.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Ми не гарантуємо, що показані функції доступні за замовчуванням або для всіх варіантів оснащення й силового агрегату.

Виникли питання?

Зв'яжіться з  місцевим дилером Volvo Trucks.