Денна кабіна
Денна кабіна (FM-DAY) з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.
Низька денна кабіна
Низька денна кабіна (FM-LDAY) потрібна для такого обладнання, як холодильні кузови, кузови для використання в шахтах, насоси та крани. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.
Спальна кабіна
У спальній кабіні (FM-SLP) може зручно розміститись одна особа. Внутрішня висота 164 см: 120 см над кожухом моторного відсіку.
Низька спальна кабіна
Низька спальна кабіна (FM-LSLP) зі зменшеною висотою забезпечує додаткове місце для вантажу понад кабіною. Внутрішня висота 148 см: 104 см над кожухом моторного відсіку.
Кабіна Globetrotter
Кабіна Globetrotter (FM-HSLP), у якій можуть зручно розміститись одна або дві особи. Кабіна Globetrotter вирізняється додатковим місцем для зберігання речей у верхній частині кабіни. Внутрішня висота 201 см: 157 см над кожухом моторного відсіку.
Чотириточкова підвіска
На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня-пневматична або повністю пневматична підвіски.
Повітрозабірники
Повітрозабірник, розташований з лівої сторони, доступний у високій або низькій конфігурації. Також доступний передній повітрозабірник.
Кольорове оформлення кабіни
На вибір пропонується близько 650 варіантів кольорового оформлення.
Сидіння водія
Обирайте між трьома різними рівнями комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 200мм і 100 мм по вертикалі. У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання у поздовжньому напрямку та по висоті, налаштовувану підтримку попереку та налаштовуваний нахил сидіння.
Пасажирське сидіння
Обирайте між трьома різними рівнями комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). У стандартній комплектації обладнане підголівником.
Ліжка
Розміри нижнього ліжка 70×200 см.
Неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см з пружинними блоками. На вибір пропонуються матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий.
На вибір також пропонуються два варіанти чохлів для матрацу, які покращують рівень комфорту під час сну і полегшують заправляння спального місця.
Розміри верхнього ліжка «Comfort»: 70×190 см або 60×190 см
Місце для зберігання речей всередині кабіни
Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані ролетами, а також чотири ISO-відділення, одне з яких призначене для тахографа (два ISO-відділення в низьких кабінах). Під ліжком спальної кабіни та кабіни Globetrotter є два великих місця для зберігання, що відчиняються ззовні, та одне велике місце для зберігання (44 літри), для доступу до якого треба підняти матрац і козирок. У спальній зоні знаходяться два відділення для журналів та дрібних речей. На панелі приладів розташовані чотири відкритих відділення, невеликий контейнер, відділення з відсіком DIN, відділення з поглибленням та тримач для пляшок. Денна кабіна може бути обладнана місцем для зберігання на 60 літрів з ролетами для касок, ланч-боксу тощо.
Зовнішні відділення для речей
За пасажирським сидінням і сидінням водія знаходяться речові відділення, доступні зовні.
Люк у даху
Кабіну обладнано люком у даху, що відкривається на 50 мм. З внутрішньої сторони розташований перфорований сонцезахисний козирок, який при відкритті люку також виконує роль москітної сітки. Управління люком у даху можливе в ручному або електричному режимі (опція). Також доступний люк зі сталі, призначений для сфери будівництва або суворих умов експлуатації.
Кермо
Двох розмірів — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватись у діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція), кермо можна відрегулювати по вертикалі у діапазоні від –5° до +15° — це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. Кермо можна замовити з подушкою безпеки або без неї. В цілях безпеки та збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового та бокового дисплеїв.
Система кондиціювання повітря
Існує дві альтернативні системи кондиціювання повітря, які задовольнять усі ваші потреби:
Систему кондиціювання повітря можна розширити стоянковим опалювачем кабіни і двигуна.
Міцна | Вініл |
Динамічність | Текстиль |
Progressive | Оксамит або шкіра |
Всі сидіння класу «Сomfort» доступні у версії з вентиляцією.
Динамічність | Текстиль |
Progressive | Оксамит або шкіра |