Trucks

СПЕЦИФІКАЦІЇ СИЛОВОЇ ЛІНІЇ VOLVO FM

Двигуни

 

D11K

D13K

G13C

Стандарт з викидів відпрацьованих газів

Євро 6

Євро 6

Євро 6

Кількість циліндрів

6

6

6

Об‘єм

10,8 дм3

12,8 дм3

12,8 дм3

Хід поршня

152 мм

158 мм

158 мм

Діаметр циліндра

123 мм

131 мм

131 мм

Ступінь стискання

17:01

18:01

17:01

Економічний діапазон обертів

1000–1500 об./хв.

950-1400 об./хв.

1000–1400 об./хв.

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами

160 кВт (2400 об./хв.)

200 кВт (2300 об./хв.)

 

Ефект VEB

290 кВт (2400 об./хв.)

  

VEB

у якості опції

  

Ефект+ VEB

 

375 кВт (2300 об./хв.)

375 кВт (2300 об./хв.)

VEB+

 

у якості опції

у якості опції

Масляні фільтри

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр

33 л

33 л

33 л

Система охолодження, загальний об’єм

33 л

38 л

39,5 л


 

Інтервал заміни масла

До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4.

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
Рідкий природний газ (підходящої для автомобілів якості).

Механізм відбору потужності від двигуна

 

Значення крутного моменту

Передавальне число

EPTT350

350 Н м* 

1.26:1

EPTT650

650 Н·м*

1.26:1

EPTT1000

1000 Н·м*

1.26:1


* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D11K — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D11K330 (245 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

330 к.с.

Макс. крутний момент при 877-1400 об./хв.

1600 Н*м

D11K380 (280 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

380 к.с.

Макс. крутний момент при 938-1400 об./хв.

1800 Нм

D11K430 (317 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

430 к.с.

Макс. крутний момент при 1008-1400 об./хв.

2050 Нм

D11K460 (339 кВт)

 

Макс. крутний момент при 1700 об./хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв.

2200 Н*м



D13K — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D13K380 (279 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

380 к.с.

Макс. крутний момент при 830-1400 об./хв.

1814 Н·м

D13K420 (309 кВт)

 

Макс. потужність при 1404-1700 об./хв.

420 к.с.

Макс. крутний момент при 905-1400 об./хв.

2100 Н·м

D13K460 (345 кВт)

 

Макс. потужність при 1404-1700 об./хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 945-1400 об./хв.

2300 Н·м

D13K500 (368 кВт)

 

Макс. потужність при 1404-1700 об./хв.

500 к.с. 

Макс. крутний момент при 980-1400 об./хв.

2500 Н·м 

G13C – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

G13C420 (309 кВт)

 

Макс. потужність при 1400-1800 об./хв.

420 к.с.

Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв.

2100 Н·м

G13C460 (338 кВт)

 

Макс. потужність при 1700–1800 об./хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв.

2300 Н·м

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

I-Shift

Тип

Вища передачаКрутний момент двигуна (Н*м)Дозволена вага автопоїзда, тонн

AT2412F

Пряма240044

AT2612F

Пряма2600100

ATO2612F

Підвищена передача2600100

AT2412G

Пряма 240044

AT2612G

Пряма 2600100

ATO2612G

Підвищена передача2600100

 

Специфікації подвійного зчеплення I-Shift Dual Clutch

Тип

Вища передачаКрутний момент двигуна (Н*м)Дозволена вага автопоїзда, тонн

SPO2812

Підвищена передача280080

Задні мости

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Нм

Максимальне навантаження на міст/візок (тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

     

RSS1244

Одинарна

Гіпоїдна

2800

12

44

RSS1344C/E

Одинарна

Гіпоїдна

2600

13

44

RSS1352A

Одинарна

Гіпоїдна

2800

13

52

RSS1356

Одинарна

Гіпоїдна

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Одинарна

Гіпоїдна

3550

13

70

RTS2370A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

80

RTS2310A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

100

Колісний редуктор

     

RSH1370F

Одинарна

Конічні спіральні передачі

3550

13

70

RTH2610F

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

26

100

RTH3210

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

32

100

RTH3312

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

33

120

RTH3815

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

38

150

Передавальні числа заднього мосту

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

  
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

  
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

  

7.21:1

  
    

6.17:1

4.63:1

     


* Для RSS1344E
** Для RSS1370B

комбінації силових ліній

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

           

I-Shift

          

AT2412F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

ATO2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2412G

  

AT2612G

  

ATO2612G

  

Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch

       

SP02812

      

  

Мости з одинарною головною передачею

       

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Мости з колісним редуктором

       

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

  

RTH3312

  

RTH3815

  

Механізми відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Установлювані на двигуні

PTER-DIN
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Установлювані на коробку передач

PTR-F
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

PTR-FL/FH
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F
Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D
Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1
Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.

PTRD-D2
Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

 

ПРИДИВІТЬСЯ ДО VOLVO FM

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.