Trucks

На дорозі під прикриттям: клієнти знайомляться з новим модельним рядом вантажівок

| Час читання: 5 хвилин | Час читання: 5 хвилин
Наші клієнти отримали шанс випробувати нові Volvo FH16, Volvo FH та Volvo FM на звивистих дорогах в Сьєрра-де-лос-Філабрес, Іспанія. Ось їх враження.
Випробувальна вантажівка на дорозі в Іспанії
Клієнти Volvo Trucks завжди брали важливу та активну участь у розробці нових вантажівок та функцій.

Вересневе сонце повільно ховалося за горами, фарбуючи суху землю уздовж дороги А-349 у тепло-коричнево-червоні тони. По дорозі, яка простягається через пустельний район Табернас і оминає гірський хребет Сьєрра-Філабрес, три замасковані вантажівки Volvo щойно розпочали один із численних тест-драйвів у цьому районі.

Сьогодні водіями виступають клієнти Volvo Trucks, яким було запропоновано висловити свою думку та зробити внесок у розробку нових моделей вантажівок до запуску продукції. У кабіні кожного клієнта знаходиться представник місцевого ринку. Під час поїздки вони оцінюють все, починаючи із загального враження від кабіни і закінчуючи новими функціями, серед яких круїз-контроль під час руху схилами й кутова камера на стороні пасажира.

Клієнти Volvo Trucks завжди брали важливу та активну участь у розробці нових вантажівок та функцій. На відміну від польових випробувань, при яких вантажівки випробовуються клієнтами протягом тривалого часу та відіграють важливу роль у розробці продукту, ці випробування мають іншу мету.

«Для підрозділу продажу вантажівок важливо розуміти товар з точки зору покупця та знати, що найбільше цінують клієнти. Ці тести надають нам уявлення про те, на якому етапі ми зараз перебуваємо», — каже Томмі Аронссон, менеджер з комерційної аргументації Volvo Trucks.

Раніше у 2019 році Томмі Аронссон та його колеги організували подібні тести для клієнтів у Кіруні на півночі Швеції. Тоді випробування проходили у складних зимових умовах, на засніжених, слизькиих дорогах та при температурі до мінус 20 градусів Цельсія. А тут, в Іспанії, найбільші виклики — звивисті дороги та круті підйоми.

«Оскільки клієнти знайомі з попередніми моделями, вони можуть легко порівняти та побачити сильні та слабкі сторони нових вантажівок. Спонтанні реакції та думки клієнтів дуже цінні для нас», — каже Томмі Аронссон.

Тестовий автопарк, який проїжджає повз мармуровий кар'єр і оливкові гаї Сьєрра Філабре, складається з Volvo FM, Volvo FH і Volvo FH16. Оскільки вантажівки замасковані, а кабіни оснащені численними вимірювальними приладами та камерами, сьогодні основна увага приділяється оцінці функціональності вантажівок, а не їх конструкції.

«Подібні заходи завжди дуже цінуються клієнтами, багато з них пишаються тим, що є його учасниками та діляться своїми думками. Учасники також ставлять нам багато запитань. Це дає змогу дійсно відчути велику зацікавленість у нових вантажівках», — каже Томмі Аронссон.

РОМАН ФРАНК

Власник
КОМПАНІЯ: Frama.
КРАЇНА: Чеська Республіка.
БІЗНЕС: Перевезення негабаритних вантажів.
ВАНТАЖІВКИ: 35 (з яких 34 — вантажівки Volvo).

«Загальне враження дуже позитивне. Наприклад, на мою думку новий дисплей дуже зручний у використанні. Ним легко керувати за допомогою кнопок на кермі, а інтерфейс приємний на вигляд.

«Що стосується ходових характеристик, то найбільші вдосконалення помітні в сегменті Volvo FM. Volvo FM — абсолютно нова вантажівка, не схожа на інші.

«В анкеті я найвище оцінив передні та бічні дзеркала. Оглядовість чудова. Кутова камера на стороні пасажира працює дуже добре. Мені також сподобалися нові світлодіодні лампи в салоні, і те, що їх можна ввімкнути всього одним дотиком».

ДАНІЕЛЬ МАКНАЛТІ

Оператор-власник
КОМПАНІЯ: Danjak Ltd.
КРАЇНА: Великобританія.
БІЗНЕС: Перевезення вантажних платформ.
ВАНТАЖІВКИ: 5 вантажівок Volvo.

«Очевидно, що вантажівки ще потребують допрацювання, але сьогоднішня поїздка видалася просто фантастичною. Дороги сильно відрізняються від тих, якими я зазвичай пересуваюсь у Великобританії.

«У мене дуже мало досвіду роботи з ліворульними вантажними автомобілями, тому мені довелося швидко вчитися. А що мені справді сподобалось у вантажівках — це нова панель приладів. Мені подобається і стара, але нова — це зовсім інший рівень. Вона має дуже сучасний дизайн, і здається, що перебуваєш в абсолютно новому автомобілі.

«Хоча Volvo FM не підходить для наших перевезень, сьогодні мені дуже сподобалося поїздка у цій вантажівці. Оглядовість у новій кабіні просто чудова, до того ж у неї низька посадка — я розумію, чому ця вантажівка підійде для певних перевезень.

КРІСТОФЕР ЕЛАМССОН

Водій та черговий диспетчер
КОМПАНІЯ: Hedenskogs Åkeri AB.
КРАЇНА: Швеція.
БІЗНЕС: Перевезення та обслуговування контейнер-цистерн.
ВАНТАЖІВКИ: 6 вантажівок Volvo.

«Я брав участь у тестових випробуваннях у Кіруні минулого разу, і справді цікаво спостерігати, як змінились вантажівки. Найбільша різниця у FH, я думаю, це новий цифровий дисплей та інформаційно-розважальна система.

Новий дизайн виглядає дуже добре і має безліч корисних функцій. Одним із прикладів є те, що вантажівка сканує знаки обмеження швидкості».

«Їздити у новому Volvo FM приємно: кабіна стала набагато просторішою, а видимість - набагато кращою. Для тих, хто їздить у місті та з інтенсивним рухом, це матиме велике значення».

«Мене дуже цікавлять технології, тому цікаво отримувати інформацію про нові розробки на ранніх стадіях. Також приємно мати можливість поділитись своїм досвідом зі свого щоденного життя».

ОЛЛІ ХААПАНЕН

Менеджер автопарку
КОМПАНІЯ: Simeon Group.
КРАЇНА: Фінляндія.
БІЗНЕС: Перевезення рідких вантажів.
ВАНТАЖІВКИ: 230 (з яких майже 100 — вантажівки Volvo).

«Усі нові вантажівки були дуже зручними в керуванні. Volvo FH16 ідеально підходить для таких доріг. Але для наших перевезень краще підходить Volvo FM, і ми вже зачекалися на нову модель. Нова кабіна FM відрізняється від старої, як день і ніч. Оглядовість дуже хороша, і, на мою думку, кутова камера на стороні пасажира є однією з найважливіших функцій безпеки за останні роки.


«Сьогодні я використовував систему адаптивного круїз-контролю протягом 98 відсотків маршруту, вона працювала настільки плавно та якісно, що мені майже нічого не потрібно було робити. Мені також подобається, що в нові вантажівки повернули функцію круїз-контролю під час руху схилами.

«Як на мене, чудово, що Volvo Trucks запрошує клієнтів взяти участь у подібних випробуваннях. Як кінцеві користувачі, ми знаємо свої потреби та що найкраще підходить для наших перевезень. Як керівнику автопарку, мені цікаво було дізнатися про нові функції».

Схожі новини

Latest Press Release

Latest Press Release