Все, що вам потрібно знати про Volvo FE, у найдрібніших деталях.
Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
Електродвигун | Volvo FE |
---|---|
Продуктивність | До 225 кВт (300 к. с.) постійної потужності |
Запас ходу | До 275 км |
Час заряджання (до повного заряджання) | 8 год зі змінним струмом (43 кВт) 2,3 год з постійним струмом (150 кВт) |
Ємність акумулятора | 280–375 кВт·год, від 4 до 6 акумуляторів |
З газовим двигуном | G9 | |
---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | |
Кількість циліндрів | 6 | |
Об‘єм | 8,9 дм3 | |
Хід поршня | 144,5 мм | |
Діаметр циліндра | 114 мм | |
Ступінь стискання | 12:01 | |
Економічний діапазон обертів | 1200-1700 об/хв | |
Оливні фільтри | 2 | |
Об’єм оливи для заміни, включно з фільтром | 27,6 л | |
Система охолодження, загальний об’єм | 12,4 л | |
G9 320 к. с. (239 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність при 2000-2100 об/хв | 320 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 1300-1400 об/хв | 1356 Н·м | |||
Дизель | D8 | |
---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | |
Кількість циліндрів | 6 | |
Об‘єм | 7,7 дм3 | |
Хід поршня | 135 мм | |
Діаметр циліндра | 110 мм | |
Ступінь стискання | 17.5:1 | |
Економічний діапазон обертів | 1000–1700 об/хв | |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами | 120 кВт (2800 об/хв) | |
Ефект компресійного гальма* | 170 кВт (2800 об/хв) | |
Оливні фільтри | 1 | |
Об’єм оливи для заміни, включно з фільтром | 25,5 л | |
Система охолодження, загальний об’єм | 17 л | |
* варіант |
D8 250 к. с. (184 кВт) |
| |||
---|---|---|---|---|
Макс. потужність при 2100 об/хв | 250 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 900–1700 об/хв | 950 Н·м | |||
D8 280 к. с. (206 кВт) |
| |||
Макс. потужність при 2100 об/хв | 280 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв | 1050 Н·м | |||
D8 320 к. с. (235 кВт)* |
| |||
Макс. потужність при 2100 об/хв | 320 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв | 1200 Н·м | |||
D8 350 к. с. (258 кВт) | ||||
Макс. потужність при 2200 об/хв | 350 к. с. | |||
Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв | 1400 Н·м | |||
*Доступно з B100, біодизелем |
Інтервал заміни оливи
До 120 000 км, або раз на два роки за умови використання VDS5.
Вимоги до пального
EN 590 (норм ЄС), макс. вміст сірки 10 ppm.
Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту 600 Нм під час руху та роботи на холостих обертах.
| Значення крутного моменту | Передавальне число | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Н·м* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Н·м* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Н·м* | 1:1 | |
* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.
12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути обладнано компактним сповільнювачем, коробкою відбору потужності і маслоохолоджувачем.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AT2412 | Пряма | 2400 | 44 |
Ручні коробки передач
Ручні коробки передач працюють за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів, захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими. Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Автоматичні коробки передач
Автоматична трансмісія характеризується відмінними характеристиками рушання та плавним перемиканням передач в усьому діапазоні швидкостей. Коробка перемикання передач управляється кнопками на панелі приладів. Вона може бути обладнана механізмом відбору потужності.
Тип | Вища передача | Максимальний крутний момент, Н·м | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент (Н·м) | Максимальне навантаження на міст/задню вісь (т) | Дозволена повна маса спорядженого ТЗ (т) |
Одинарна головна передача | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344E | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 70 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1370F | Одинарна | Конічна передача | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180D | Здвоєний | Гіпоїдна | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RSS1344E |
---|---|---|---|---|
3.70:1 | 3.09:1 | 3.46:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
4.11:1 | 3.40:1 | 3.61:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
4.63:1 | 3.78:1 | 3.76:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
5.29:1 | 4.13:1 | 4.12:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
6.17:1 | 4.50:1 | 4.55:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
5.14:1 | 4.67:1 | 3.85:1 | ||
5.67:1 | 5.41:1 | 4.17:1 | ||
6.17:1 | 6.18:1 | |||
7.21:1 |
комбінації силових ліній
D8 250 к.с | D8 280 к.с | D8 320 к.с | D8 350 к. с. | G9 320 к. с. | |
Коробки перемикання передач | |||||
---|---|---|---|---|---|
AT2412 | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Мости з одинарною головною передачею | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Мости з колісним редуктором | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● | |||
Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.
На двигуні
PTER-DIN: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
Установлювані на коробку передач
PTR-HF/FH/ZF: З'єднувальний фланець і низькі або високі оберти.
PTR-HP/PH/ZF: З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTRD-D1D: Подвійний привід із кріпленням для з’єднання насоса та фланцевим кріпленням.
Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над землею та її особливостей
Денна кабіна
Денна кабіна зі зручною та ергономічною зоною водія. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 1600 мм, ширина – 2300 мм
Коротка спальна кабіна
Коротка спальна кабіна пропонує додатковий простір, який можна обладнати ліжком для однієї особи або використовувати як офісне приміщення з додатковими відділеннями для зберігання речей. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2000 мм, ширина – 2300 мм.
Спальна кабіна
Спальна кабіна з ліжком для однієї особи. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2200 мм, ширина – 2300 мм.
Кабіна з низьким входом
Кабіна з низьким входом має низьку вхідну сходину та місце для від одного до трьох пасажирів з пасками безпеки. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2200 мм, ширина – 2300 мм. Пропонується у комплектації з відкидними пасажирськими дверима.
Підвіска кабіни
Механічна підвіска як спереду, так і ззаду: пружинний амортизатор. Пневматична підвіска для передньої та задньої частини: пневматична опора.
Сидіння водія
Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Усі три варіанти передбачають регулювання спинки, довжини, висоти та нахилу, а також мають вбудований підголівник.
Пасажирське сидіння
Доступні три різних рівня комфорту: Standard, Economy або Basic.
Кольорове оформлення кабіни
Доступний у 300 фіксованих варіантах. Але, крім того, що пропонується, можна замовити і додаткові кольори.
Кермо
Рульове колесо має діаметр 460 міліметрів або 500 міліметрів залежно від конфігурації вантажівки та може пневматично регулюватись у бажаному положенні.
Система кондиціювання повітря
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням, тільки обігрівач, або обігрівач та кондиціювання повітря з ручним управлінням. Також у якості опції доступна стоянкова система обігріву потужністю 2 кВт.
Люк у даху
Кабіну можна обладнати люком у даху, що відкривається на 50 мм. Доступно в скляному або сталевому виконанні. Люк може відкриватися або вручну, або за допомогою електроніки.
Оббивка сидіння
Комфортний текстиль.
Оббивка стінки
Комфортний текстиль.
Обігрів кабіни
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням, тільки обігрівач, або обігрівач та кондиціювання повітря з ручним управлінням. Також у якості опції доступна стоянкова система обігріву потужністю 2 кВт.
Місце для зберігання речей усередині кабіни
У салоні кабіни є багато практичних, легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над вікном знаходяться два відділення для зберігання речей, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
Сигнали
На вибір є два додаткових типи звукових сигналів, електричні або пневматичні – або два встановлені на даху звукові сигнали з пневматичним керуванням, або один електричний звуковий сигнал під передньою кришкою.
Ліжко
Ліжко пропонується з однієї або двох частин і має ширину 580 міліметрів або 780 міліметрів. У якості опції існує захисний брус для ліжка.
Кабіна з низько розташованим входом
Кабіна з низьким входом FE забезпечує легкий доступ завдяки відкриванню дверей на 90 градусів. Вона постачається у двох версіях: з плоскою підлогою або кожухом моторного відсіку, має чудову оглядовість для водія та, звичайно, оскільки це Volvo – безпека на вищому рівні.
Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.
Низька | прибл. 880 мм |
Середня | прибл. 950 мм |
Висока | прибл. 1050 мм |
| Пневматична підвіска | Ресорна підвіска |
---|---|---|
Низька | 7.1/7.5/8 | 9 |
Середня | 7.1/7.5/8 | 9 |
Висока | 7.1/7.5/8 | 9 |
Тип | Мости | Підвіска | Навантаження на міст/задню вісь | Редуктор | Неведучі задні/Середні додаткові мости |
Одинарний міст | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Параболічні ресори/Параболічні з пружинами S-подібної форми | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
RAD-KR | 4x2 | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор |
|
Візок | |||||
RADT-KR | 6x2 | Пневматична підвіска | 19/20 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Неведучий задній додатковий міст (нерухомий/керований) |
RADD-BR | 6x4 | Пневматична підвіска | 23 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
Доступні причепні пристрої для причепів.
Баки для пального
Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 160 до 630 літрів. D-подібні баки можуть бути двох висот – 560 мм та 710 мм.
Баки для AdBlue
Пластмасові, об’ємом 32 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue.
EBS (гальма з електронним керуванням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS – це стандарт по всім технічним характеристикам.
Пакет EBS Medium
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
ESC (система електронного контролю стійкості)
Система стійкості гальм активує гальма індивідуально на кожному колесі, що забезпечує стійкість для всього транспортного засобу й протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
Гідравлічний сповільнювач
Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306. Компактний вбудований гідравлічний сповільнювач, встановлений на коробці передач, забезпечує гальмівний момент у 1490 Н·м.
Передні мости
Навантаження на передній міст варіюються від 7,1 до 9 тонн.
Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 6,7, 7,1, 7,5 або 10,5 тонни.
Ряд отворів у рамі для надбудовників
Верхній ряд отворів зарезервовано для надбудовування. Всі кронштейни у верхньому ряді отворів мають вигин та прокладку діаметром 8 мм. Заклепки не використовуються у верхньому ряді отворів.
Підготовка крана
Кранові пластини на шасі можуть бути встановлені на заводі.
Підготовка під встановлення крана
Кранові пластини на шасі можуть бути встановлені на заводі. Відсік акумулятора було переміщено назад, а кріпильні панелі установлені за кабіною по обидва боки шасі. Підготовчий електричний пакет — ELCRANE — також включено.
Сідельні пристрої
Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 150 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.
Завантажте листи технічних даних і специфікації Volvo FE у форматі PDF за наступними посиланнями.