| D11K | D13K | G13C |
---|---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 6 | 6 | 6 |
Об‘єм | 10,8 дм3 | 12,8 дм3 | 12,8 дм3 |
Хід поршня | 152 мм | 158 мм | 158 мм |
Діаметр циліндра | 123 мм | 131 мм | 131 мм |
Ступінь стискання | 17:01 | 18:01 | 17:01 |
Економічний діапазон обертів | 1000–1500 об./хв. | 950-1400 об./хв. | 1000–1400 об./хв. |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами | 160 кВт (2400 об./хв.) | 200 кВт (2300 об./хв.) | |
Ефект VEB | 290 кВт (2400 об./хв.) | ||
VEB | у якості опції | ||
Ефект+ VEB | 375 кВт (2300 об./хв.) | 375 кВт (2300 об./хв.) | |
VEB+ | у якості опції | у якості опції | |
Масляні фільтри | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий |
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр | 33 л | 33 л | 33 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 33 л | 38 л | 39,5 л |
До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4.
Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
Рідкий природний газ (підходящої для автомобілів якості).
| Значення крутного моменту | Передавальне число |
---|---|---|
EPTT350 | 350 Н м* | 1.26:1 |
EPTT650 | 650 Н·м* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Н·м* | 1.26:1 |
* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D11K330 (245 кВт) |
|
---|---|
Макс. потужність при 1700 об./хв. | 330 к.с. |
Макс. крутний момент при 877-1400 об./хв. | 1600 Н*м |
D11K380 (280 кВт) |
|
Макс. потужність при 1700 об./хв. | 380 к.с. |
Макс. крутний момент при 938-1400 об./хв. | 1800 Нм |
D11K430 (317 кВт) |
|
Макс. потужність при 1700 об./хв. | 430 к.с. |
Макс. крутний момент при 1008-1400 об./хв. | 2050 Нм |
D11K460 (339 кВт) |
|
Макс. крутний момент при 1700 об./хв. | 460 к.с. |
Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв. | 2200 Н*м |
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D13K380 (279 кВт) | |
---|---|
Макс. потужність при 1700 об./хв. | 380 к.с. |
Макс. крутний момент при 830-1400 об./хв. | 1814 Н·м |
D13K420 (309 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 420 к.с. |
Макс. крутний момент при 905-1400 об./хв. | 2100 Н·м |
D13K460 (345 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 460 к.с. |
Макс. крутний момент при 945-1400 об./хв. | 2300 Н·м |
D13K500 (368 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 500 к.с. |
Макс. крутний момент при 980-1400 об./хв. | 2500 Н·м |
Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011
G13C420 (309 кВт) |
|
---|---|
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. | 420 к.с. |
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. | 2100 Н·м |
G13C460 (338 кВт) |
|
Макс. потужність при 1700–1800 об./хв. | 460 к.с. |
Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв. | 2300 Н·м |
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н*м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AT2412F | Пряма | 2400 | 44 |
AT2612F | Пряма | 2600 | 100 |
ATO2612F | Підвищена передача | 2600 | 100 |
AT2412G | Пряма | 2400 | 44 |
AT2612G | Пряма | 2600 | 100 |
ATO2612G | Підвищена передача | 2600 | 100 |
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н*м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
SPO2812 | Підвищена передача | 2800 | 80 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент, Нм | Максимальне навантаження на міст/візок (тонн) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна головна передача | |||||
RSS1244 | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 52 |
RSS1356 | Одинарна | Гіпоїдна | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Одинарна | Гіпоїдна | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 80 |
RTS2310A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 100 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1370F | Одинарна | Конічні спіральні передачі | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | |||||
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | ||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* Для RSS1344E
** Для RSS1370B
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | G13C420 | G13C460 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift | ||||||||||
AT2412F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
ATO2612F |
|
|
|
|
|
|
| ● | ● | |
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch | ||||||||||
SP02812 | ● | ● | ||||||||
Мости з одинарною головною передачею | ||||||||||
RSS1244 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1352A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Мости з колісним редуктором | ||||||||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-F
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F
Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D
Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1
Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2
Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.