Усе, що вам потрібно знати про Volvo FMX, у найдрібніших деталях.
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових агрегатів і коробок відбору потужності.
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Електродвигун | Volvo FMX Electric |
---|---|
Потужність | До 330–490 кВт (450–666 к. с.) постійної потужності |
Запас ходу | До 300 км |
Час зарядки (до повної зарядки) | 9,5 год за змінного струму (43 кВт); 2,5 год за постійного струму (250 кВт) |
Ємність акумулятора | 180–540 кВт·год, від 2 до 6 акумуляторів |
Дизельний двигун | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Стандарт викиду відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 | |
Кількість циліндрів | 6 | 6 | |
Об’єм | 10,8 дм³ | 12,8 дм³ | |
Хід поршня | 152 мм | 158 мм | |
Діаметр циліндра | 123 мм | 131 мм | |
Ступінь стискання | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Економічний діапазон обертів | 1000–1500 об/хв | 900–1400 об/хв | |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами | 155 кВт (2300 об/хв) | 175 кВт (2300 об/хв) | |
Потужність гальмування моторним гальмом* | 270 кВт (2300 об/хв) | 340 кВт (2300 об/хв) | |
Оливні фільтри | 2 повнопотокові | 2 повнопотокові | |
Об’єм оливи для заміни, включаючи фільтр | 35 л | 35 л | |
Система охолодження, загальний об’єм | 22 л | 24 л | |
|
*Додатково
Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm). Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
D11 330 к. с. (246 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність за 1700 об/хв | 330 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 877–1400 об/хв | 1600 Н·м | |||
D11 380 к. с. (279 кВт) |
| |||
Макс. потужність за 1700 об/хв | 380 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 938–1400 об/хв | 1800 Н·м | |||
D11 430 к. с. (317 кВт) | ||||
Макс. потужність за 1700 об/хв | 430 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 1008–1400 об/хв | 2050 Н·м |
D11 460 к. с. (338 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність за 1700 об/хв | 460 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 1050–1400 об/хв | 2200 Н·м | |||
D13 420 к. с. (309 кВт) |
| |||
Макс. потужність за 1404–1700 об/хв | 420 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 905–1400 об/хв | 2100 Н·м | |||
D13 460 к. с. (338 кВт) | ||||
Макс. потужність за 1404–1700 об/хв | 460 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 945–1400 об/хв | 2300 Н·м |
D13 500 к. с. (368 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність за 1404–1700 об/хв | 500 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 980–1400 об/хв | 2500 Н·м | |||
D13 540 к. с. (397 кВт) |
| |||
Макс. потужність за 1458–1700 об/хв | 540 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 1000–1400 об/хв | 2600 Н·м | |||
12-ступінчаста коробка передач із дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом гідропідсилювача керма й охолоджувачем оливи. Також можна замовити I-Shift зі знижувальними передачами, ультраповільними низькими передачами й багатоступінчастою передачею заднього ходу.
Тип | Найвища передача | Макс.крутний момент (Н·м) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
---|---|---|---|
AT2412 | Пряма | 2400 | 44 |
AT2612 | Пряма | 2600 | 100 |
ATO2612 | Підвищувальна | 2600 | 100 |
Повністю автоматична коробка передач із сервоприводом перемикання з перетворювачем крутного моменту й охолоджувачем оливи. Забезпечує перемикання передач без втрати потужності. Виробник може обладнати Powertronic коробкою відбору потужності, вмонтованим моторним гальмом-сповільнювачем, аварійним насосом гідропідсилювача керма.
Тип | Найвища передача | Макс.крутний момент(Н·м) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
---|---|---|---|
PT2106 | Пряма | 2100 | 44 |
PT2606 | Пряма | 2600 | 60 |
Призначений для оптимальної економії пального. Перемикання передач відбувається на найекономнішому діапазоні обертів.
Використовується за потреби в додатковій потужності двигуна. Забезпечує перехід на вищу або нижчу передачу за високих обертах двигуна.
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент (Н·м) | Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
Одинарна головна передача | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Одинарний | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Одинарний | Гіпоїдна | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандемний | Гіпоїдна | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Одинарний | Гіпоїдна | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Тандемний | Гіпоїдна | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Одинарний | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 52 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1365 | Одинарний | Конічна передача | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Одинарний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Одинарний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 38 | 150 |
Одинарні мости
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 к. с. | D11 370 к. с. | D11 410 к. с. | D11 450 к. с. | D13 420 к. с. | D13 460 к. с. | D13 500 к. с. | D13 540 к. с. |
Powertronic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
I-Shift | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Мости з одинарними редукторами | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Мости з колісним редуктором | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Ведучий передній міст/Роздавальна коробка | ||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Н·м* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Н·м* | 1.26:1 | |
* Значення крутного моменту під час руху й роботи на холостих обертах.
PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-F: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.
PTR-FL/FH: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою з’єднувального фланця і DIN-стандарту.
PTRD-D2: високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду й одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця і одного DIN-стандарту.
Ознайомтеся з розмірами кабіни, її висотою над землею і іншими характеристиками.
Volvo FMX постачається з унікальний зовнішнім оздобленням, створеним для суворих умов експлуатації.
Стандартне
Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Сонцезахисний козирок кольору Lightning Gray. Хромовані фари. Сталевий бампер, пофарбований у сірий колір.
Для різних потреб Volvo FMX постачається з п’ятьма рівнями оздоблення інтер’єру.
Текстильне оздоблення Dynamic
Текстильне оздоблення в сучасній кольоровій гамі й міцні матеріали різних відтінків сірого й фіолетового.
Вінілове й текстильне оздоблення Robust
Довговічні матеріали з вінілу й текстилю в сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.
Оксамитове оздоблення Progressive
Оксамитове оздоблення з м’яким текстилем у сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.
Шкіряне оздоблення Robust
Інтер’єр із міцних матеріалів, який поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.
Шкіряне оздоблення Progressive
Інтер’єр із міцних матеріалів, який поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.
Денна кабіна
Денна кабіна (FMX-DAY) з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.
Низька денна кабіна
Низька денна кабіна (FMX-LDAY) потрібна для такого обладнання, як холодильні кузови, кузови для використання в шахтах, насоси й крани. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.
Спальна кабіна
У спальній кабіні (FMX-SLP) може зручно розміститись одна особа. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.
Низька спальна кабіна
Низька спальна кабіна (FMX-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове відділення для вантажу над кабіною. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.
Globetrotter
Кабіна Globetrotter (FMX-HSLP), у якій можуть зручно розміститись одна або дві особи. Кабіна Globetrotter вирізняється додатковим місцем для зберігання речей у верхній частині. Внутрішня висота 201 см: 157 см над кожухом моторного відсіку.
Багатомісна кабіна
Багатомісна кабіна має вдосталь місця для додаткових пасажирів і може вмістити до 9 осіб. Внутрішня висота 1590 мм.
Чотириточкова підвіска
На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня пневматична або повністю пневматична підвіски.
Повітрозабірники
Повітрозабірник, розташований зліва, доступний у високій або низькій конфігураціях.
Кольори кабіни
Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.
Сидіння водія
Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 200 мм, а по вертикалі — 100 мм. У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання в поздовжньому напрямку й по висоті, налаштовувану поперекову опору й налаштовуваний нахил сидіння.
Пасажирське сидіння
Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Кожен можна замовити з оббивкою за вибором. Пасажирські сидіння в стандартній комплектації обладнані підголівниками.
Ліжка
Розміри нижнього ліжка 70×200 см. Неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см із пружинними блоками. Три варіанти твердості: м’який, напівм’який і твердий. Крім того, на вибір пропонуються два варіанти чохлів для матрацу: вони підвищують рівень комфорту під час сну й полегшують заправляння спального місця. Розміри верхнього ліжка Comfort: 70×190 см або 60×190 см (опція для кабіни Globetrotter).
Місце для зберігання речей усередині кабіни
Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані ролетами, а також чотири ISO-відділення, одне з яких призначене для тахографа (два ISO-відділення в низьких кабінах). Під ліжком спальної кабіни та кабіни Globetrotter є два великих місця для зберігання, що відчиняються ззовні, і одне велике відділення для зберігання (44 л), для доступу до якого треба підняти матрац і козирок. У спальній зоні знаходяться два відділення для журналів і дрібних речей. На панелі приладів розташовані чотири відкритих відділення, невеликий контейнер, відділення з відсіком DIN, відділення з поглибленням і тримач для пляшок. Денна кабіна може бути обладнана місцем для зберігання об’ємом 60 л із ролетами для касок, ланч-боксу тощо.
Зовнішні відділення для речей
За пасажирським сидінням і сидінням водія знаходяться речові відділення, доступні зовні.
Люк у даху
Кабіну обладнано люком у даху, що відкривається на 50 мм. З внутрішньої сторони розташований перфорований сонцезахисний козирок, який також виконує роль москітної сітки, коли люк відкрито. Управління люком у даху можливе в ручному або електричному режимі (опція). Також доступний люк зі сталі, призначений для сфери будівництва або суворих умов експлуатації.
Кермо
Доступне у двох розмірах — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватися в діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція) кермо можна відрегулювати по вертикалі в діапазоні від –5° до +15°. Це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. Кермо можна замовити з подушкою безпеки або без неї. У цілях безпеки й збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового й бічного дисплеїв.
Система кондиціювання повітря
Існує дві альтернативні системи кондиціювання повітря, які задовольнять усі ваші потреби:
Кліматичну систему також може бути доповнено стоянковим обігрівачем кабіни й двигуна.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, тягачів і функцій шасі й гальм.
Середнє | прибл. 900 мм |
Високе | прибл. 1000 мм |
Надвисоке | прибл. 1200 мм |
Екстрависоке | прибл. 1240 мм |
| Пневматична підвіска | Ресорна підвіска |
---|---|---|
Середнє | 10/20* | 9 |
Високе | 10/20* | 10/20* |
Надвисоке | - | 10/20* |
Екстрависоке | - | 10/20* |
|
*З подвійним переднім мостом
FA-LOW | Низький передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на міст до 9 т. |
FA-LOW | Середній передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на міст до 10/20 т. |
FA-HIGH | Високий передній міст для високої висоти шасі, навантаження на міст до 10/20 т. |
FA-XHIGH | Надзвичайно високий передній міст для надзвичайно високої висоти шасі, навантаження на міст до 10/20 т. |
FA-XXHIGH | Ведучий передній міст, навантаження на міст до 10/20 т. |
Подвійний передній міст — FA-HIGH/FA-XHIGH | Доступний у конфігураціях 8×2, 8×4 і 10×4, навантаження на міст до 20 т. |
Тип | Мости | Підвіска | Навантаження на міст/задню вісь | Редуктор | Інші мости |
Одинарний | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Параболічна/багатолистова | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
RAD-GR | 4×2 | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Пневматична підвіска | 13 т | Колісний редуктор | |
RAD-G4 | 4×2 | Пневматична підвіска | 12 т | Одинарна | |
RAD-L90 | 4×4 | Параболічна/багатолистова | 13 т | Колісний редуктор | |
Задня вісь | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Пневматична підвіска | 19/20,5/22,5/23 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований) |
RAPD-GR | 6×2 | Пневматична підвіска | 16/19/22 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній додатковий міст (фіксований/керований) |
RAPD-G4 | 6×2 | Пневматична підвіска | 16 т | Одинарна | Нерухомий неведучий середній додатковий міст |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Пневматична підвіска | 21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Параболічні ресори | 20/21 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Параболічна/багатолистова | 26/32 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Звичайні листові ресори | 26/32 т | Колісний редуктор | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Пневматична підвіска | 17/21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RAPDT-BR | 6×6 | Параболічні ресори | 21 т | Колісний редуктор |
|
RADDT-GR | 8×2 | Пневматична підвіска | 27/30/30,5/ 31,5/32 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости |
RADD-TR3 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Параболічні ресори | 38 т | Колісний редуктор |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Пневматична підвіска | 27/30,5/32/35 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній додатковий міст (керований) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Пневматична підвіска | 27/33/36 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (керований) |
RADD-TR1 | 6x6/8x6 | Параболічна/багатолистова | 26 т | Колісний редуктор |
|
Причіпні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причіпні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.
Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки об’ємом від 150 до 900 л. Максимальний об’єм пального становить 1510 л для тягача з колісною формулою 4×2. Для подвійних передніх мостів EU6 пластиковий паливний бак EU6 між передніми мостами.
Баки для AdBlue
Об'єм від 32 до 112 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для AdBlue. Пластик.
Гальма
EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм із Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів і висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS входить у стандартну комплектацію всіх специфікацій.
Пакет EBS medium
Крім функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium пропонує такі функції:
Контроль стану системи EBS
Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
Автоматичне утримання
Загальмуйте до повної зупинки вантажівки, і функція автоматичного утримання зберігатиме останнє гальмівне зусилля, щоб автомобіль не зрушив із місця, доки водій не натисне педаль газу.
Аналіз рівня зношування гальмівних накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються в даний момент.
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу за ввімкнутої передачі (лише для коробок перемикання передач I-Shift).
Додаткові опції:
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
Гальмівна функція Stretch Brake
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.
ESC (система електронного контролю стійкості)
Система стійкості гальм активує гальма індивідуально на кожному колесі, що забезпечує стійкість для всього транспортного засобу й протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2-, 3-, 4- і 5-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал під час екстреного гальмування
Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
Гідравлічний ретардер
Встановлений на коробку передач компактний ретардер із максимальною потужністю 440 кВт.
Активна система рульового управління з підсиленням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма й утримує кермо прямо у разі гальмування на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається в середнє положення як під час руху вперед, так і заднім ходом. Система динамічного управління від Volvo тепер доступна для всіх конфігурацій мостів, окрім тих, що мають ведучу передню вісь (4×4, 6×6, 8×6 і 10×). Додаткові активні функції рульового управління, такі як персональні налаштування й керованість, щоб їздити було ще приємніше й безпечніше.
Автоматичний контроль тягового зусилля (ATC)
Автоматично підключає ведучий передній міст, коли це потрібно, і відключає його, коли дозволяє місцевість. Це економить пальне й покращує маневреність. АТС входить у стандартну комплектацію всіх конфігурацій Volvo FMX із ведучім переднім мостом (4×4, 6×6, 8×6 і 10×6).
Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому й активно керованому варіантах як для тягачів, так і для вантажівок-фургонів. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 т.
Неведучі задні додаткові мости
Доступні в кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 т.
Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й піднімати останню вісь тандемного заднього мосту, щоб зменшити витрату пального й радіус повороту. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується та опускається. Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій із пневматичною підвіскою 6×4 й 8×4 (з тандемною задньою віссю), які оснащено дисковими гальмами.
Дані — усе, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FMX у форматі PDF за посиланнями нижче.
Ми не гарантуємо, що показані функції доступні за замовчуванням або для всіх варіантів оснащення й силового агрегату.