Trucks

Технічні характеристики Volvo FH Aero

Усе, що вам потрібно знати про Volvo FH Aero, у найдрібніших деталях.

Силовий агрегат

Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових агрегатів і коробок відбору потужності.

Електричний двигун для високих навантажень — потужність/крутний момент

 

D13 – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D13 I-save — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

Електродвигун

Volvo FH Aero Electric

Потужність

До 330–490 кВт (450–666 к. с.) постійної потужності

Запас ходу

До 300 км (тягач із причепом 4х2)

Час зарядки (до повної зарядки)

9,5 год за змінного струму (43 кВт); 2,5 год за постійного струму (250 кВт)

Ємність акумулятора

360–540 кВт·год, від 4 до 6 акумуляторів

  

Дизельний двигун

D13

D13 I-Save

Стандарт викиду відпрацьованих газів

Євро 6

Євро 6

Кількість циліндрів

6

6

Об‘єм

12,8 дм³

12,8 дм³

Хід поршня

158 мм

158 мм

Діаметр циліндра

131 мм

131 мм

Ступінь стискання

18.0:1

18.0:1

Економічний діапазон обертів

900–1400 об/хв

900–1300 об/хв

Потужність гальмування моторним гальмом Volvo Engine Brake (VEB)*

340 кВт (2300 об/хв)

435 кВт (2300 об/хв)

Оливні фільтри

2 повнопотокові

2 повнопотокові

Об’єм оливи для заміни, включаючи фільтр

35 л

35 л

Система охолодження, загальний об’єм

24 л

26 л

*Залежно від комплектації

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm). Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)

Інтервал заміни оливи

До 100 000 км або раз на рік у разі використання VDS5.

 

 

D13 420 к. с. (309 кВт)

 

  
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

420 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 905–1400 об/хв

2100 Н·м

  
 

D13 I-Save 420 к. с. (309 кВт)*

 

  
 

Макс. потужність за 1230–1600 об/хв

420 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 900–1230 об/хв

2400 Н·м

  
 

D13 460 к. с. (338 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

460 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 945–1400 об/хв

2300 Н·м

  
 

D13 I-Save 460 к. с. (338 кВт)*

   
 

Макс. потужність за 1240–1600 об/хв

460 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 900–1240 об/хв

2600 Н·м

  
 

D13 500 к. с. (368 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1404–1700 об/хв

500 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 980–1400 об/хв

2500 Н·м

  
 

D13 I-Save 500 к. с. (368 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1250–1600 об/хв

500 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 900–1250 об/хв

2800 Н·м

  
 

D13 540 к. с. (397 кВт)

   
 

Макс. потужність за 1458–1700 об/хв

540 к. с.

  
 

Макс. крутний момент за 1000–1400 об/хв

2600 Н·м

  
     

*Доступно з B100, біодизелем

Коробка відбору потужності від двигуна

 

Значення крутного моменту

Передавальне число 

EPTT350

350 Н·м*

1.26:1

 

EPTT650

650 Н·м*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Н·м*

1.26:1

 
    

* Значення крутного моменту під час руху й роботи на холостих обертах.

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач із дільником і демультиплікатором, з автоматизованою системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом гідропідсилювача керма й охолоджувачем оливи. Також можна замовити I-Shift зі знижувальними передачами, ультраповільними низькими передачами й багатоступінчастою передачею заднього ходу.

Тип

Найвища передача

Макс.крутний момент (Н·м)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

AT2412

Пряма

2400

44

AT2612

Пряма

2600

100

ATO2612

Підвищувальна

2600

100

AT2812

Пряма

2800

70

ATO3112

Підвищувальна

3150

100

    

Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch

Тип

Найвища передача

Макс.крутний момент (Н·м)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

SPO2812

Підвищувальна

2800

80

    

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент (Н·м)

Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т)

Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т)

Одинарна головна передача

RSS1244B

Одинарний

Гіпоїдна

2800

12

44

RSS1344C/E

Одинарний

Гіпоїдна

2600

13

44

RSS1344E

Одинарний

Гіпоїдна

2800

13

44

RSS1352A

Одинарний

Гіпоїдна

2800

13

52

RSS1370A/B

Одинарний

Гіпоїдна

3800

13

70

RTS2370A

Тандемний

Гіпоїдна

3800

23

70

RTS2310A

Тандемний

Гіпоїдна

3800

23

100

Колісний редуктор

RSH1370F

Одинарний

Конічні спіральні передачі

3800

13

70

RT2610B/F

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

26

100

RTH3210F

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

32

100

RTH3212F

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

32

100

RTH3312

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

33

100

RTH3815

Тандемний

Конічні спіральні передачі

3800

38

100

      

Передавальні числа заднього мосту

Одинарні мости

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* Для RSS1344E

** Для RSS1370B

Тандемні мости

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 к. с.

D13 460 к. с.

D13 500 к. с.

D13 540 к. с.

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch

SP2812

 

Мости з одинарними редукторами

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Мости з колісним редуктором

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 к. с.

D13 I-Save 460 к. с.

D13 I-Save 500 к. с.

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch

SP2812

 

Мости з одинарними редукторами

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Мости з колісним редуктором

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

Доступний широкий вибір залежних від зчеплення й незалежних від зчеплення коробок відбору потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Коробки відбору потужності, незалежні від зчеплення

PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER-100: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Коробки відбору потужності, залежні від зчеплення

PTR-F: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.

PTR-FL/FH: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F: високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D: високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1: високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою з’єднувального фланця і DIN-стандарту.

PTRD-D2: високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду й одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця і одного DIN-стандарту.

Екстер’єр і інтер’єр

Ознайомтеся з розмірами кабіни, її висотою над землею і іншими характеристиками.

Для різних потреб доступні чотири рівні оздоблення екстер’єру.

Volvo FH Aero with the basic exterior trim

Стандартне

Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Хромовані фари. Бампер кольору Lightning Gray.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim

Покращений рівень

Решітка радіатора в колір кабіни й хромовані фари. Дверні ручки і бампер кольору Lightning Gray.

Volvo FH Aero with highest level exterior trim

Найвищий рівень

Решітка радіатора, дверні ручки, бампер і спойлер у колір кабіни.  Хромовані фари.

Volvo FH Aero with basic with sturdy front exterior trim

Міцне оздоблення переду в базовій комплектації

Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Чорні фари. Сталевий бампер пофарбований у сірий колір.

Для різних потреб Volvo FH Aero постачається із шістьма рівнями оздоблення інтер’єру.

Volvo FH Aero with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Вінілове й текстильне оздоблення Robust

Довговічні матеріали з вінілу й текстилю в сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FH Aero with textile trim dynamic, interior trim level 

Текстильне оздоблення Dynamic

Текстильне оздоблення в сучасній кольоровій гамі в різних відтінках сірого, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FH Aero with plush trim progressive, interior trim level 

Оксамитове оздоблення Progressive

М’яке оксамитове оздоблення в стриманій кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FH Aero with leather trim robust, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Robust

Інтер’єр із міцних матеріалів у стриманій кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.

Volvo FH Aero with leather trim dynamic, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Dynamic

Інтер’єр у різних відтінках сірого. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.

Volvo FH Aero with leather trim progressive, interior trim level 

Шкіряне оздоблення Progressive

Інтер’єр у різних відтінках кольору Skylark (бежевий). Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.

Volvo FH Aero globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: комфорт і простір

Подовжена кабіна Globetrotter XXL має ширше й довше ліжко — усе для комфорту, безпеки і якісного сну однієї або двох осіб.

Volvo FH Aero globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side

Globetrotter XL: комфорт та ергономіка

Кабіна Globetrotter XL (CAB-XHSL) зі збільшеною висотою не лише забезпечує комфортне й безпечне перебування однієї або двох осіб, а й має додаткові місця для зберігання. Внутрішня висота кабіни сягає 220 см (211 см над кожухом моторного відсіку).

Volvo FH Aero globetrotter cab with measurements, viewed from the side

Globetrotter: комфорт

Кабіна Globetrotter (CAB-HSLP) з підвищеним рівнем комфорту й спальним місцем для однієї або двох осіб. На додаток, завдяки вертикальній структурі в кабіні більше додаткових місць для зберігання. Внутрішня висота 205 см (196 см над кожухом моторного відсіку).

Volvo FH Aero sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Спальна кабіна

Спальна кабіна (CAB-SLP), у якій можуть зручно розміститися одна або дві особи. Внутрішня висота 171 см, 162 см над кожухом моторного відсіку.

Volvo FH Aero low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Низька спальна кабіна

Низька спальна кабіна (CAB-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове відділення для вантажу над кабіною. Внутрішня висота 147 см, 138 см над кожухом моторного відсіку.

Тягач

 

 

 

Висота A (мм)

Висота B (мм)

Висота C (мм)

Висота D (мм)

Колісна формула

Висота шасі

Підвіска

Шини

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Високе

Листові ресори/Пневматична

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4x2

Високе

Листові ресори/Пневматична

315/80-R22.5

3440

3800

39503225

4x2

Середнє

Листові ресори/Пневматична

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Низьке

Пневматична/Пневматична

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Низьке

Пневматична/Пневматична

315/60-R22.5

3250

3620

3770

3045

4x2

Наднизьке

Пневматична/Пневматична

295/60-R22.5

3210

3580

3730

3005

6x2

Середнє

Листові ресори/Пневматична

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

 

Вантажівка-шасі

 

 

 

Висота A (мм)

Висота B (мм)

Висота C (мм)

Висота D (мм)

Колісна формула

Висота шасі

Підвіска

Шини

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

Високе

Пневматична/Пневматична

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Середнє

Пневматична/Пневматична

315/70-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Низьке

Пневматична/Пневматична

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

Високе

Листові ресори/Листові ресори

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

Високе

Листові ресори/Листові ресори

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

Високе

Листові ресори/Листові ресори

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

Високе

Листові ресори/Листові ресори

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

*Прибл. висота

Чотириточкова підвіска

На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня пневматична або повністю пневматична підвіски.

 

Повітрозабірники

Розташовані зліва у високій або низькій конфігурації, залежно від поставленої задачі. Також доступний передній повітрозабірник.

 

Кольори

Обирайте на свій смак. Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.

 

Оббивка

Доступно декілька стильових рішень. Вініл, текстиль і оксамит. Для деяких видів оббивки (за винятком вінілу й текстилю) доступна функція вентиляції.

 

Сидіння водія

Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Завдяки гнучкому налаштуванню сидінь ви отримуєте додаткову свободу вибору: загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 240 мм, а по вертикалі — 100 мм. У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання в поздовжньому напрямку й по висоті, налаштовувану поперекову опору й налаштовуваний нахил сидіння.

 

Пасажирське сидіння

Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Пасажирські сидіння в стандартній комплектації обладнані підголівниками. Крім того, можливе встановлення поворотно-відкидного пасажирського сидіння.

 

Ліжка

Створені для забезпечення максимального комфорту під час сну. Розміри ліжка: 74×200 см, ширина 81,5 см у середній частині; або 74×200 см з розмірами у розкладеному стані 88×200 см, із шириною 95,5 см у середній частині. Довжина ліжка в кабіні Globetrotter XXL складає 213 см. Ширина підголів’я, середньої частини й ділянки для ніг складає 99/106,5/91 см відповідно. Виберіть матрац із пінним наповнювачем або неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см із пружинними блоками. Доступні матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий. Ми також пропонуємо два варіанти чохлів для матрацу: вони підвищують рівень комфорту й полегшують заправляння спального місця. Також доступні: ліжко з регульованою спинкою й ліжко підвищеного комфорту (розміри 60×190 см або 70×190 см).

Місце для зберігання речей усередині кабіни

Кабіна оснащена передньою полицею із шістьма DIN-відділеннями й двома великими відділеннями для зберігання з ролетами з боку водія і пасажира. На задній стінці розташована легка верхня поличка з відмінним освітленням. Під ліжком розташовані два висувні ящики загальним об’ємом 130 л. На додаток, є два менших відділення для зберігання речей під матрацом із задньої (10 л) і передньої сторони (15 л) ліжка, а також відділення для пластикових пляшок у задній частині ліжка.

 

Зовнішні відділення для речей

З двох боків кабіни розташовані великі відділення для зберігання, які можна відкрити як ззовні, так і зсередини. Додаткові неопалювані місця для зберігання об’ємом 30 л розташовані по обидва боки кабіни.

 

Люк у даху

Кожну кабіну може бути додатково обладнано одним із двох типів люків у даху, які відкриваються на 50 мм. Вони також слугують екстреним виходом. Управління люком у даху може здійснюватися вручну або за допомогою електронної системи.

 

Кермо

Доступне у двох розмірах — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватися в діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція) кермо можна відрегулювати по вертикалі в діапазоні від –5° до +15°. Це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. У цілях безпеки й збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового й бічного дисплеїв.

 

Система кондиціювання повітря

Три альтернативні системи кондиціювання повітря дозволяють водію регулювати температуру. Вентиляція з використанням вентилятора й звичайного нагрівача охолоджувальної рідини. Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC). Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2). Остання також доступна з датчиками сонця, туману і якості повітря. Систему кондиціювання повітря можна доповнити стоянковим обігрівачем кабіни й двигуна, а також стоянковим охолоджувачем кабіни I-ParkCool.

 

I-ParkCool 

Щоб увімкнути кондиціонування повітря в кабіні, не обов’язково вмикати двигун. I-ParkCool дозволяє регулювати температуру кабіни у вантажівці з вимкненим двигуном. Система працює в комбінації зі стоянковим обігрівачем кабіни, щоб забезпечувати комфортну температуру. Ця функція особливо корисна вночі, коли температура змінюється дуже різко. Система перевіряє стан акумулятора, щоб ви завжди могли запустити двигун. Крім того, вона розраховує кількість енергії, необхідну для нагрівання або охолодження кабіни. Якщо акумулятор частково розряджений, система розрахує, скільки заряду можна використати без ризику для запуску двигуна. До того ж, вона безшумна. Рівень шуму системи на 20 дБ менше аналогічних систем конкурентів, що дозволяє зменшити шумове навантаження й позитивно позначається на якості відпочинку. Систему кондиціювання повітря повністю інтегровано у звичайну вентиляційну систему транспортного засобу й гаряче або холодне повітря рівномірно розподіляється крізь стандартні вентиляційні отвори. Це жодним чином не позначилося на аеродинаміці кабіни й висоті в ній. 

Шасі

Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, тягачів і функцій шасі й гальм.

Наднизьке (тягач)

прибл. 810 мм

Низьке

прибл. 850 мм

Середнє

прибл. 900 мм

Високе

прибл. 1000 мм

Надвисоке

прибл. 1200 мм

  

 

Пневматична підвіска

Ресорна підвіска

Наднизьке

8

-

Низьке

8

-

Середнє

10/20*

9

Високе

10/20*

10/20*

Надвисоке

-

10/20*

   

*З подвійним переднім мостом

Тип

Мости

Підвіска

Навантаження на міст/задню вісь

Редуктор

Неведучі задні/середні додаткові мости

Одинарний

RAD-L90

4x2

Параболічна/багатолистова

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-GR

4x2

Пневматична підвіска

11,5/13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-G2

4x2

Пневматична підвіска (для сфери будівництва)

13 т

Колісний редуктор

 
      

Задня вісь

RADT-GR

6x2

Пневматична підвіска

19/20,5/22,5/23 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)

RAPD-GR

6x2

Пневматична підвіска

16/19/22 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній додатковий міст (фіксований/керований)

RAPD-G4

6x2

Пневматична підвіска

16 т

Одинарна

Нерухомий неведучий середній додатковий міст

RADD-G2

6×4/8×4

Пневматична підвіска (для сфери будівництва)

21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-BR

6×4/8×4

Параболічні ресори

20/21 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболічні ресори/звичайні листові ресори

23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Звичайні листові ресори

26/32 т

Колісний редуктор

 

RADD-TR3

8x4

Звичайні листові ресори

38 т

Колісний редуктор

 

RADD-GR

6×4/8×4

Пневматична підвіска

21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAPDT-GR

8×2

Пневматична підвіска

27/30/30,5/31,5/32 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости

RADDT-GR

8×4/10×4

Пневматична підвіска

27/33/36 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий задній додатковий міст (керований)

RAPDD-GR

8×4

Пневматична підвіска

27/30,5/32/35 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Середній додатковий міст (керований)

RADDT-G2

8×4/10×4

Пневматична підвіска (для сфери будівництва)

27/33/36 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий задній додатковий міст (керований)

      

Причіпні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причіпні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

Баки для пального

Алюмінієві або сталеві баки об’ємом від 150 до 900 л. Максимальний об’єм пального складає 1510 л для тягача з колісною формулою 4×2. Доступні газові балони об’ємом 155 кг (375 л), 205 кг (495 л) і 225 кг (545 л).

Баки для AdBlue

Об’єм від 32 до 112 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для AdBlue. Пластик.

Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю й відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм із Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів і висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS входить у стандартну комплектацію всіх специфікацій.
 

Пакет EBS medium

Крім функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium пропонує такі функції:

 

Контроль стану системи EBS 

Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

 

Автоматичне утримання

Загальмуйте до повної зупинки вантажівки, і функція автоматичного утримання зберігатиме останнє гальмівне зусилля, щоб вантажівка не зрушила із місця, доки водій не натисне педаль газу.

 

Аналіз рівня зношування гальмівних накладок

Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються в даний момент.

 

Автоматичне відпускання стоянкового гальма

Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу за ввімкнутої передачі (лише для коробок перемикання передач I-Shift).

Додаткові опції:

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

 

Гальмівна функція Stretch Brake

Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

 

ESC (система електронного контролю стійкості)

Система стійкості гальм активує гальма індивідуально на кожному колесі, що забезпечує стійкість для всього транспортного засобу й протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2-, 3-, 4- і 5-вісних вантажівок.

 

Стоп-сигнал під час екстреного гальмування

Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду. 

 

Гідравлічний ретардер

Встановлений на коробку передач компактний ретардер із максимальною потужністю 440 кВт.

Система динамічного управління від Volvo

Активна система рульового управління з підсиленням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма й утримує кермо прямо у разі гальмування на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається в початкове положення як під час руху вперед, так і заднім ходом. Система динамічного управління від Volvo тепер також доступна для вантажівок з усіма колісними формулами, зокрема для вантажівок із подвійним переднім мостом. Система також доступна в комбінації з незалежною передньою підвіскою.

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому й активно керованому варіантах як для тягачів, так і для вантажівок-фургонів. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 т.
 

Неведучі задні додаткові мости

Доступні в кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 т.

Тандемний підйомний міст

Дозволяє відключати й піднімати останню вісь тандемного заднього мосту, щоб зменшити витрату пального й радіус повороту. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується й опускається. Тандемний підйомний міст доступний для колісних формул 6×4 і 8×4 (з тандемною задньою віссю), які оснащено дисковими гальмами.

Ми не гарантуємо, що показані функції доступні за замовчуванням або для всіх варіантів оснащення й силового агрегату.

Виникли питання?

Зв'яжіться з місцевим дилером