Trucks

Встановлення стандарту для безвідмовної роботи та контролю в реальному часі

| 7 хвилин читання | 7 хвилин читання
Станом на сьогоднішній день до мережі підключено понад 600 000 вантажних автомобілів Volvo, і ця цифра збільшується з кожним днем. Моніторинг у режимі реального часу став реальністю, і крок за кроком Volvo Trucks покращують час безвідмовної роботи вантажних автомобілів завдяки оптимізації обслуговування, допомагаючи транспортним компаніям щоразу виконувати свої зобов'язання вчасно.
У даний час Volvo Trucks застосовує нові методи моніторингу та аналізу даних з тисяч вантажівок у режимі реального часу.

«До 2025 року ми хочемо значно скоротити незаплановані зупинки вантажних автомобілів», — говорить Маркус Ефраймсон, віце-президент відділу з забезпечення безвідмовної роботи компанії Volvo Trucks. Це амбітна мета, але вона стає все більш досяжною завдяки останнім технологічним досягненням.

Сьогодні кожна вантажівка Volvo оснащена однією з найсучасніших у галузі телематичних і діагностичних систем. В поєднанні з новітньою технологією підключення це дозволяє Volvo Trucks дистанційно відстежувати та аналізувати важливі дані компонентів у режимі реального часу та запобігати несправності. 

Дані, які надходять з систем додаткової очистки вихлопних газів, управління двигуном і потужністю вантажівки, а також ряд інших ключових показників продуктивності передаються в Міжнародний центр із забезпечення безвідмовної роботи Volvo Trucks у Генті, Бельгія. Там вони обробляються та аналізуються. У разі виникнення попередження воно передається дилеру або в національний центр із забезпечення безвідмовної роботи, щоб вони могли вжити превентивних заходів до того, як відбудеться поломка. Наразі моніторинг у реальному часі доступний в якості опції в рамках сервісного контракту Volvo Gold Contract на більшості європейських ринків.

Маркус Ефраймсон, віце-президент відділу з забезпечення безвідмовної роботи
Шанна Шіллеверт, фахівець з розробки сервісних послуг

Шанна Шіллеверт, яка працює фахівцем з розробки сервісних послуг разом з більш ніж 500 технічними спеціалістами та фахівцями з обробки й аналізу даних у відділі моніторингу вантажівок Міжнародного центру із забезпечення безвідмовної роботи, пояснює:  

«Ми не тільки збираємо й обробляємо обширні дані про вантажівки в реальному часі, а також використовуємо передові методи машинного навчання для їх аналізу та прогнозування несправностей. Ми не лише виступаємо основною ланкою моніторингу вантажівок; наші технічні та галузеві знання також можуть допомогти під час розробки алгоритмів для забезпечення точних прогнозів стану вантажівок».

Частина роботи Шанни також полягає у забезпеченні двостороннього обміну інформацією між технічним персоналом центру і Volvo Trucks. Це необхідно для того, щоб інформація та відгуки допомагали поліпшувати обслуговування, що надається Міжнародним центром із забезпечення безвідмовної роботи. 

Міжнародний центр із забезпечення безвідмовної роботи Volvo Trucks в м. Гент, Бельгія, пропонує цілодобову технічну підтримку на 16 мовах.

«Важливо пам'ятати, що за всім, що ми тут робимо, стоїть людина. Ми постійно працюємо над тим, щоб весь процес був максимально безвідмовним», — каже вона. 

Одним із прикладів розвитку Міжнародного центру із забезпечення безвідмовної роботи є його робота над усуненням мовних бар'єрів. Чи то попереджувальні сповіщення, несправність або технічна підтримка, метою є спілкування рідною мовою клієнта чи дилера. На даний момент центр забезпечує цю послугу шістнадцятьма різними мовами. 

В рамках аналізу даних в реальному часі використовуються процеси, які дозволяють нам діяти на випередження.

Спочатку Центр моніторингу вантажівок в Міжнародному центрі із забезпечення безвідмовної роботи працював з п'ятьма європейськими ринками, але тепер він працює в 24 країнах. Завдяки підтримці, яку він надає в поєднанні з можливістю моніторингу вантажівок у режимі реального часу, тисячі клієнтів Volvo Trucks вже відчули на собі переваги прогнозованого технічного обслуговування. Подальша мета — в найближчі роки суттєво збільшити кількість вантажівок, моніторинг яких ведеться в режимі реального часу. Також Volvo Trucks поступово розширює кількість компонентів, щодо яких здійснюється моніторинг і збір даних.

Шанна розповіла про розвиток сервісу із забезпечення безвідмовної роботи Volvo Trucks. «На початку моєї кар'єри 10 років тому я відповідала за несправності, і це була головним чином реакція на зворотній зв'язок. Потім я почала працювати з підключеними послугами, які дозволили нам досягти сьогоднішнього прогресу. Сьогодні головний акцент зміщується з реакції на зворотній зв'язок до проактивної реакції. В рамках аналізу даних в реальному часі використовуються процеси, які дозволяють нам діяти на випередження. Цей перехід несе в собі нескінченні можливості для транспортної галузі», — каже вона.

Сьогодні кожна вантажівка Volvo повністю підключена до мережі та потенційно здатна надавати дані про продуктивність у режимі реального часу.

Вся ця робота є частиною поточної стратегії Volvo Trucks щодо забезпечення безвідмовної роботи вантажівок клієнтів. Ще одна ініціатива на підтримку цього плану полягає в подальшому скороченні часу обслуговування та підвищенні зручності обслуговування для транспортних операцій. Моніторинг у реальному часі означає, що незаплановані зупинки можна передбачити та перетворити на заплановані або навіть поєднати з існуючим сервісним обслуговуванням, яке вже включене в графік технічного обслуговування вантажівки. Проведений аналіз даних вантажівки та забезпечення наявності необхідних технічних спеціалістів і деталей — все це сприяє більшій ефективності всього процесу і навіть дозволяє зменшити частоту проведення обслуговування. 

Саме тому паралельно з випуском нового, повністю підключеного модельного ряду вантажівок Volvo Trucks представляє Контракт із забезпечення експлуатаційної готовності, який використовує переваги профілактичного обслуговування. Цей новий контракт передбачає можливість постійного оновлення графіків технічного обслуговування, виходячи з фактичного використання та стану вантажівки, попереднього планування відвідування сервісної станції та відображення автоматичних сповіщень про необхідність обслуговування на панелі приладів вантажівки.

Найцікавіше, що за допомогою машинного навчання ми можемо виявити приховані закономірності та точніше прогнозувати несправності.

Кращі технології підключення також дають змогу передавати дані у вантажівку — це забезпечує можливість віддаленого оновлення програмного забезпечення та параметрів. Дистанційне завантаження програмного забезпечення можна здійснювати під час обідньої перерви, що скорочує кількість відвідувань сервісної станції. Це чергове технологічне нововведення дозволяє значно зекономити час, що допомагає Volvo Trucks встановити новий стандарт безвідмовної роботи вантажівок.

Нарешті, що не менш важливо, нові методи машинного навчання відкривають можливості для підвищення точності прогнозування та запобігання незапланованих зупинок. Volvo Trucks вже починає дізнаватися більше про експлуатацію своїх вантажівок в реальних ситуаціях, щоб заздалегідь прогнозувати відмову компонентів — в деяких випадках до 100 днів. І використання цієї інформації має великий потенціал для розробки більш якісних та динамічних продуктів у майбутньому.

«Найцікавіше, що за допомогою машинного навчання ми можемо виявити приховані закономірності та точніше прогнозувати несправності. Це означає, що ми можемо не тільки майже повністю виключити необхідність додаткових відвідувань сервісної станції, а й дізнатися, що саме призводить до відмови компонентів. І це захоплююча перспектива для забезпечення безвідмовної роботи вантажівок клієнтів», — каже Маркус Ефраймсон. 

Контроль в реальному часі

У даний час Volvo Trucks застосовує нові методи моніторингу та аналізу даних з тисяч вантажівок у режимі реального часу. Коли буде виявлено неминучу несправність, Міжнародному центру з забезпечення безвідмовної роботи повідомляється про те, що можна вжити профілактичних заходів. На сьогоднішній день на більшості європейських ринків контракт Volvo Gold Contract надає можливість здійснювати контроль в реальному часі стану критично важливих компонентів. Він буде поступово впроваджуватися на нові ринки та найближчим часом стане доступним в якості опції для інших сервісних контрактів Volvo.

ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Розширені можливості підключення полегшують дистанційне завантаження програмного забезпечення, зменшуючи потребу у відвідуванні сервісної станції. Нове програмне забезпечення завантажується та зберігається у вантажівці, поки водій не знайде зручний час для встановлення. Програмні аксесуари Volvo також можна завантажувати дистанційно для легкого та зручного оновлення.

VOLVO UPTIME CARE CONTRACT
Volvo Trucks представляють новий сервісний контракт під назвою Uptime Care Contract, розроблений спеціально для збільшення часу безвідмовної роботи. Він включає в себе планування підключених послуг, що дозволяє Volvo Trucks завдяки поліпшеним можливостям підключення постійно оновлювати та оптимізувати графік технічного обслуговування відповідно до фактичного використання та стану вантажівки. Сервіс із забезпечення експлуатаційної готовності також дозволяє звести до мінімуму ризик несподіваних неполадок за допомогою дистанційного моніторингу обраних компонентів. Завдяки цій інформації відвідування сервісної станції можна попередньо запланувати та при необхідності заздалегідь замовити деталі. Також ця послуга включена в інші сервісні контракти Volvo з можливістю підключення.