Trucks

Технічні характеристики
Volvo FL

Усе, що варто знати про Volvo FL, у найдрібніших деталях.

Шасі

Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.

Висота шасі

 

 Висота
Низькаприбл. 810–830 мм
Середняприбл. 860 мм
Високаприбл. 950 мм
Надвисокаприбл. 960 мм
Екстрависока*прибл. 1175 мм

* Лише для Volvo FL 4×4

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

 Пневматична підвіскаРесорна підвіска
Низька4,0/4,5 т4.2
Середня 4,5/5,0/5,8 т
Висока 5,0/5,6/5,8/6,3 т
Надвисока7,1 т7,1/7,5 т
Екстрависока 5,6 т

Задня підвіска

 

ТипПідвіскаНавантаження на містРедуктор
RAD - L80Ресорна підвіска11,5 тОдинарна
RAD - KRПневматична підвіска13 тОдинарна
RAD - A2VПневматична підвіска10,5 тОдинарна

Причепні пристрої

Доступні причепні пристрої для причепів.

Баки для пального

Баки для пального

Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 80 до 300 літрів. На додаток, у продажу доступна комбінація двох 215-літрових баків, які разом забезпечують об’єм у 430 літрів.

Баки для AdBlue

Бак для AdBlue виготовлений з пластику, його об’єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант – для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L).

 

Гальма

Пневматичні гальма Volvo FL спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Ця антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє меншому зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, антиблокувальні гальма, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки системі взаємодії гальм, основна система забезпечує спільну роботу різних гальм вантажівки для рівномірного гальмування та меншого зносу шин та гальм. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.

Пакет EBS Medium
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:

Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306
Компактний інтегрований гідравлічний сповільнювач (варіанти RET-HYDR та RET-TPT) встановлюється на коробку передач. Максимальна потужність складає 400 кВт.

Максимальне передавальне число у трансформаторі крутного моменту (TC421) становить 1,77:1.

Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
 
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
 
Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — обчислює залишковий пробіг з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.)
 
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі.
 

 

 

Додаткові опції

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

ESC (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири спалахи на секунду.
 Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт.

Силова лінія

Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.

Двигуни

 

D5K

D8K

Стандарт з викидів відпрацьованих газівЄвро 6Євро 6

Кількість циліндрів

4

6

Об‘єм

5,1 дм³

7,7 дм³

Хід поршня

135 мм

135 мм

Діаметр циліндра

110 мм

110 мм

Ступінь стискання

17.5:1

17.5:1

Економічний діапазон обертів

1100–1800 об/хв

1000–1700 об/хв

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об/хв)

80 кВт

120 кВт

Потужність гальмування моторним гальмом (2800 об/хв)

170 кВт

Масляні фільтри

1

1

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр

15 л

20 л

Система охолодження, загальний об’єм

13 л

17 л

 

Інтервал заміни масла
До 100 000 км або один раз на два роки за умови використання VDS5.

Вимоги до пального
EN 590 (норм ЄС), макс. вміст сірки 10 ppm. 

Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту до 600 Н·м під час руху та роботи на холостих обертах. 

Біодизельна версія
D5K240 також доступний у біодизельній (B100) версії, сертифікованій на відповідність стандарту Євро 6. За інформацією про інтервали технічного обслуговування зверніться до вашого дилера Volvo.

 


Механізм відбору потужності від двигуна

 Значення крутного моментуПередавальне число
PTER-DIN600 Н·м*1:1
PTER-1400600 Н·м*1:1
PTER-100600 Н·м*1:1


* значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.

D5K – Євро 6

потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

  
 

 

Двигуни D5K – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D5K210 (154 кВт)

 

Макс. потужність при 2200 об/хв

210 к.с.

Макс. крутний момент при 1100–1700 об/хв

800 Н·м

D5K240 (177 кВт)

 

Макс. потужність при 2200 об/хв

240 к.с.

Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв

900 Н·м

  

D8K – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

 
 

 

D8K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D8K250 (184 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

250 к.с.

Макс. крутний момент при 900–1700 об/хв

950 Н·м

D8K280 (206 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

280 к.с.

Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв

1050 Н·м

D8K320 (235 кВт) 
Макс. потужність при 2100 об/хв320 к.с.
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв1200 Н·м

Механічні коробки передач

Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів, захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими. Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.

Тип

Вища передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Дозволена вага автопоїзда, тонн

ZTO1006

6

1050

32.5

ZTO1109

9

1200

44

STO8006

6

850

24

 

Автоматичні коробки передач

6-ступінчаста або 8-ступінчаста автоматична коробка передач з трьома режимами приводу.

Тип

Вища передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Дозволена вага автопоїзда, тонн

AL306

6

1600

36

8AP12008120036

 

Задні мости

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Максимальне навантаження на міст/візок
(тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

 

 

 

 

 

RSS0819A

Одинарна

Гіпоїдна

950

8.5

19

RSS1125A

Одинарна

Гіпоїдна

1050

11.5

25

RSS1132A

Одинарна

Гіпоїдна

1050

11.5

32.5

RSS1344C

Одинарна

Гіпоїдна26001344

Колісний редуктор

 

 

 

 

 

RSH1140C*

Одинарна 

Гіпоїдна

1200

11

40

* Лише для Volvo FL 4×4

 

Передавальні числа заднього мосту

RSS0819A

RSS1125A

RSS1132A

RSH1140C

RSS1344C

3.31:1

3.58:1

3.78:1

5.86:1

3.70

3.58:1

3.73:1

4.13:1

6.31:1

4.11

3.73:1

3.90:1

4.50:1

 

4.63

3.91:1  

4.11:1

5.14:1

 

5.29:1

4.10:1

4.33:1

5.67:1

 

6.17:1

4.30:1

4.63:1

6.17:1

 

 

4.56:1

4.88:1

 

 

 

4.88:1

5.13:1

 

 

 

5.13:1

5.29:1

 

 

 

5.29:1

5.57:1

 

 

 

5.57:1

5.86:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

 

 

комбінації силових ліній

 D5K210D5K240D8K250D8K280D8K320
Коробки перемикання передач     
8AP1200
AL306   
STO8006    
ZTO1006  
ZTO1109   
Мости з одинарною головною передачею     
RSS0819A   
RSS1125A 
RSS1132A 
RSS1344C   
Мости з колісним редуктором     
RSH1140C   

Механізми відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

 

Установлювані на двигуні

Установлювані на коробку передач

PTER-DIN
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-HF/FH/ZF
З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-HP/PH/ZF
З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.

 

Кабіна

Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над землею та її особливостей

    

Денна кабіна

Денна кабіна з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота: 1605 мм.


Коротка спальна кабіна

Коротка спальна кабіна має додатковий простір: його можна використовувати у якості службового приміщення з декількома додатковими відділеннями для зберігання речей, або у якості спального місця, встановивши ліжко для однієї людини. Внутрішня висота: 1605 мм.


Кабіна з двома рядами сидінь

Кабіна з двома рядами сидінь має вдосталь місця, щоб вмістити додаткових пасажирів – до 7 осіб. Внутрішня висота: 1605 мм.

 
 

Підвіска кабіни
Передня частина кабіни оснащена гумовою амортизаторною підвіскою, яка зводить до мінімуму рух у вертикальній площині, в той час як задня підвіска оснащена циліндровими пружинами та амортизатором.
Обігрів кабіни
Система обігріву кабіни доступна у двох варіантах: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт.
Кольорове оформлення кабіни
Доступно близько 300 готових варіантів. Існує можливість замовити додаткові кольори.
Місце для зберігання речей всередині кабіни
У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
Сидіння водія
Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Всі три моделі оснащені спинкою, системою регулювання нахилу та положення у вертикальній і горизонтальній площині, а також інтегрованими підголівниками.
Клаксони
Можна обирати між двома додатковими типами сигналів, електричним або пневматичним – двома сигналами з пневматичним управлінням, встановленими на даху або одним електричним сигналом, розташованим під переднім щитком.
Пасажирське сидіння
Три різні рівні комфорту: Standard, Economy або Basic.
Ліжко (кабіна «Комфорт»)
Ліжко може складатися з одного або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму.
Ліжка
Ліжко може складатися з одної або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму.
 
Місце для зберігання речей всередині кабіни
У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
 
Люк на даху
Кабіну може бути обладнано одним з двох типів люків у даху, що відкриваються на 50 мм. Люком можна управляти як у ручному, так і в автоматичному режимах.
 
Кермо
Діаметр керма становить від 460 до 500 мм в залежності від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики
 
Система кондиціювання повітря
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт.
 
Оббивка сидіння
Комфортний текстиль.
 
Оббивка стінки
Комфортний текстиль.
 
  

Листи технічних даних

Дані — все, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FL у форматі PDF за наступними посиланнями.

  • FL Rigid
FL Rigid

Шасі

Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.

Висота шасі

 

 Висота
Низькаприбл. 810–830 мм
Середняприбл. 860 мм
Високаприбл. 950 мм
Надвисокаприбл. 960 мм
Екстрависока*прибл. 1175 мм

* Лише для Volvo FL 4×4

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

 Пневматична підвіскаРесорна підвіска
Низька4,0/4,5 т4.2
Середня 4,5/5,0/5,8 т
Висока 5,0/5,6/5,8/6,3 т
Надвисока7,1 т7,1/7,5 т
Екстрависока 5,6 т

Задня підвіска

 

ТипПідвіскаНавантаження на містРедуктор
RAD - L80Ресорна підвіска11,5 тОдинарна
RAD - KRПневматична підвіска13 тОдинарна
RAD - A2VПневматична підвіска10,5 тОдинарна

Причепні пристрої

Доступні причепні пристрої для причепів.

Баки для пального

Баки для пального

Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 80 до 300 літрів. На додаток, у продажу доступна комбінація двох 215-літрових баків, які разом забезпечують об’єм у 430 літрів.

Баки для AdBlue

Бак для AdBlue виготовлений з пластику, його об’єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант – для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L).

 

Гальма

Пневматичні гальма Volvo FL спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Ця антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє меншому зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, антиблокувальні гальма, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки системі взаємодії гальм, основна система забезпечує спільну роботу різних гальм вантажівки для рівномірного гальмування та меншого зносу шин та гальм. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.

Пакет EBS Medium
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:

Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306
Компактний інтегрований гідравлічний сповільнювач (варіанти RET-HYDR та RET-TPT) встановлюється на коробку передач. Максимальна потужність складає 400 кВт.

Максимальне передавальне число у трансформаторі крутного моменту (TC421) становить 1,77:1.

Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
 
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
 
Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — обчислює залишковий пробіг з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.)
 
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі.
 

 

 

Додаткові опції

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

ESC (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири спалахи на секунду.
 Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт.

Силова лінія

Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.

Двигуни

 

D5K

D8K

Стандарт з викидів відпрацьованих газівЄвро 6Євро 6

Кількість циліндрів

4

6

Об‘єм

5,1 дм³

7,7 дм³

Хід поршня

135 мм

135 мм

Діаметр циліндра

110 мм

110 мм

Ступінь стискання

17.5:1

17.5:1

Економічний діапазон обертів

1100–1800 об/хв

1000–1700 об/хв

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об/хв)

80 кВт

120 кВт

Потужність гальмування моторним гальмом (2800 об/хв)

170 кВт

Масляні фільтри

1

1

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр

15 л

20 л

Система охолодження, загальний об’єм

13 л

17 л

 

Інтервал заміни масла
До 100 000 км або один раз на два роки за умови використання VDS5.

Вимоги до пального
EN 590 (норм ЄС), макс. вміст сірки 10 ppm. 

Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту до 600 Н·м під час руху та роботи на холостих обертах. 

Біодизельна версія
D5K240 також доступний у біодизельній (B100) версії, сертифікованій на відповідність стандарту Євро 6. За інформацією про інтервали технічного обслуговування зверніться до вашого дилера Volvo.

 


Механізм відбору потужності від двигуна

 Значення крутного моментуПередавальне число
PTER-DIN600 Н·м*1:1
PTER-1400600 Н·м*1:1
PTER-100600 Н·м*1:1


* значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.

D5K – Євро 6

потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

  
 

 

Двигуни D5K – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D5K210 (154 кВт)

 

Макс. потужність при 2200 об/хв

210 к.с.

Макс. крутний момент при 1100–1700 об/хв

800 Н·м

D5K240 (177 кВт)

 

Макс. потужність при 2200 об/хв

240 к.с.

Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв

900 Н·м

  

D8K – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

 
 

 

D8K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D8K250 (184 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

250 к.с.

Макс. крутний момент при 900–1700 об/хв

950 Н·м

D8K280 (206 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

280 к.с.

Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв

1050 Н·м

D8K320 (235 кВт) 
Макс. потужність при 2100 об/хв320 к.с.
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв1200 Н·м

Механічні коробки передач

Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів, захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими. Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.

Тип

Вища передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Дозволена вага автопоїзда, тонн

ZTO1006

6

1050

32.5

ZTO1109

9

1200

44

STO8006

6

850

24

 

Автоматичні коробки передач

6-ступінчаста або 8-ступінчаста автоматична коробка передач з трьома режимами приводу.

Тип

Вища передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Дозволена вага автопоїзда, тонн

AL306

6

1600

36

8AP12008120036

 

Задні мости

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Максимальне навантаження на міст/візок
(тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

 

 

 

 

 

RSS0819A

Одинарна

Гіпоїдна

950

8.5

19

RSS1125A

Одинарна

Гіпоїдна

1050

11.5

25

RSS1132A

Одинарна

Гіпоїдна

1050

11.5

32.5

RSS1344C

Одинарна

Гіпоїдна26001344

Колісний редуктор

 

 

 

 

 

RSH1140C*

Одинарна 

Гіпоїдна

1200

11

40

* Лише для Volvo FL 4×4

 

Передавальні числа заднього мосту

RSS0819A

RSS1125A

RSS1132A

RSH1140C

RSS1344C

3.31:1

3.58:1

3.78:1

5.86:1

3.70

3.58:1

3.73:1

4.13:1

6.31:1

4.11

3.73:1

3.90:1

4.50:1

 

4.63

3.91:1  

4.11:1

5.14:1

 

5.29:1

4.10:1

4.33:1

5.67:1

 

6.17:1

4.30:1

4.63:1

6.17:1

 

 

4.56:1

4.88:1

 

 

 

4.88:1

5.13:1

 

 

 

5.13:1

5.29:1

 

 

 

5.29:1

5.57:1

 

 

 

5.57:1

5.86:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

 

 

комбінації силових ліній

 D5K210D5K240D8K250D8K280D8K320
Коробки перемикання передач     
8AP1200
AL306   
STO8006    
ZTO1006  
ZTO1109   
Мости з одинарною головною передачею     
RSS0819A   
RSS1125A 
RSS1132A 
RSS1344C   
Мости з колісним редуктором     
RSH1140C   

Механізми відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

 

Установлювані на двигуні

Установлювані на коробку передач

PTER-DIN
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-HF/FH/ZF
З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-HP/PH/ZF
З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.

 

Кабіна

Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над землею та її особливостей

    

Денна кабіна

Денна кабіна з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота: 1605 мм.


Коротка спальна кабіна

Коротка спальна кабіна має додатковий простір: його можна використовувати у якості службового приміщення з декількома додатковими відділеннями для зберігання речей, або у якості спального місця, встановивши ліжко для однієї людини. Внутрішня висота: 1605 мм.


Кабіна з двома рядами сидінь

Кабіна з двома рядами сидінь має вдосталь місця, щоб вмістити додаткових пасажирів – до 7 осіб. Внутрішня висота: 1605 мм.

 
 

Підвіска кабіни
Передня частина кабіни оснащена гумовою амортизаторною підвіскою, яка зводить до мінімуму рух у вертикальній площині, в той час як задня підвіска оснащена циліндровими пружинами та амортизатором.
Обігрів кабіни
Система обігріву кабіни доступна у двох варіантах: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт.
Кольорове оформлення кабіни
Доступно близько 300 готових варіантів. Існує можливість замовити додаткові кольори.
Місце для зберігання речей всередині кабіни
У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
Сидіння водія
Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Всі три моделі оснащені спинкою, системою регулювання нахилу та положення у вертикальній і горизонтальній площині, а також інтегрованими підголівниками.
Клаксони
Можна обирати між двома додатковими типами сигналів, електричним або пневматичним – двома сигналами з пневматичним управлінням, встановленими на даху або одним електричним сигналом, розташованим під переднім щитком.
Пасажирське сидіння
Три різні рівні комфорту: Standard, Economy або Basic.
Ліжко (кабіна «Комфорт»)
Ліжко може складатися з одного або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму.
Ліжка
Ліжко може складатися з одної або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму.
 
Місце для зберігання речей всередині кабіни
У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
 
Люк на даху
Кабіну може бути обладнано одним з двох типів люків у даху, що відкриваються на 50 мм. Люком можна управляти як у ручному, так і в автоматичному режимах.
 
Кермо
Діаметр керма становить від 460 до 500 мм в залежності від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики
 
Система кондиціювання повітря
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт.
 
Оббивка сидіння
Комфортний текстиль.
 
Оббивка стінки
Комфортний текстиль.
 
  

Листи технічних даних

Дані — все, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FL у форматі PDF за наступними посиланнями.

  • FL Rigid
FL Rigid

Виникли питання?

Зв'яжіться з місцевим дилером Volvo Trucks