Усе, що вам потрібно знати про Volvo FH Aero, у найдрібніших деталях.
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових агрегатів і коробок відбору потужності.
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Електродвигун | Volvo FH Aero Electric |
---|---|
Потужність | До 330–490 кВт (450–666 к. с.) постійної потужності |
Запас ходу | До 300 км (тягач із причепом 4х2) |
Час зарядки (до повної зарядки) | 9,5 год за змінного струму (43 кВт); 2,5 год за постійного струму (250 кВт) |
Ємність акумулятора | 360–540 кВт·год, від 4 до 6 акумуляторів |
Дизельний двигун | D13 | D13 I-Save |
---|---|---|
Стандарт викиду відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 6 | 6 |
Об‘єм | 12,8 дм³ | 12,8 дм³ |
Хід поршня | 158 мм | 158 мм |
Діаметр циліндра | 131 мм | 131 мм |
Ступінь стискання | 18.0:1 | 18.0:1 |
Економічний діапазон обертів | 900–1400 об/хв | 900–1300 об/хв |
Потужність гальмування моторним гальмом Volvo Engine Brake (VEB)* | 340 кВт (2300 об/хв) | 435 кВт (2300 об/хв) |
Оливні фільтри | 2 повнопотокові | 2 повнопотокові |
Об’єм оливи для заміни, включаючи фільтр | 35 л | 35 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 24 л | 26 л |
*Залежно від комплектації
Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm). Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
До 100 000 км або раз на рік у разі використання VDS5.
D13 420 к. с. (309 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність за 1404–1700 об/хв | 420 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 905–1400 об/хв | 2100 Н·м | |||
D13 I-Save 420 к. с. (309 кВт)* |
| |||
Макс. потужність за 1230–1600 об/хв | 420 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 900–1230 об/хв | 2400 Н·м | |||
D13 460 к. с. (338 кВт) | ||||
Макс. потужність за 1404–1700 об/хв | 460 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 945–1400 об/хв | 2300 Н·м | |||
D13 I-Save 460 к. с. (338 кВт)* | ||||
Макс. потужність за 1240–1600 об/хв | 460 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 900–1240 об/хв | 2600 Н·м | |||
D13 500 к. с. (368 кВт) | ||||
Макс. потужність за 1404–1700 об/хв | 500 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 980–1400 об/хв | 2500 Н·м | |||
D13 I-Save 500 к. с. (368 кВт) | ||||
Макс. потужність за 1250–1600 об/хв | 500 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 900–1250 об/хв | 2800 Н·м | |||
D13 540 к. с. (397 кВт) | ||||
Макс. потужність за 1458–1700 об/хв | 540 к. с. | |||
Макс. крутний момент за 1000–1400 об/хв | 2600 Н·м | |||
*Доступно з B100, біодизелем
| Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Н·м* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Н·м* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Н·м* | 1.26:1 | |
* Значення крутного моменту під час руху й роботи на холостих обертах.
12-ступінчаста коробка передач із дільником і демультиплікатором, з автоматизованою системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом гідропідсилювача керма й охолоджувачем оливи. Також можна замовити I-Shift зі знижувальними передачами, ультраповільними низькими передачами й багатоступінчастою передачею заднього ходу.
Тип | Найвища передача | Макс.крутний момент (Н·м) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
---|---|---|---|
AT2412 | Пряма | 2400 | 44 |
AT2612 | Пряма | 2600 | 100 |
ATO2612 | Підвищувальна | 2600 | 100 |
AT2812 | Пряма | 2800 | 70 |
ATO3112 | Підвищувальна | 3150 | 100 |
Тип | Найвища передача | Макс.крутний момент (Н·м) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Підвищувальна | 2800 | 80 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент (Н·м) | Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
Одинарна головна передача | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Одинарний | Гіпоїдна | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Одинарний | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Одинарний | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 44 |
RSS1352A | Одинарний | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Одинарний | Гіпоїдна | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандемний | Гіпоїдна | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Тандемний | Гіпоїдна | 3800 | 23 | 100 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1370F | Одинарний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Тандемний | Конічні спіральні передачі | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* Для RSS1344E
** Для RSS1370B
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 к. с. | D13 460 к. с. | D13 500 к. с. | D13 540 к. с. |
I-Shift | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Мости з одинарними редукторами | ||||
RSS1244B | • | •
| • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Мости з колісним редуктором | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 I-Save 420 к. с. | D13 I-Save 460 к. с. | D13 I-Save 500 к. с. |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch | |||
SP2812 |
| • | • |
Мости з одинарними редукторами | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Мости з колісним редуктором | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
Доступний широкий вибір залежних від зчеплення й незалежних від зчеплення коробок відбору потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.
PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-F: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.
PTR-FL/FH: з’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісне або високошвидкісне.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою з’єднувального фланця і DIN-стандарту.
PTRD-D2: високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду й одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця і одного DIN-стандарту.
Ознайомтеся з розмірами кабіни, її висотою над землею і іншими характеристиками.
Для різних потреб доступні чотири рівні оздоблення екстер’єру.
Стандартне
Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Хромовані фари. Бампер кольору Lightning Gray.
Покращений рівень
Решітка радіатора в колір кабіни й хромовані фари. Дверні ручки і бампер кольору Lightning Gray.
Найвищий рівень
Решітка радіатора, дверні ручки, бампер і спойлер у колір кабіни. Хромовані фари.
Міцне оздоблення переду в базовій комплектації
Решітка радіатора й дверні ручки кольору Thunder Gray. Чорні фари. Сталевий бампер пофарбований у сірий колір.
Для різних потреб Volvo FH Aero постачається із шістьма рівнями оздоблення інтер’єру.
Вінілове й текстильне оздоблення Robust
Довговічні матеріали з вінілу й текстилю в сучасній кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.
Текстильне оздоблення Dynamic
Текстильне оздоблення в сучасній кольоровій гамі в різних відтінках сірого, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.
Оксамитове оздоблення Progressive
М’яке оксамитове оздоблення в стриманій кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.
Шкіряне оздоблення Robust
Інтер’єр із міцних матеріалів у стриманій кольоровій гамі, яка поєднується з різними елементами внутрішнього оздоблення.
Шкіряне оздоблення Dynamic
Інтер’єр у різних відтінках сірого. Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.
Шкіряне оздоблення Progressive
Інтер’єр у різних відтінках кольору Skylark (бежевий). Для вашої зручності пропонуються повністю шкіряні сидіння двох кольорів.
Globetrotter XXL: комфорт і простір
Подовжена кабіна Globetrotter XXL має ширше й довше ліжко — усе для комфорту, безпеки і якісного сну однієї або двох осіб.
Globetrotter XL: комфорт та ергономіка
Кабіна Globetrotter XL (CAB-XHSL) зі збільшеною висотою не лише забезпечує комфортне й безпечне перебування однієї або двох осіб, а й має додаткові місця для зберігання. Внутрішня висота кабіни сягає 220 см (211 см над кожухом моторного відсіку).
Globetrotter: комфорт
Кабіна Globetrotter (CAB-HSLP) з підвищеним рівнем комфорту й спальним місцем для однієї або двох осіб. На додаток, завдяки вертикальній структурі в кабіні більше додаткових місць для зберігання. Внутрішня висота 205 см (196 см над кожухом моторного відсіку).
Спальна кабіна
Спальна кабіна (CAB-SLP), у якій можуть зручно розміститися одна або дві особи. Внутрішня висота 171 см, 162 см над кожухом моторного відсіку.
Низька спальна кабіна
Низька спальна кабіна (CAB-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове відділення для вантажу над кабіною. Внутрішня висота 147 см, 138 см над кожухом моторного відсіку.
Тягач |
|
|
| Висота A (мм) | Висота B (мм) | Висота C (мм) | Висота D (мм) |
Колісна формула | Висота шасі | Підвіска | Шини | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Високе | Листові ресори/Пневматична | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Високе | Листові ресори/Пневматична | 315/80-R22.5 | 3440 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Середнє | Листові ресори/Пневматична | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Низьке | Пневматична/Пневматична | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Низьке | Пневматична/Пневматична | 315/60-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
4x2 | Наднизьке | Пневматична/Пневматична | 295/60-R22.5 | 3210 | 3580 | 3730 | 3005 |
6x2 | Середнє | Листові ресори/Пневматична | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Вантажівка-шасі |
|
|
| Висота A (мм) | Висота B (мм) | Висота C (мм) | Висота D (мм) |
Колісна формула | Висота шасі | Підвіска | Шини | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | Високе | Пневматична/Пневматична | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Середнє | Пневматична/Пневматична | 315/70-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Низьке | Пневматична/Пневматична | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | Високе | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | Високе | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | Високе | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | Високе | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Прибл. висота
Чотириточкова підвіска
На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня пневматична або повністю пневматична підвіски.
Повітрозабірники
Розташовані зліва у високій або низькій конфігурації, залежно від поставленої задачі. Також доступний передній повітрозабірник.
Кольори
Обирайте на свій смак. Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.
Оббивка
Доступно декілька стильових рішень. Вініл, текстиль і оксамит. Для деяких видів оббивки (за винятком вінілу й текстилю) доступна функція вентиляції.
Сидіння водія
Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Завдяки гнучкому налаштуванню сидінь ви отримуєте додаткову свободу вибору: загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 240 мм, а по вертикалі — 100 мм. У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання в поздовжньому напрямку й по висоті, налаштовувану поперекову опору й налаштовуваний нахил сидіння.
Пасажирське сидіння
Доступні три рівні комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Пасажирські сидіння в стандартній комплектації обладнані підголівниками. Крім того, можливе встановлення поворотно-відкидного пасажирського сидіння.
Ліжка
Створені для забезпечення максимального комфорту під час сну. Розміри ліжка: 74×200 см, ширина 81,5 см у середній частині; або 74×200 см з розмірами у розкладеному стані 88×200 см, із шириною 95,5 см у середній частині. Довжина ліжка в кабіні Globetrotter XXL складає 213 см. Ширина підголів’я, середньої частини й ділянки для ніг складає 99/106,5/91 см відповідно. Виберіть матрац із пінним наповнювачем або неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см із пружинними блоками. Доступні матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий. Ми також пропонуємо два варіанти чохлів для матрацу: вони підвищують рівень комфорту й полегшують заправляння спального місця. Також доступні: ліжко з регульованою спинкою й ліжко підвищеного комфорту (розміри 60×190 см або 70×190 см).
Місце для зберігання речей усередині кабіни
Кабіна оснащена передньою полицею із шістьма DIN-відділеннями й двома великими відділеннями для зберігання з ролетами з боку водія і пасажира. На задній стінці розташована легка верхня поличка з відмінним освітленням. Під ліжком розташовані два висувні ящики загальним об’ємом 130 л. На додаток, є два менших відділення для зберігання речей під матрацом із задньої (10 л) і передньої сторони (15 л) ліжка, а також відділення для пластикових пляшок у задній частині ліжка.
Зовнішні відділення для речей
З двох боків кабіни розташовані великі відділення для зберігання, які можна відкрити як ззовні, так і зсередини. Додаткові неопалювані місця для зберігання об’ємом 30 л розташовані по обидва боки кабіни.
Люк у даху
Кожну кабіну може бути додатково обладнано одним із двох типів люків у даху, які відкриваються на 50 мм. Вони також слугують екстреним виходом. Управління люком у даху може здійснюватися вручну або за допомогою електронної системи.
Кермо
Доступне у двох розмірах — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватися в діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція) кермо можна відрегулювати по вертикалі в діапазоні від –5° до +15°. Це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. У цілях безпеки й збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового й бічного дисплеїв.
Система кондиціювання повітря
Три альтернативні системи кондиціювання повітря дозволяють водію регулювати температуру. Вентиляція з використанням вентилятора й звичайного нагрівача охолоджувальної рідини. Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC). Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2). Остання також доступна з датчиками сонця, туману і якості повітря. Систему кондиціювання повітря можна доповнити стоянковим обігрівачем кабіни й двигуна, а також стоянковим охолоджувачем кабіни I-ParkCool.
I-ParkCool
Щоб увімкнути кондиціонування повітря в кабіні, не обов’язково вмикати двигун. I-ParkCool дозволяє регулювати температуру кабіни у вантажівці з вимкненим двигуном. Система працює в комбінації зі стоянковим обігрівачем кабіни, щоб забезпечувати комфортну температуру. Ця функція особливо корисна вночі, коли температура змінюється дуже різко. Система перевіряє стан акумулятора, щоб ви завжди могли запустити двигун. Крім того, вона розраховує кількість енергії, необхідну для нагрівання або охолодження кабіни. Якщо акумулятор частково розряджений, система розрахує, скільки заряду можна використати без ризику для запуску двигуна. До того ж, вона безшумна. Рівень шуму системи на 20 дБ менше аналогічних систем конкурентів, що дозволяє зменшити шумове навантаження й позитивно позначається на якості відпочинку. Систему кондиціювання повітря повністю інтегровано у звичайну вентиляційну систему транспортного засобу й гаряче або холодне повітря рівномірно розподіляється крізь стандартні вентиляційні отвори. Це жодним чином не позначилося на аеродинаміці кабіни й висоті в ній.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, тягачів і функцій шасі й гальм.
Наднизьке (тягач) | прибл. 810 мм |
Низьке | прибл. 850 мм |
Середнє | прибл. 900 мм |
Високе | прибл. 1000 мм |
Надвисоке | прибл. 1200 мм |
| Пневматична підвіска | Ресорна підвіска |
---|---|---|
Наднизьке | 8 | - |
Низьке | 8 | - |
Середнє | 10/20* | 9 |
Високе | 10/20* | 10/20* |
Надвисоке | - | 10/20* |
*З подвійним переднім мостом
Тип | Мости | Підвіска | Навантаження на міст/задню вісь | Редуктор | Неведучі задні/середні додаткові мости |
Одинарний | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Параболічна/багатолистова | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
RAD-GR | 4x2 | Пневматична підвіска | 11,5/13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
RAD-G2 | 4x2 | Пневматична підвіска (для сфери будівництва) | 13 т | Колісний редуктор | |
Задня вісь | |||||
RADT-GR | 6x2 | Пневматична підвіска | 19/20,5/22,5/23 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований) |
RAPD-GR | 6x2 | Пневматична підвіска | 16/19/22 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній додатковий міст (фіксований/керований) |
RAPD-G4 | 6x2 | Пневматична підвіска | 16 т | Одинарна | Нерухомий неведучий середній додатковий міст |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Пневматична підвіска (для сфери будівництва) | 21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Параболічні ресори | 20/21 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Параболічні ресори/звичайні листові ресори | 23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Звичайні листові ресори | 26/32 т | Колісний редуктор | |
RADD-TR3 | 8x4 | Звичайні листові ресори | 38 т | Колісний редуктор | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Пневматична підвіска | 21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RAPDT-GR | 8×2 | Пневматична підвіска | 27/30/30,5/31,5/32 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Пневматична підвіска | 27/33/36 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (керований) |
RAPDD-GR | 8×4 | Пневматична підвіска | 27/30,5/32/35 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Середній додатковий міст (керований) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Пневматична підвіска (для сфери будівництва) | 27/33/36 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (керований) |
Причіпні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причіпні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.
Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки об’ємом від 150 до 900 л. Максимальний об’єм пального складає 1510 л для тягача з колісною формулою 4×2. Доступні газові балони об’ємом 155 кг (375 л), 205 кг (495 л) і 225 кг (545 л).
Баки для AdBlue
Об’єм від 32 до 112 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для AdBlue. Пластик.
Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю й відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм із Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів і висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS входить у стандартну комплектацію всіх специфікацій.
Пакет EBS medium
Крім функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium пропонує такі функції:
Контроль стану системи EBS
Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
Автоматичне утримання
Загальмуйте до повної зупинки вантажівки, і функція автоматичного утримання зберігатиме останнє гальмівне зусилля, щоб вантажівка не зрушила із місця, доки водій не натисне педаль газу.
Аналіз рівня зношування гальмівних накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються в даний момент.
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу за ввімкнутої передачі (лише для коробок перемикання передач I-Shift).
Додаткові опції:
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
Гальмівна функція Stretch Brake
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.
ESC (система електронного контролю стійкості)
Система стійкості гальм активує гальма індивідуально на кожному колесі, що забезпечує стійкість для всього транспортного засобу й протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2-, 3-, 4- і 5-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал під час екстреного гальмування
Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
Гідравлічний ретардер
Встановлений на коробку передач компактний ретардер із максимальною потужністю 440 кВт.
Активна система рульового управління з підсиленням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма й утримує кермо прямо у разі гальмування на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається в початкове положення як під час руху вперед, так і заднім ходом. Система динамічного управління від Volvo тепер також доступна для вантажівок з усіма колісними формулами, зокрема для вантажівок із подвійним переднім мостом. Система також доступна в комбінації з незалежною передньою підвіскою.
Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому й активно керованому варіантах як для тягачів, так і для вантажівок-фургонів. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 т.
Неведучі задні додаткові мости
Доступні в кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 т.
Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й піднімати останню вісь тандемного заднього мосту, щоб зменшити витрату пального й радіус повороту. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується й опускається. Тандемний підйомний міст доступний для колісних формул 6×4 і 8×4 (з тандемною задньою віссю), які оснащено дисковими гальмами.
Ми не гарантуємо, що показані функції доступні за замовчуванням або для всіх варіантів оснащення й силового агрегату.