Trucks

«Найекономічніший модельний ряд вантажівок у нашій історії»

| 2 хвилини читання | 2 хвилини читання
Завдяки економічному силовому агрегату та конфігурації шасі новий модельний ряд Volvo Trucks дозволяє значно знизити витрати палива та викиди CO2. Також нові вантажівки є частиною довгострокового плану по забезпеченню нульового рівня викидів.
Томаш Турессон, менеджер з комерціалізації, стоїть перед новим Volvo FH з I-Save
Менеджер з комерціалізації Томаш Турессон про новий модельний ряд Volvo Trucks

На що очікувати клієнтам від нових вантажівок в контексті економії палива?
«Вони можуть очікувати на вантажівку з найбільш ефективним споживанням пального на сьогоднішній день. Пальне складає приблизно третину витрат перевізника, тому ми продовжуємо робити все можливе, щоб знайти нові способи зменшення споживання пального в наших вантажівках. В результаті, з 90-х років використання пального та викиди СО2 стандартної дизельної вантажівки Volvo для магістральних перевезень скоротилися більш ніж на 20 відсотків. Наприклад, найсучасніші двигуни Євро 6 step D нового модельному ряду мають кілька покращень ефективності, включаючи мастило з низькою в'язкістю стандарту VDS-5 та нові поршневі маслознімні кільця, які скорочують витрати пального. У той же час нові технології, включаючи топографічну систему I-See та функцію руху накатом I-Roll, використовують рушійну силу вантажівки, щоб ще більше скоротити витрати пального».

Чи можна зробити ці вантажівки ще більш економними?
«Нові вантажівки Volvo FHFH16FM і FMX можна адаптувати до широкого спектру застосувань, щоб додатково зекономити на використанні пального та викидах СО2. Для дальніх перевезень в новому Volvo FH з I-Save поєднуються двигун D13TC і пакет функцій, що забезпечить економію до семи відсотків палива (дизель і AdBlue).* При цьому Volvo FH і FM доступні у версіях на ЗПГ. Це дозволяє скоротити витрати на пальне та викиди СО2 на до 20 відсотків. При використанні рідкого біопалива рівень викидів знижується практично до нуля».

Чому Volvo Trucks випускає модельний ряд з дизельним двигуном, незважаючи на досягнення в області альтернативних видів пального?
«Кожен вид пального, від електроенергії до ЗПГ, біогазу та дизельного палива, має свої переваги та недоліки, а тому підходить для різних видів перевезень. Тому я вважаю, що ми будемо використовувати різні джерела енергії та силові агрегати ще протягом багатьох років. Разом з розробкою вантажівок на альтернативних видах палива Volvo Trucks продовжує впроваджувати інновації для забезпечення максимальної ефективності наших дизельних вантажівок. Наприклад, найновіший Volvo FH з пакетом I-Save і унікальною турбосистемою є доказом того, наскільки ще можна розширити межі ефективності пального».

Як це сприяє довгостроковому плану Volvo по забезпеченню нульового рівня викидів?
«Ми переживаємо перехідний період, коли на зміну десятиліттям залежності від нафти приходить час ресурсоефективних та відновлювальних джерел енергії. Прагнення до енергоефективності, а також розробка альтернативних видів палива є важливими складовими на шляху до нульового рівня викидів».

ФАКТИ
Volvo FH з I-Save
Поєднує новий двигун D13TC з пакетом функцій та дозволяє зекономити до семи відсотків витрат на пальне.*

Газовий ЗПГ двигун
Газові Volvo FH LNG і Volvo FM LNG працюють як на зрідженому природному газі (ЗПГ), який зменшує викиди CO2 на до 20 відсотків у порівнянні з дизельним паливом, так і на рідкому біопаливі, яке зменшує викиди CO2 на до 100 відсотків. Ці показники стосуються викидів, які утворюються під час руху вантажівки (їх також називають «від бака до колеса»).

Зріджений природний газ (ЗПГ)
ЗПГ виробляється з природного газу, який є викопним паливом. Його штучно зріджують шляхом охолодження до низьких температур для зручності перевезення або зберігання.

Рідке біопаливо
Рідке біопаливо або зріджений біогаз (LBG) — це біопаливо, яке виробляється шляхом переробки потоків органічних відходів. Біогаз утворюється при розкладанні біологічної речовини. Потім газ охолоджують до низьких температур.

*Заявлене поліпшення економії палива розраховується шляхом порівняння витрат на дизельне паливо і AdBlue для D13TC Євро 6 step D з паливним пакетом «Дальні перевезення» (I-Save) і D13 eSCR Євро 6 step D без паливного пакету «Дальні перевезення». Фактична економія палива може змінюватися залежно від багатьох факторів, таких як досвід водія, використання круїз-контролю, специфікація транспортного засобу, навантаження транспортного засобу, фактична топографія, технічне обслуговування автомобіля та погодні умови.

Latest Press Release

Latest Press Release