Отримайте оптимізований план обслуговування на основі фактичного використання вашого автомобіля з нашим Uptime Care Contract. Використовуючи вбудовані засоби підключення, ми можемо відстежувати вашу вантажівку, щоб забезпечити потрібну послугу в потрібний час. Це допомагає вашій вантажівці залишатися в дорозі – і бути готовою для роботи.
Усі нові вантажівки Volvo постачаються з індивідуальним графіком обслуговування, адаптованим до їхнього конкретного режиму експлуатації та сфери застосування, що забезпечує належний рівень обслуговування. Контракт Uptime Care Contract від Volvo покращує графік обслуговування, використовуючи мережеві можливості вантажівки для оновлення в режимі реального часу, що забезпечує ретельне технічне обслуговування для забезпечення максимального часу безвідмовної роботи.
Завдяки дистанційній інформації від транспортного засобу ми можемо заздалегідь спланувати візит до станції технічного обслуговування для проведення повного обсягу робіт. Це означає, що ми зв’яжемося з вами, щоб запланувати візит до сервісного центру на зручний для вас час. Потім ми призначаємо потрібного техніка разом із необхідними інструментами та обладнанням і замовляємо запчастини заздалегідь.
Контракт Uptime Care Contract від Volvo включає повідомлення дистанційного сервісу.
Коли потрібне обслуговування, дилер отримує сповіщення та повідомлення активується на комбінації приладів, щоб проінформувати водія. У такий спосіб кожен може планувати наперед – допомагаючи зберегти вашу вантажівку справною та працездатною.
Оберіть сервісний контракт, який відповідає саме вашій вантажівці та виду діяльності. Наш інструмент допоможе вам знайти найкращий варіант для оптимізації технічного обслуговування та максимізації часу безвідмовної роботи.