«Використовуючи менш шумні вантажні автомобілі на електричній тязі для перевезення вантажів у межах міста, ми одночасно вирішуємо декілька задач. Завдяки відсутності шуму та вихлопних газів такі вантажівки можуть експлуатуватися у центрах міст, де до транспорту висуваються більш серйозні вимоги. Перевезення вантажів можна здійснювати у час менш насиченого дорожнього руху — пізно ввечері або вночі. Це зменшить навантаження на дороги у денні години пік, що дозволить суттєво покращити ефективність використання дорожніх мереж та автомобілів у порівнянні з сьогоднішніми показниками», — каже Клаес Нільссон.
У нещодавньому проекті «Щільність міського дорожнього руху у позапікові години», який проводила мерія міста Стокгольм разом з Королівським технологічним інститутом КТН, досліджувалося, який вплив на центр Стокгольма здійснює перевезення вантажів у нічні години. Оскільки у години пік вантажівки на дороги не виїжджали, усі задачі з перевезення були виконані за третину звичайного часу.
Щоб підвищити якість життя у містах, необхідно запровадити більш екологічні транспортні рішення. Завдяки розвинутій логістиці та більш ефективному використанню доріг у вечірні та нічні години, велику кількість малотоннажних автомобілів можна замінити меншою кількістю вантажівок більшої вантажопідйомності, що дозволить знизити викиди та зменшити щільність руху. Вантажівка має у десять разів більшу вантажопідйомність, ніж звичайний розвізний фургон. Перевезення більшого обсягу вантажів у години, коли на міських дорогах менше транспорту, дозволить значно зменшити ризик дорожньо-транспортних пригод.
«Наші технології та ноу-хау в галузі електричних вантажівок базуються на перевірених рішеннях, які компанія Volvo вже використовує в електроавтобусах, а також на рішеннях, застосованих у гібридних вантажівках Volvo ще у 2010 році. Самі автомобілі — це лише частина того, що необхідно зробити для успішного розвитку електротранспорту у великих масштабах. Розвиток екологічного транспорту у довгостроковій перспективі — це складне питання, яке потребує застосування цілісних і різноманітних заходів. Ми активно співпрацюємо з покупцями, містами, постачальниками зарядних пристроїв та іншими зацікавленими сторонами, щоб створити необхідну інфраструктуру для електричних вантажівок», — каже Йонас Одермальм, голова підрозділу компанії Volvo Trucks, що займається стратегіями розвитку середньотоннажних вантажних автомобілів.
«На нашу думку, в першу чергу буде повністю електрифіковано міський транспорт. Але ми також працюємо і над електрифікацією інших видів транспорту. Це лише початок», — каже Клаес Нільссон.
Згідно з даними Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я та ООН, 60 відсотків населення планети (близько 5 мільярдів людей) у 2030 році буде мешкати у містах. Це на 1 мільярд більше, ніж мешкає у містах зараз. Такий швидкий приріст міського населення створить величезне навантаження на транспортні мережі, які вже сьогодні не завжди можуть впоратися із поточними вимогами. За оцінками, через насиченість руху у країнах ЄС та проблеми, що виникатимуть у зв'язку з цим, економіка втрачатиме близько 100 мільярдів євро на рік.
23 січня 2018 р.