«Завдяки випуску Volvo FE Electric ми матимемо широку лінійку електричних вантажівок для міських перевезень і зробимо ще один стратегічний крок в рамках створення загальної пропозиції в сфері електрифікованих транспортних рішень. Таким чином, ми відкриємо шлях для нових форм співробітництва між містами, які націлені на покращення якості повітря, зниження рівня дорожнього шуму та зменшення заторів під час годин-пік, адже відтепер комерційні перевезення можна здійснювати тихо й без шкідливих вихлопних газів рано вранці або пізно вночі», — каже Клаес Нільссон, президент Volvo Trucks.
Перша вантажівка Volvo FE Electric, сміттєвоз з надбудовою, розробленою спільно з найбільшим виробником кузовів в Європі, Faun, почне роботу на початку 2019 року в другому найбільшому місті Німеччини, Гамбурзі.
«Гамбург, який в 2011 році був названий європейською екологічною столицею ЄС, довго й успішно працював над широким фронтом робіт, націлених на покращення екологічної ситуації та забезпечення сталого розвитку міста. Це також стосується транспортної галузі — електричні автобуси від Volvo вже використовуються в мережі публічного транспорту. З огляду на амбіції та досвід, отриманий від цієї співпраці, місто Гамбург стало надзвичайно важливим партнером для нас», — каже Йонас Одермальм, віце-президент продуктового ряду Volvo FL і Volvo FE у Volvo Trucks.
Професор, доктор Рюдігер Зішау, голова Stadtreinigung Hamburg, бачить великий потенціал у використанні електричних вантажівок у містах з точки зору екології.
«Сьогодні, під час роботи кожного з 300 звичайних сміттєвозів щороку виділяється приблизно 31300 кг вуглекислого газу. Електрична вантажівка для збору сміття з акумулятором, який витримує повну зміну від восьми до десяти годин — це справжня технологічна революція. Інша перевага в тому, що Stadtreinigung Hamburg без шкоди для клімату виробляє електрику, яка може бути використана для заряджання акумуляторів».
Volvo FE Electric буде пропонуватися в декількох комплектаціях для різних сфер експлуатації. Наприклад, з низьким входом Volvo для забезпечення зручного доступу в кабіну та відмінного огляду транспортних засобів навколо. Робоче середовище також буде покращено завдяки низькому рівню шуму та відсутності вібрацій під час роботи. Ємність акумулятора можна оптимізувати відповідно до індивідуальних потреб, а заряджання здійснювати від побутових джерел струму або станцій швидкого заряджання.
«Наші комплексні рішення для електричних транспортних засобів спрямовані на задоволення потреб кожного окремого клієнта та міста. Окрім транспортних засобів, ми пропонуватимемо все — від аналізу маршруту до послуг та кредитування. Це буде забезпечуватися силами нашої дилерської мережі та мережі техобслуговування по всій Європі. У нас також тісні партнерські відносини з постачальниками у сфері зарядної інфраструктури», — каже Йонас Одермальм.
· Повністю електрична вантажівка для перевезення вантажів, збору сміття та інших сфер експлуатації в міських умовах, повна маса — 16 т.
· Силова лінія: електричний мотор максимальною потужністю 185 кВт (потужність при тривалій роботі — 130 кВт) з двоступінчастою коробкою передач Volvo. Макс. крутний момент електричного мотору — 425 Н м. Макс. крутний момент задньої вісі — 16 кН м.
· Джерело енергії: літій-іонні акумулятори загальною потужністю 100–300 кВт.
· Запас ходу: до 300 км.
· Час заряджання: від розрядженого до повністю зарядженого стану: швидке заряджання 1–2 год (постійний струм), заряджання вночі — до 10 год (змінний струм) за максимальної ємності акумулятора 300 кВт.
Дізнатися більше про електромобільність:
http://www.volvotrucks.com/electromobility
8 травня 2018 р.