Усе, що варто знати про Volvo FL, у найдрібніших деталях.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.
Висота | |
---|---|
Низька | прибл. 810–830 мм |
Середня | прибл. 860 мм |
Висока | прибл. 950 мм |
Надвисока | прибл. 960 мм |
Екстрависока* | прибл. 1175 мм |
* Лише для Volvo FL 4×4
Пневматична підвіска | Ресорна підвіска | |
---|---|---|
Низька | 4,0/4,5 т | 4.2 |
Середня | 4,5/5,0/5,8 т | |
Висока | 5,0/5,6/5,8/6,3 т | |
Надвисока | 7,1 т | 7,1/7,5 т |
Екстрависока | 5,6 т |
Тип | Підвіска | Навантаження на міст | Редуктор |
RAD - L80 | Ресорна підвіска | 11,5 т | Одинарна |
RAD - KR | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна |
RAD - A2V | Пневматична підвіска | 10,5 т | Одинарна |
Доступні причепні пристрої для причепів.
Баки для пальногоБаки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 80 до 300 літрів. На додаток, у продажу доступна комбінація двох 215-літрових баків, які разом забезпечують об’єм у 430 літрів. | Баки для AdBlueБак для AdBlue виготовлений з пластику, його об’єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант – для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L). |
Пневматичні гальма Volvo FL спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Ця антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє меншому зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, антиблокувальні гальма, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки системі взаємодії гальм, основна система забезпечує спільну роботу різних гальм вантажівки для рівномірного гальмування та меншого зносу шин та гальм. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.
Пакет EBS Medium На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції: | Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306 Максимальне передавальне число у трансформаторі крутного моменту (TC421) становить 1,77:1. |
Контроль стану системи EBS Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool. | |
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid» Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед. | |
Аналіз зношування накладок Попередження про зношування гальмівних накладок — обчислює залишковий пробіг з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.) | |
Автоматичне відпускання стоянкового гальма Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі. |
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
ESC (Електронна програма стійкості) Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок. | Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири спалахи на секунду. |
Гідравлічний сповільнювач Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт. |
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.
| D5K | D8K |
---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 4 | 6 |
Об‘єм | 5,1 дм³ | 7,7 дм³ |
Хід поршня | 135 мм | 135 мм |
Діаметр циліндра | 110 мм | 110 мм |
Ступінь стискання | 17.5:1 | 17.5:1 |
Економічний діапазон обертів | 1100–1800 об/хв | 1000–1700 об/хв |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об/хв) | 80 кВт | 120 кВт |
Потужність гальмування моторним гальмом (2800 об/хв) | – | 170 кВт |
Масляні фільтри | 1 | 1 |
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр | 15 л | 20 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 13 л | 17 л |
Інтервал заміни масла Вимоги до пального | Механізм відбору потужності від двигуна Біодизельна версія |
Механізм відбору потужності від двигуна
Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Н·м* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Н·м* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Н·м* | 1:1 |
* значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.
D5K – Євро 6 потужність/крутний момент Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011 | |
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D5K210 (154 кВт) |
|
Макс. потужність при 2200 об/хв | 210 к.с. |
Макс. крутний момент при 1100–1700 об/хв | 800 Н·м |
D5K240 (177 кВт) |
|
Макс. потужність при 2200 об/хв | 240 к.с. |
Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв | 900 Н·м |
D8K – потужність/крутний момент Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011 | |
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D8K250 (184 кВт) |
|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 250 к.с. |
Макс. крутний момент при 900–1700 об/хв | 950 Н·м |
D8K280 (206 кВт) |
|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 280 к.с. |
Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв | 1050 Н·м |
D8K320 (235 кВт) | |
Макс. потужність при 2100 об/хв | 320 к.с. |
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв | 1200 Н·м |
Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів, захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими. Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
6-ступінчаста або 8-ступінчаста автоматична коробка передач з трьома режимами приводу.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Максимальне навантаження на міст/візок | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна головна передача |
|
|
|
|
|
RSS0819A | Одинарна | Гіпоїдна | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Одинарна | Гіпоїдна | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Одинарна | Гіпоїдна | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
Колісний редуктор |
|
|
|
|
|
RSH1140C* | Одинарна | Гіпоїдна | 1200 | 11 | 40 |
* Лише для Volvo FL 4×4
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
|
D5K210 | D5K240 | D8K250 | D8K280 | D8K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Коробки перемикання передач | |||||
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Мости з одинарною головною передачею | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Мости з колісним редуктором | |||||
RSH1140C | ● | ● |
Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.
Установлювані на двигуні | Установлювані на коробку передач |
PTER-DIN Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса. PTER1400 Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. PTER100 Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. | PTR-HF/FH/ZF З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний. PTR-HP/PH/ZF З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний. |
Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над землею та її особливостей
Денна кабінаДенна кабіна з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота: 1605 мм. |
|
|
Підвіска кабіни Передня частина кабіни оснащена гумовою амортизаторною підвіскою, яка зводить до мінімуму рух у вертикальній площині, в той час як задня підвіска оснащена циліндровими пружинами та амортизатором. | Обігрів кабіни Система обігріву кабіни доступна у двох варіантах: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт. |
Кольорове оформлення кабіни Доступно близько 300 готових варіантів. Існує можливість замовити додаткові кольори. | Місце для зберігання речей всередині кабіни У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена. |
Сидіння водія Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Всі три моделі оснащені спинкою, системою регулювання нахилу та положення у вертикальній і горизонтальній площині, а також інтегрованими підголівниками. | Клаксони Можна обирати між двома додатковими типами сигналів, електричним або пневматичним – двома сигналами з пневматичним управлінням, встановленими на даху або одним електричним сигналом, розташованим під переднім щитком. |
Пасажирське сидіння Три різні рівні комфорту: Standard, Economy або Basic. | Ліжко (кабіна «Комфорт») Ліжко може складатися з одного або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму. |
Ліжка Ліжко може складатися з одної або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму. | |
Місце для зберігання речей всередині кабіни У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена. | |
Люк на даху Кабіну може бути обладнано одним з двох типів люків у даху, що відкриваються на 50 мм. Люком можна управляти як у ручному, так і в автоматичному режимах. | |
Кермо Діаметр керма становить від 460 до 500 мм в залежності від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики | |
Система кондиціювання повітря Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт. | |
Оббивка сидіння Комфортний текстиль. | |
Оббивка стінки Комфортний текстиль. | |
Дані — все, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FL у форматі PDF за наступними посиланнями.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.
Висота | |
---|---|
Низька | прибл. 810–830 мм |
Середня | прибл. 860 мм |
Висока | прибл. 950 мм |
Надвисока | прибл. 960 мм |
Екстрависока* | прибл. 1175 мм |
* Лише для Volvo FL 4×4
Пневматична підвіска | Ресорна підвіска | |
---|---|---|
Низька | 4,0/4,5 т | 4.2 |
Середня | 4,5/5,0/5,8 т | |
Висока | 5,0/5,6/5,8/6,3 т | |
Надвисока | 7,1 т | 7,1/7,5 т |
Екстрависока | 5,6 т |
Тип | Підвіска | Навантаження на міст | Редуктор |
RAD - L80 | Ресорна підвіска | 11,5 т | Одинарна |
RAD - KR | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна |
RAD - A2V | Пневматична підвіска | 10,5 т | Одинарна |
Доступні причепні пристрої для причепів.
Баки для пальногоБаки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 80 до 300 літрів. На додаток, у продажу доступна комбінація двох 215-літрових баків, які разом забезпечують об’єм у 430 літрів. | Баки для AdBlueБак для AdBlue виготовлений з пластику, його об’єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант – для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L). |
Пневматичні гальма Volvo FL спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Ця антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє меншому зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, антиблокувальні гальма, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки системі взаємодії гальм, основна система забезпечує спільну роботу різних гальм вантажівки для рівномірного гальмування та меншого зносу шин та гальм. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.
Пакет EBS Medium На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції: | Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306 Максимальне передавальне число у трансформаторі крутного моменту (TC421) становить 1,77:1. |
Контроль стану системи EBS Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool. | |
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid» Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед. | |
Аналіз зношування накладок Попередження про зношування гальмівних накладок — обчислює залишковий пробіг з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.) | |
Автоматичне відпускання стоянкового гальма Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі. |
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
ESC (Електронна програма стійкості) Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок. | Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири спалахи на секунду. |
Гідравлічний сповільнювач Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт. |
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.
| D5K | D8K |
---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 4 | 6 |
Об‘єм | 5,1 дм³ | 7,7 дм³ |
Хід поршня | 135 мм | 135 мм |
Діаметр циліндра | 110 мм | 110 мм |
Ступінь стискання | 17.5:1 | 17.5:1 |
Економічний діапазон обертів | 1100–1800 об/хв | 1000–1700 об/хв |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об/хв) | 80 кВт | 120 кВт |
Потужність гальмування моторним гальмом (2800 об/хв) | – | 170 кВт |
Масляні фільтри | 1 | 1 |
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр | 15 л | 20 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 13 л | 17 л |
Інтервал заміни масла Вимоги до пального | Механізм відбору потужності від двигуна Біодизельна версія |
Механізм відбору потужності від двигуна
Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Н·м* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Н·м* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Н·м* | 1:1 |
* значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.
D5K – Євро 6 потужність/крутний момент Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011 | |
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D5K210 (154 кВт) |
|
Макс. потужність при 2200 об/хв | 210 к.с. |
Макс. крутний момент при 1100–1700 об/хв | 800 Н·м |
D5K240 (177 кВт) |
|
Макс. потужність при 2200 об/хв | 240 к.с. |
Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв | 900 Н·м |
D8K – потужність/крутний момент Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011 | |
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D8K250 (184 кВт) |
|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 250 к.с. |
Макс. крутний момент при 900–1700 об/хв | 950 Н·м |
D8K280 (206 кВт) |
|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 280 к.с. |
Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв | 1050 Н·м |
D8K320 (235 кВт) | |
Макс. потужність при 2100 об/хв | 320 к.с. |
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв | 1200 Н·м |
Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів, захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими. Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
6-ступінчаста або 8-ступінчаста автоматична коробка передач з трьома режимами приводу.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Максимальне навантаження на міст/візок | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна головна передача |
|
|
|
|
|
RSS0819A | Одинарна | Гіпоїдна | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Одинарна | Гіпоїдна | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Одинарна | Гіпоїдна | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
Колісний редуктор |
|
|
|
|
|
RSH1140C* | Одинарна | Гіпоїдна | 1200 | 11 | 40 |
* Лише для Volvo FL 4×4
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
|
D5K210 | D5K240 | D8K250 | D8K280 | D8K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Коробки перемикання передач | |||||
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Мости з одинарною головною передачею | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Мости з колісним редуктором | |||||
RSH1140C | ● | ● |
Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.
Установлювані на двигуні | Установлювані на коробку передач |
PTER-DIN Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса. PTER1400 Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. PTER100 Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. | PTR-HF/FH/ZF З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний. PTR-HP/PH/ZF З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний. |
Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над землею та її особливостей
Денна кабінаДенна кабіна з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота: 1605 мм. |
|
|
Підвіска кабіни Передня частина кабіни оснащена гумовою амортизаторною підвіскою, яка зводить до мінімуму рух у вертикальній площині, в той час як задня підвіска оснащена циліндровими пружинами та амортизатором. | Обігрів кабіни Система обігріву кабіни доступна у двох варіантах: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт. |
Кольорове оформлення кабіни Доступно близько 300 готових варіантів. Існує можливість замовити додаткові кольори. | Місце для зберігання речей всередині кабіни У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена. |
Сидіння водія Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Всі три моделі оснащені спинкою, системою регулювання нахилу та положення у вертикальній і горизонтальній площині, а також інтегрованими підголівниками. | Клаксони Можна обирати між двома додатковими типами сигналів, електричним або пневматичним – двома сигналами з пневматичним управлінням, встановленими на даху або одним електричним сигналом, розташованим під переднім щитком. |
Пасажирське сидіння Три різні рівні комфорту: Standard, Economy або Basic. | Ліжко (кабіна «Комфорт») Ліжко може складатися з одного або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму. |
Ліжка Ліжко може складатися з одної або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму. | |
Місце для зберігання речей всередині кабіни У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена. | |
Люк на даху Кабіну може бути обладнано одним з двох типів люків у даху, що відкриваються на 50 мм. Люком можна управляти як у ручному, так і в автоматичному режимах. | |
Кермо Діаметр керма становить від 460 до 500 мм в залежності від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики | |
Система кондиціювання повітря Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням обігрівача або з ручним управлінням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт. | |
Оббивка сидіння Комфортний текстиль. | |
Оббивка стінки Комфортний текстиль. | |
Дані — все, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FL у форматі PDF за наступними посиланнями.