Під час виконання найскладніших завдань з вантажоперевезень потужність і крутний момент мають вирішальне значення. Саме тому компанія Volvo Trucks розробила новий двигун D17. Потужність до 780 к. с. і крутний момент до 3800 Н·м роблять його найпотужнішим агрегатом в історії компанії Volvo Trucks. Він з легкістю впорається з найважчими вантажами та забезпечить виняткову продуктивність і довговічність.
Новий збільшений 17-літровий двигун D17 від Volvo Trucks видає вражаючі потужність і крутний момент, яких не забракне для найвибагливіших клієнтів і найскладніших завдань. Потужність гальмування двигуном не має рівних в усьому діапазоні швидкостей, а надзвичайна чутливість двигуна дає змогу швидко перемикати передачі. Усе це забезпечує найкращі в своєму класі ходові якості. Власники вантажівок також оцінять підвищену паливну ефективність і збільшену вантажопідйомність.
Двигун D17 встановлено в останній версії Volvo FH16 і новій моделі Volvo FH16 Aero. Поєднання кабіни преміумкласу з двигуном D17 робить ці машини ідеальним вибором для найважчих завдань.
«Клієнти, які виберуть цей двигун, неодмінно відчують різницю під час водіння цієї вантажівки. Я думаю, вони також відзначать підвищену продуктивність й економію пального. Цей двигун має величезний потенціал для підвищення продуктивності та прибутковості вантажоперевезень і водночас зменшує викиди CO2», — каже Маркос Вайнгертнер, менеджер із продукції Volvo Trucks.
Двигун D17 — це результат досвіду й професіоналізму інженерів Volvo Trucks. Вони мали на меті створити двигун, який задовольнив би найвищі вимоги до потужності, крутного моменту, гальмування двигуном й енергоефективності, але водночас лишився б легким і чутливим у керуванні. Івар Сахлен, головний менеджер проєктів у Volvo Group Trucks Technology Powertrain, пояснює цю мету:
«Ніхто не хоче застрягти повністю завантаженим на складній дорозі біля шахти, у лісі чи на шосе під час підйому на крутий схил», — каже він. «У таких ситуаціях найважливішу роль відіграють тягова сила й можливість швидкого перемикання передач. Тому ми доклали всіх зусиль, щоб зробити силовий агрегат D17 потужним, надійним і чутливим у керуванні. Ви відчуваєте, що можете довіряти машині».
Потужність і паливна ефективність двигуна D17 є результатом численних удосконалень. Інженери Volvo шукали всі можливі способи знизити внутрішнє тертя й ефективніше генерувати потужність.
Ось деякі технічні рішення, яким двигун D17 завдячує своїми якостями:
Потужність і крутний момент двигуна D17 принесуть найбільше переваг у таких галузях:
Щоб задовольнити потреби клієнтів у кожному сегменті, двигун D17 випускається в трьох варіантах:
«Клієнти, які виберуть цей двигун, неодмінно відчують різницю під час водіння цієї вантажівки. Цей двигун має величезний потенціал для підвищення продуктивності та прибутковості вантажоперевезень і водночас зменшує викиди CO2».
Ми пропонуємо клієнтам альтернативи, що не використовують викопні види пального. Усі варіанти потужності сертифіковано для роботи на відновлюваному пальному ГРО. Варіант із потужністю 700 к. с., сертифікований для роботи повністю на біодизелі (B100), стане доступним у четвертому кварталі 2024 року.
З погляду екологічності Маркос Вайнгертнер зазначає, що паливна ефективність і здатність двигуна D17 працювати на ГРО та B100 задовольнять клієнтів, які хочуть знизити вплив своєї діяльності на довкілля.
«ГРО і біодизель B100 — це види пального, які можна виробляти з повністю відновлюваних ресурсів, як-от харчові відходи або рослинні олії. Робота на ГРО або B100 значно знижує викиди вуглецю», — говорить він.
«Наші інженери чудово впоралися і приділили увагу всім важливим деталям під час розробки двигуна», — каже Івар Сахлен. «Двигун D17 пройшов ретельне тестування в реальних умовах. Відгуки водіїв також підтверджують його надійність і продуктивність».
Усе, що слід знати про наші найпотужніші великотоннажні вантажівки: Volvo FH16 і Volvo FH16 Aero.
Дізнатися більше про унікальний аеродинамічний дизайн Volvo FH16 Aero можна тут, зокрема про таке: