Trucks

Технічні характеристики Volvo FM

Усе, що вам потрібно знати про Volvo FM, у найдрібніших деталях.

Силовий агрегат

Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових агрегатів і коробок відбору потужності.

Електричний двигун для високих навантажень — потужність/крутний момент

 

D11 — потужність/крутний момент
 

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D13 — потужність/крутний момент
 

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

Електродвигун

Volvo FM

Потужність

До 330–490 кВт (450–666 к. с.) постійної потужності

Запас ходу

Запас ходу до 300 км

Час зарядки (до повної зарядки)

9,5 год за змінного струму (43 кВт); 2,5 год за постійного струму (250 кВт)

Ємність акумулятора

180–540 кВт·год, від 2 до 6 акумуляторів

Агрегати трансмісії

2–3 електродвигуна, коробка перемикання передач I-Shift

  

Дизельний двигун

D11

D13  

Стандарт викиду відпрацьованих газів

Євро 6

Євро 6

 

Кількість циліндрів

6

6

 

Об’єм

10,8 дм³

12,8 дм³

 

Хід поршня

152 мм

158 мм

 

Діаметр циліндра

123 мм

131 мм

 

Ступінь стискання

18.0:1

18.0:1

 

Економічний діапазон обертів

1000–1500 об/хв

900–1400 об/хв

 

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами

155 кВт 

175 кВт 

 

Потужність гальмування моторним гальмом*

270 кВт (2300 об/хв)

340 кВт (2300 об/хв)

 

Оливні фільтри

2 повнопотокові

2 повнопотокові

 

Об’єм оливи для заміни, включаючи фільтр

35 л

35 л

 

Система охолодження, загальний об’єм

22 л

24 л

 
    

*Додатково

Вимоги до пального


Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm) Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо) Volvo FM із газовим двигуном підходящої для автомобілів якості.

 

D11 330 к. с. (246 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

330 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 877–1400 об/хв

1600 Н·м

  
 

D11 380 к. с. (279 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

380 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 938–1400 об/хв

1800 Н·м

  
 

D11 430 к. с. (317 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

430 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 1008–1400 об/хв

2050 Н·м

  
 

D11 460 к. с. (338 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1700 об/хв

460 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 1050–1400 об/хв

2200 Н·м

  
 

D13 420 к. с. (309 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

420 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 905–1400 об/хв

2100 Н·м

  
 

D13 460 к. с. (338 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

460 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 945–1400 об/хв

2300 Н·м

  
 

D13 500 к. с. (368 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

500 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 980–1400 об/хв

2500 Н·м

  
     

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач із дільником і демультиплікатором, з автоматизованою системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом гідропідсилювача керма й охолоджувачем оливи. Також можна замовити I-Shift з понижуючими передачами, ультраповільними низькими передачами й багатоступінчастою передачею заднього ходу.

Тип

Найвища передача

Крутний момент двигуна (Н·м)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

AT2412

Пряма

2400

44

AT2612

Пряма

2600

100

ATO2612

Підвищувальна

2600

100

    

Технічні характеристики подвійного зчеплення I-Shift Dual Clutch

Тип

Найвища передача

Крутний момент двигуна (Н·м)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

SPO2812

Підвищувальна

2800

80

    

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент (Н·м)

Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

Одинарна головна передача

RSS1244

Одинарний

Гіпоїдна

2800

13

44

RSS1344C/E

Одинарний

Гіпоїдна

2600

13

44

RSS1352A

Одинарний

Гіпоїдна

2800

13

52

RSS1370A/B

Одинарний

Гіпоїдна

3800

13

70

RTS2370A

Тандемний

Гіпоїдна

3800

23

80

RTS2310

Тандемний

Гіпоїдна

3800

23

100

Колісний редуктор

RSH1365

Одинарний

Конічні спіральні передачі

3800

13

65

RSH1370F

Одинарний

Конічні спіральні передачі

3800

13

70

RTH2610B/F

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

26

100

RTH3210

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

32

100

RTH3312

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

33

120

RTH3815*

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

38

150

      

 * Для Volvo FM із колісною формулою 4x4.

Передавальні числа заднього мосту

Одинарні мости

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1370A/B

RSH1370F

RSH1365*

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.46:1

3.61:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.61:1

3.76:1

2.31:1

2.31:1**

2.85:1

3.76:1

4.12:1

2.47:1

2.47:1**

3.08:1

4.12:1

4.55:1

2.64:1

2.47:1

3.40:1***

4.55:1

5.41:1

2.85:1

2.85:1

3.67:1***

5.41:1

 

3.08:1

3.08:1

4.11:1***

 

 

 

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

  

 

 

4.11:1

  

 

 

4.63:1

   
 

5.29:1

   
     

* Доступно для Volvo FM із колісною формулою 4x4

** Для RSS1344E

*** Для RSS1370B

Тандемні мости

RST2370A

RTS2310

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:14.14:1
2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

    
      

 

D11 330 к. с.

D11 370 к. с.

D11 410 к. с.

D11 450 к. с.

D13 420 к. с.

D13 460 к. с.

D13 500 к. с.

I-Shift

AT2412

AT2612

ATO2612

Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch

SP02812

 

 

 

 

 

Мости з одинарними редукторами

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RSS2310A

RSH1365

Мости з колісним редуктором

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

        

 

Значення крутного моменту

Передавальне число 

EPTT350

350 Н·м*

1.26:1

 

EPTT650

650 Н·м*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Н·м*

1.26:1

 
    

* Значення крутного моменту під час руху й роботи на холостих обертах.

Установлювані на двигуні

PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу
гідравлічного насоса.

PTER1400: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням
гідравлічного насоса.

PTER100: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням
гідравлічного насоса.

Коробки відбору потужності, залежні від зчеплення

PTR-F: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.

PTR-FL/FH: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F: високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D: високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1: високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою з’єднувального фланця і DIN-стандарту.

PTRD-D2: високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду й одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця і одного DIN-стандарту.

Екстер’єр і інтер’єр

Ознайомтеся з розмірами кабіни, її висотою над землею і іншими характеристиками.

Для різних потреб доступні два рівні оздоблення екстер’єру.

Volvo FM with basic exterior trim level 

Стандартне

Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Хромовані фари. Сонцезахисний козирок, накладки на дзеркала й бампер кольору Lightning Gray.

Volvo FM with enhanced exterior trim level 

Покращений рівень

Решітка радіатора кольору Thunder Gray. Накладки на дзеркала, дверні ручки, сонцезахисний козирок і бампер у колір кабіни. Хромовані фари.

Для різних потреб Volvo FM постачається з п’ятьма рівнями оздоблення інтер’єру.

Volvo FM with textile trim dynamic, interior trim level 

Текстильне оздоблення Dynamic

Текстильне оздоблення в сучасній кольоровій гамі й міцні матеріали різних відтінків сірого й фіолетового.

Volvo FM with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Вінілове й текстильне оздоблення Robust

Довговічні матеріали з вінілу й текстилю в сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FM with plush trim progressive, interior trim level 

Оксамитове оздоблення Progressive

Оксамитове оздоблення з м’яким текстилем у сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FM with leather trim robust, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Robust

Інтер’єр із міцних матеріалів, який поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.

Volvo FM with leather trim progressive, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Progressive

Інтер’єр із міцних матеріалів, який поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.

Volvo FM day cab with measurements, viewed from the side 

Денна кабіна

Денна кабіна (FM-DAY) з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.

Volvo FM low day cab with measurements, viewed from the side 

Низька денна кабіна

Низька денна кабіна (FM-LDAY) потрібна для такого обладнання, як холодильні кузови, кузови для використання в шахтах, насоси й крани. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.

Volvo FM sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Спальна кабіна

У спальній кабіні (FM-SLP) може зручно розміститись одна особа. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.

Volvo FM low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Низька спальна кабіна

Низька спальна кабіна (FM-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове відділення для вантажу над кабіною. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.

Volvo FM globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter

Кабіна Globetrotter (FM-HSLP), у якій можуть зручно розміститись одна або дві особи. Кабіна Globetrotter вирізняється додатковим місцем для зберігання речей у верхній частині. Внутрішня висота 201 см: 157 см над кожухом моторного відсіку.

Volvo FM crew cab with measurements, viewed from the side 

Багатомісна кабіна

Багатомісна кабіна має вдосталь місця для додаткових пасажирів і може вмістити до 7 осіб. Внутрішня висота 1590 мм.

Чотириточкова підвіска

На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня пневматична або повністю пневматична підвіски.

 

Повітрозабірники

Повітрозабірник, розташований зліва, доступний у високій або низькій конфігурації. Також доступний передній повітрозабірник.

 

Кольори кабіни

Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.

 

Сидіння водія

Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 200 мм, а по вертикалі — 100 мм. У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання в поздовжньому напрямку й по висоті, налаштовувану поперекову опору й налаштовуваний нахил сидіння.

 

Пасажирське сидіння

Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). У стандартній комплектації обладнане підголівником.

 

Ліжка

Розміри нижнього ліжка 70×200 см. Неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см із пружинними блоками. На вибір пропонуються матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий. На вибір також пропонуються два варіанти чохлів для матрацу, які підвищують рівень комфорту під час сну і полегшують заправляння спального місця. Розміри верхнього ліжка Comfort: 70×190 см або 60×190 см

Місце для зберігання речей усередині кабіни

Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані ролетами, а також чотири ISO-відділення, одне з яких призначене для тахографа (два ISO-відділення в низьких кабінах). Під ліжком спальної кабіни та кабіни Globetrotter є два великих місця для зберігання, що відчиняються ззовні, і одне велике відділення для зберігання (44 л), для доступу до якого треба підняти матрац і козирок. У спальній зоні знаходяться два відділення для журналів і дрібних речей. На панелі приладів розташовані чотири відкритих відділення, невеликий контейнер, відділення з відсіком DIN, відділення з поглибленням і тримач для пляшок. Денна кабіна може бути обладнана місцем для зберігання об’ємом 60 л із ролетами для касок, ланч-боксу тощо.

 

Зовнішні відділення для речей

За пасажирським сидінням і сидінням водія знаходяться речові відділення, доступні зовні.

 

Люк у даху

Кабіну обладнано люком у даху, що відкривається на 50 мм. З внутрішньої сторони розташований перфорований сонцезахисний козирок, який також виконує роль москітної сітки, коли люк відкрито. Управління люком у даху можливе в ручному або електричному режимі (опція). Також доступний люк зі сталі, призначений для сфери будівництва або суворих умов експлуатації.

 

Кермо

Доступне у двох розмірах — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватися в діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція) кермо можна відрегулювати по вертикалі в діапазоні від –5° до +15°. Це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. Кермо можна замовити з подушкою безпеки або без неї. У цілях безпеки й збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового й бічного дисплеїв.

 

Система кондиціювання повітря

Існує дві альтернативні системи кондиціювання повітря, які задовольнять усі ваші потреби:

  • Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC).
  • Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2).

Систему кондиціювання повітря можна розширити стоянковим обігрівачем кабіни і двигуна.

Шасі

Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі й гальм.

Наднизьке (тягач)

прибл. 810 мм

Низьке

прибл. 850 мм

Середнє

прибл. 900 мм

Високе

прибл. 1000 мм

Надвисоке

прибл. 1200 мм

  

 

Пневматична підвіска

Ресорна підвіска

Наднизьке

8

-

Низьке

8

-

Середнє

10/20*

9

Високе

10/20*

10/20*

Надвисоке

-

10/20*

   

*З подвійним переднім мостом FAL20

Тип

Мости

Підвіска

Навантаження на міст/задню вісь

Редуктор

Неведучі задні/середні додаткові мости

Одинарний

RAD-L90

4x2

Параболічна/багатолистова

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-GR

4x2

Пневматична підвіска

11,5/13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-G2

4x2

Пневматична підвіска (для сфери будівництва)

13 т

Колісний редуктор

 

RAD-G4

4x2

Пневматична підвіска

12 т

Одинарна

 

Задня вісь

RADT-GR

6x2/8x2

Пневматична підвіска

19/20,5/22,5/23 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)

RAPD-GR

6x2

Пневматична підвіска

16/19/22 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній додатковий міст (фіксований/керований)

RAPD-G4

6x2

Пневматична підвіска

16 т

Одинарна

Нерухомий неведучий середній додатковий міст

RADD-G2

6×4/6x6/8x4/8x6 

Пневматична підвіска

21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-BR

6×4/8x4

Параболічні ресори

20/21 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболічна/багатолистова

23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Багатолистова

26/32 т

Колісний редуктор

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Параболічні ресори

38 т

Колісний редуктор

 

RADD-GR

6×4/8×4

Пневматична підвіска

17/21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADDT-GR

8×4/10x4

Пневматична підвіска

27/33/36 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий задній додатковий міст (керований)

RAPDD-GR

8×4

Пневматична підвіска

27/30,5/32/35 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній додатковий міст (керований)

RAPDT-GR

8×2

Пневматична підвіска

27/30/30,5/ 31,5/32 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Пневматична підвіска

27/33/36 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий задній додатковий міст (керований)

      

Причіпні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причіпні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

Баки для пального

Алюмінієві або сталеві баки об’ємом від 150 до 900 л. Максимальний об’єм пального складає 1510 л для тягача з колісною формулою 4×2. Доступні газові балони об'ємом 155 кг (375 л), 205 кг (495 л) і 225 кг (545 л). Для подвійних передніх осей EU6 пластиковий паливний бак між передніми осями.

Баки для AdBlue

Об’єм від 32 до 112 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для AdBlue. Пластик.

Гальма

EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм із Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів і висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS входить у стандартну комплектацію всіх специфікацій.

 

Пакет EBS medium

Крім функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium пропонує такі функції:

 

Контроль стану системи EBS 

Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

 

Автоматичне утримання

Загальмуйте до повної зупинки вантажівки, і функція автоматичного утримання зберігатиме останнє гальмівне зусилля, щоб автомобіль не зрушив із місця, доки водій не натисне педаль газу.

 

Аналіз рівня зношування гальмівних накладок

Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються в даний момент.

 

Автоматичне відпускання стоянкового гальма

Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу за ввімкнутої передачі (лише для коробок перемикання передач I-Shift).

 

 

Додаткові опції:

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

 

Гальмівна функція Stretch Brake

Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

 

ESC (система електронного контролю стійкості)

Система стійкості гальм активує гальма індивідуально на кожному колесі, що забезпечує стійкість для всього транспортного засобу й протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2-, 3-, 4- і 5-вісних вантажівок.

 

Стоп-сигнал під час екстреного гальмування

Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду. 

 

Гідравлічний ретардер

Встановлений на коробку передач компактний ретардер із максимальною потужністю 440 кВт.

Система динамічного управління від Volvo

Активна система рульового управління з підсиленням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма й утримує кермо прямо у разі гальмування на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається в середнє положення як під час руху вперед, так і заднім ходом. Система динамічного управління від Volvo тепер також доступна для вантажівок з усіма колісними формулами, зокрема для вантажівок із подвійним переднім мостом. Система також доступна в комбінації з незалежною передньою підвіскою.

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому й активно керованому варіантах як для тягачів, так і для вантажівок-фургонів. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 т.


Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 т.

Тандемний підйомний міст

Дозволяє відключати й піднімати останню вісь тандемного заднього мосту, щоб зменшити витрату пального й радіус повороту. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Коли вантажівка завантажена, вісь автоматично опускається й підключається. Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій 6×4 й 8×4 (з подвійною задньою віссю), які оснащено дисковими гальмами.
 

Конфігурації мостів електровантажівок 

Тягач: 4х2, 6х2, 6х4

Вантажівка-фургон: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Усі мости оснащено пневмопідвіскою

Листи технічних даних

Дані — усе, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FM у форматі PDF за посиланнями нижче.

  • FM Rigid
  • FM Tractor
FM Tractor
FM Rigid

Ми не гарантуємо, що показані функції доступні за замовчуванням або для всіх варіантів оснащення й силового агрегату.

Виникли питання?

Зв'яжіться з  місцевим дилером Volvo Trucks.