Все, що вам потрібно знати про Volvo FE, у найдрібніших деталях.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої
підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.
Низька | прибл. 880 мм |
Середня | прибл. 950 мм |
Висока | прибл. 1050 мм |
Пневматична підвіска | Параболічні ресори | |
---|---|---|
Низька | 7.1/7.5/8 | 9 |
Середня | 7.1/7.5/8 | 9 |
Висока | 7.1/7.5/8 | 9 |
Тип | Мости | Підвіска | Навантаження на міст/ходовий балансирний візок | Редуктор | Неведучі середні/задні додаткові мости |
---|---|---|---|---|---|
Одинарний міст |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Параболічні ресори/Параболічні з пружинами S-подібної форми | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
RAD-KR | 4x2 | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
Візок |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Пневматична підвіска | 19/20 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (нерухомий/керований) |
RADD-BR | 6x4 | Параболічні ресори | 23 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
Доступні причепні пристрої для причепів.
Баки для пального | Баки для AdBlue |
Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 160 до 630 літрів. D-подібні баки можуть бути двох висот – 560 мм та 710 мм. | Пластмасові, об’ємом 32 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue. |
Передній міст | Неведучі задні додаткові мости |
Навантаження на передній міст варіюються від 7,1 до 9 тонн. | Доступні в кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 6,7, 7,1, 7,5 або 10,5 тонни. |
Колісна формула | Шасі | Підвіска | Висота рами | Висота сідельного пристрою* | Шина | Мін. висота з’єднання** | Номінальна висота при русі** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Середня | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Середня | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Середня | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Середня | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Середня | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Середня | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Висоти наведено приблизно.
Ряд отворів у рамі для надбудовників Верхній ряд отворів призначений для надбудовника. Всі кронштейни у верхньому ряді отворів мають вигин та прокладку діаметром 8 мм. Заклепки не використовуються у верхньому ряді отворів. | Сідельні пристрої Сідло на L-профілях ISO-стандарту вирізняється широким діапазоном регулювання по висоті. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 150 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції. |
Підготовка для крана Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником. | |
Підготовчий пакет для встановлення крана Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником. Відсік акумулятора було переміщено назад, а кріпильні панелі установлені за кабіною по обидва боки шасі. Підготовчий електричний пакет – ELCRANE – також включено. |
EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук,
ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій.
Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які
інші опції. EBS – це стандарт по всім технічним характеристикам.
Пакет EBS Medium На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції: | Гідравлічний сповільнювач Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306. Компактний вбудований гідравлічний сповільнювач, встановлений на коробці передач, забезпечує гальмівний момент у 1490 Н·м. |
Функція зрушення з пагорбу Hill Start Aid Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед. | |
ESC (Електронна програма стійкості) Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок. |
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 6 | 6 |
Об‘єм | 7,7 дм3 | 8,9 дм3 |
Хід поршня | 135 мм | 144,5 мм |
Діаметр циліндра | 110 мм | 114 мм |
Ступінь стискання | 17.5:1 | 12:01 |
Економічний діапазон обертів | 1000–1700 об/хв | 1200-1700 об/хв |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об/хв) | 120 кВт (2800 об/хв) | - |
Потужність гальмування компресійним гальмом (2800 об/хв) | 170 кВт (2800 об/хв) | - |
Масляні фільтри | 1 | 2 |
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр | 25,5 л | 27,6 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 17 л | 12,4 л |
Інтервал заміни масла Вимоги до пального | Механізм відбору потужності від двигуна Біодизельна версія |
Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Н·м* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Н·м* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Н·м* | 1:1 |
* значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.
D8K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТМаксимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011 |
D8K250 (184 кВт) |
|
---|---|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 250 к.с. |
Макс. крутний момент при 900–1700 об./хв. | 950 Н·м |
D8K280 (206 кВт) |
|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 280 к.с. |
Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв | 1050 Н·м |
D8K320 (235 кВт) |
|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 320 к.с. |
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв | 1200 Н·м |
D8K350 (258 кВт) |
|
Макс. потужність при 2200 об/хв | 350 к.с. |
Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв | 1400 Н·м |
G9K320 – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТМаксимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Макс. потужність при 2000-2100 об/хв | 320 к.с. (239 кВт) |
Макс. крутний момент при 1300-1400 об/хв | 1356 Н·м |
12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути обладнано компактним сповільнювачем, коробкою відбору потужності і маслоохолоджувачем.
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н·м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AT2412G | Пряма | 2400 | 44 |
Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий
важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів,
захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими.
Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н·м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Автоматична трансмісія характеризується відмінними характеристиками
рушання та плавним перемиканням передач в усьому
діапазоні швидкостей. Коробка перемикання передач управляється кнопками на
приладовій панелі. Вона може бути обладнана механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н·м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Максимальне навантаження на міст/візок (тонн) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна головна передача |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 70 |
Колісний редуктор |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Одинарна | Конічна передача | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Здвоєний | Гіпоїдна | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Коробки перемикання передач | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Мости з одинарною головною передачею | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Мости з колісним редуктором | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних
від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів
надбудов.
Установлювані на двигуні | Установлювані на коробку передач |
PTER-DIN Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса. | PTR-HF/FH/ZF З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний. |
PTER1400 Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. | PTR-HP/PH/ZF З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний. |
PTER100 Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. | PTRD-D1D Подвійний привод зі з‘єднанням за допомогою насоса та з‘єднанням за допомогою фланця. |
Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над
землею та її особливостей
Денна кабінаДенна кабіна з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 1600 мм, ширина – 2300 мм. | Коротка спальна кабінаКоротка спальна кабіна має додатковий простір: його можна використовувати у якості службового приміщення з декількома додатковими відділеннями для зберігання речей, або у якості спального місця, встановивши ліжко для однієї людини. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2000 мм, ширина – 2300 мм. | Спальна кабінаСпальна кабіна з ліжком для однієї людини. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2200 мм, ширина – 2300 мм. |
Кабіна з низько розташованим входомКабіна з низьким входом має низьку вхідну сходину та місце для від одного до трьох пасажирів з пасками безпеки. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2200 мм, ширина – 2300 мм. Пропонується у комплектації з відкидними пасажирськими дверима. |
Підвіска кабіни Механічна підвіска спереду та ззаду: пружинний амортизатор. Пневматична підвіска для передньої та задньої частини: пневматична опора. | Обігрів кабіни Система обігріву кабіни доступна у двох варіантах: з ручним управлінням, тільки обігрівач, або обігрівач та кондиціювання повітря з ручним управлінням. Також у якості опції доступна стоянкова система обігріву потужністю 2 кВт. |
Сидіння водія Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Усі три варіанти передбачають регулювання спинки, довжини, висоти та нахилу, а також мають вбудований підголівник. | Місце для зберігання речей всередині кабіни У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над вікном знаходяться два відділення для зберігання речей, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена. |
Пасажирське сидіння Обирайте між трьома різними рівнями комфорту: Standard, Economy або Basic. | Клаксони На вибір доступні два додаткових типи клаксонів, електричний і пневматичний – два пневматичні клаксони, встановлювані на даху, чи один електричний клаксон під капотом. |
Кольорове оформлення кабіни Доступно близько 300 готових варіантів. Але, крім того, що пропонується, можна замовити і додаткові кольори. | Ліжко Ліжко може складатися з однієї або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опції існує захисний брус для ліжка. |
Кермо Діаметр керма становить від 460 до 500 мм залежно від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики. | Кабіна з низьким входом Кабіна з низьким входом FE забезпечує легкий вхід завдяки відкриттю дверей на 90 градусів. Вона постачається у двох версіях: з плоскою підлогою або кожухом моторного відсіку, має чудову оглядовість для водія та, звичайно, оскільки це Volvo – безпека на вищому рівні. |
Система кондиціювання повітря Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням, тільки обігрівач, або обігрівач та кондиціювання повітря з ручним управлінням. Також у якості опції доступна стоянкова система обігріву потужністю 2 кВт. | |
Даховий люк Кабіну можна обладнати даховим люком, що відкривається на 50 мм. Доступно в скляному або сталевому виконанні. Люк може відкриватися або вручну, або за допомогою електроніки. | |
Оббивка сидіння Комфортний текстиль. | |
Оббивка стінки Комфортний текстиль. |
Завантажте листи технічних даних і специфікації Volvo FE у форматі PDF за наступними посиланнями.