Усе, що варто знати про Volvo FL, у найдрібніших деталях.
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових агрегатів і механізмів відбору потужності.
D5 – потужність/крутний момент
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D8 – потужність/крутний момент
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Електродвигун | Volvo FL |
---|---|
Продуктивність | Безперервна потужність до 180 кВт (240 к. с.). |
Запас ходу | До 450 км |
Час заряджання (до повного заряджання) | 8 год зі змінним струмом (43 кВт) 2,3 год з постійним струмом (150 кВт) |
Ємність акумулятора | 280–565 кВт/год, від 3 до 6 акумуляторів |
Дизель | D5 | D8 |
---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 4 | 6 |
Об‘єм | 5,1 дм³ | 7,7 дм³ |
Хід поршня | 135 мм | 135 мм |
Діаметр циліндра | 110 мм | 110 мм |
Ступінь стискання | 17.5:1 | 17.5:1 |
Економічний діапазон обертів | 1100–1800 об/хв | 1000–1700 об/хв |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами | 80 кВт (2800 об/хв) | 120 кВт (2800 об/хв) |
Ефект компресійного гальма* | – | 170 кВт (2800 об/хв) |
Оливні фільтри | 1 | 1 |
Об’єм оливи для заміни, включно з фільтром | 15 л | 20 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 13 л | 17 л |
* варіант |
D5 210 к. с. (154 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність при 2200 об/хв | 210 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 1100–1700 об/хв | 800 Н·м | |||
D5 240 к. с. (177 кВт)* |
| |||
Макс. потужність при 2200 об/хв | 240 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв | 900 Н·м | |||
*доступно з B100, біодизелем |
D8 250 к. с. (184 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 250 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 900–1700 об/хв | 950 Н·м | |||
D8 280 к. с. (206 кВт) |
| |||
Макс. потужність при 2100 об/хв | 280 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв | 1050 Н·м | |||
D8 320 к. с. (235 кВт)* | ||||
Макс. потужність при 2100 об/хв | 320 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв | 1200 Н·м | |||
*Доступно з B100, біодизелем |
Інтервал заміни оливи
До 100 000 км або один раз на два роки за умови використання VDS5.
Вимоги до пального
EN 590 (норма ЄС) максимум 10 ppm сірки.
Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту 600 Н·м під час руху та роботи на холостих обертах.
Механізм відбору потужності від двигуна
| Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Н·м* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Н·м* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Н·м* | 1:1 | |
* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.
Механічні коробки передач
Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів, захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими. Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
Автоматичні коробки передач
6-ступінчаста або 8-ступінчаста автоматична коробка передач з трьома режимами приводу.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Задні мости
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент (Н·м) | Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
Одинарна головна передача | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS0819A | Одинарна | Гіпоїдна | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Одинарна | Гіпоїдна | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Одинарна | Гіпоїдна | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1140C* | Одинарна | Гіпоїдна | 1200 | 11 | 40 |
* Лише для Volvo FL 4×4
Передавальні числа заднього мосту
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C* | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.77:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 5.86:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 | 6.18:1 | 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 | 6.31:1 | 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 | 6.66:1 | 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
| |
*Only for Volvo FL 4x4
D5 210 к.с | D5 240 к.с | D8 250 к.с | D8 280 к.с | D8 320 к.с | |
Коробки перемикання передач | |||||
---|---|---|---|---|---|
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Мости з одинарною головною передачею | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Мости з колісним редуктором | |||||
RSH1140C | ● | ● | |||
*Only for Volvo FL 4x4
Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.
Установлювані на двигуні
PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
Установлювані на коробку передач
PTR-HF/FH/ZF: З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-HP/PH/ZF: З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.
Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над землею та її особливостей
Денна кабіна
Денна кабіна зі зручною та ергономічною зоною водія. Внутрішня висота 1605 мм
Коротка спальна кабіна
Коротка спальна кабіна пропонує додатковий простір, який можна обладнати ліжком для однієї людини або використовувати як офісне приміщення з додатковими відсіками для зберігання речей. Внутрішня висота: 1605 мм.
Кабіна з двома рядами сидінь
Кабіна екіпажу з достатнім простором для кількох додаткових пасажирів до 7 осіб. Внутрішня висота: 1605 мм.
Підвіска кабіни
Передня частина кабіни оснащена гумовою амортизаторною підвіскою, яка зводить до мінімуму рух у вертикальній площині, в той час як задня підвіска оснащена циліндровими пружинами та амортизатором.
Кольорове оформлення кабіни
Доступний у 300 фіксованих варіантах. Можливе замовлення додаткових кольорів.
Сидіння водія
Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Усі три варіанти передбачають регулювання спинки, довжини, висоти та нахилу, а також мають вбудований підголівник.
Пасажирське сидіння
Три різні рівні комфорту: Standard, Economy або Basic.
Ліжка
Ліжко пропонується з однієї або двох частин і має ширину 580 мм або 780 мм. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму.
Місце для зберігання речей усередині кабіни
У кабіні багато практичних і легкодоступних відділень для зберігання документів і особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
Люк у даху
Кабіну можна обладнати люком у даху, що відкривається на 50 мм. Керування люком можливе в ручному або електричному режимі.
Кермо
Діаметр керма складає від 460 до 500 мм залежно від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики.
Система кондиціювання повітря
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: із ручним керуванням обігрівача або із ручним керуванням обігрівача та системи кондиціонування повітря
. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт.
Оббивка сидіння
Комфортний текстиль.
Оббивка стінки
Комфортний текстиль.
Обігрів кабіни
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: із ручним керуванням обігрівача або із ручним керуванням обігрівача та системи кондиціонування повітря. Також у якості опції доступна система стоянкового обігрівача потужністю 2 кВт.
Місце для зберігання речей усередині кабіни
У кабіні багато практичних і легкодоступних відділень для зберігання документів і особистих речей. Над лобовим склом розташовані два відділення для зберігання речей, обладнані козирком або кришкою, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
Сигнали
На вибір є два додаткових типи звукових сигналів – два встановлені на даху звукові сигнали з пневматичним керуванням або один електричний звуковий сигнал під передньою кришкою.
Ліжко (комфортна кабіна)
Ліжко пропонується з однієї або двох частин і має ширину 580 міліметрів або 780 міліметрів. У якості опцій доступні захисна поперечина для ліжка та детектор диму.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.
Низька | прибл. 810–830 мм |
Середня | прибл. 860 мм |
Висока | прибл. 950 мм |
Надвисока | прибл. 960 мм |
Екстрависока* | прибл. 1175 мм |
* Лише для Volvo FL 4×4
Пневматична підвіска | Ресорна підвіска | |
---|---|---|
Низька | 4,0/4,5 т | 4.2 |
Середня | 4,5/5,0/5,8 т | |
Висока | 5,0/5,6/5,8/6,3 т | |
Надвисока | 7,1 т | 7,1/7,5 т |
Екстрависока | 5,6 т | |
Тип | Підвіска | Навантаження на міст | Редуктор |
---|---|---|---|
RAD - L80 | Ресорна підвіска | 11,5 т | Одинарна |
RAD - KR | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна |
RAD - A2V | Пневматична підвіска | 10,5 т | Одинарна |
Доступні причепні пристрої для причепів.
Паливні баки
Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 80 до 300 літрів. На додаток, у продажу доступна комбінація двох 215-літрових баків, які разом забезпечують об’єм у 430 літрів.
Баки для рідини AdBlue
Бак для рідини AdBlue виготовлений з пластику, його об'єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант – для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L).
Пневматичні гальма Volvo FL спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Ця антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє меншому зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, антиблокувальні гальма, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки Brake Blending система використовує різноманітні гальма автомобіля для більш рівномірного гальмування та зменшує знос колісних гальм і шин. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.
Пакет EBS Medium
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:
Контроль стану системи EBS
Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
Аналіз рівня зношування гальмівних накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок ‑ розрахунок залишкового пробігу з використовуваними у даний момент гальмівними накладками. (Лише для дискових гальм.)
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається, коли водій натискає на педаль газу та вибирає передачу.
Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306
Компактний інтегрований гідравлічний сповільнювач (варіанти RET-HYDR та RET-TPT) встановлюється на коробку передач. Максимальна потужність складає 400 кВт.
Максимальне передавальне число у трансформаторі крутного моменту (TC421) становить 1,77:1.
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
ESC (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал при екстреному гальмуванні
Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний ретардер із максимальною потужністю 440 кВт.
Дані — все, що вам потрібно. Завантажте листи технічних даних лінійки Volvo FL у форматі PDF за наступними посиланнями.