Trucks

Volvo Trucks вітає нові вимоги щодо декларування споживання палива та викидів CO2 для вантажівок

З 1 січня 2019 р. нові великовантажні автомобілі, що виробляються на території ЄС, повинні будуть мати спеціальне свідоцтво, в якому вказуватиметься споживання палива та рівень викидів CO2. Цей крок спрямований на те, щоб полегшити покупцям вантажівок вибір енергоефективних автомобілів із меншим впливом на клімат і таким чином знизити шкідливі викиди, які спричиняє вантажний транспорт. Volvo Trucks розглядає нові вимоги як бажане доповнення до того переліку інструментів, з якими вже працює автомобільна промисловість.
Ларс Мортенссон

«Нові свідоцтва надаватимуть нашим клієнтам зрозумілу та порівнянну інформацію щодо споживання палива та викидів CO2, що допомагатиме їм при виборі вантажівки», – зазначає Ларс Мортенссон, директор із екології та інновацій Volvo Trucks.

«Однак, найважливіша річ полягає у тому, що зараз енергоефективності та впливу на клімат приділятиметься ще більша увага. Це ключове питання для автомобільної промисловості, транспортного сегменту та суспільства в цілому», - підкреслює він.

Згідно даних Міжурядової групи експертів з питань зміни клімату при ООН (МГЕЗК), на долю великовантажного транспорту припадає приблизно 6% глобальних викидів парникових газів, і цей сектор сильно залежить від викопних видів палива.

«Тому, ми сподіваємось, що нові вимоги щодо декларування також будуть доповнені економічними стимулами, завдяки яким транспортним компаніям стане вигідно замінювати старі автомобілі новими та більш енергоефективними вантажівками із нижчим рівнем викидів CO2», – каже Ларс Мортенссон.

На даний момент не прийнято жодних рішень стосовно податків чи стимулів, пов’язаних із новими вимогами щодо декларування. В той же час, «Європейська стратегія транспорту із низьким рівнем викидів» передбачає, що викиди CO2 вантажівками будуть знижуватись в середньому на 1,5% на рік протягом періоду до 2030 р.

Споживання палива скоротилось

Звичайно, енергоефективність в жодному разі не є новим питанням ні для виробників вантажівок, ні для транспортних компаній. В середньостатистичній європейській компанії-перевізнику на пальне припадає приблизно третина її перемінних витрат. Отже, усі заходи, що можуть знизити споживання палива, є цікавими із економічної точки зору. Енергоефективність стає важливою конкурентною перевагою.

«Енергоефективність завжди була ключовим аспектом для Volvo Trucks», – продовжує Ларс Мортенссон. «За період з початку 1990-х рр. нам вдалось знизити споживання палива новими вантажівками на одну п’яту*, і ми продовжуємо скорочувати цей показник кожного року. До того ж, покращення енергоефективності є найважливішою річчю, яку ми можемо зробити для мінімізації впливу автомобілів на клімат».

Декларування як стартова точка

Клієнти Volvo Trucks, зі свого боку, також виділяють суттєві ресурси на підвищення енергоефективності. Багато транспортних компаній досягли значного прогресу в зусиллях, спрямованих на економію палива, тоді як інші перевізники не завжди були в змозі приділяти таку ж велику увагу даному питанню. За словами Ларса Мортенссона, саме для представників цієї останньої групи нові вимоги щодо декларування можуть стати корисним інструментом при виборі вантажівки.

«Декларування є гарною стартовою точкою, що вказує, в якому напрямку потрібно рухатись, однак, воно все ж не представляє повної картини. Що стосується роботи, яку виконують вантажівки, то для досягнення якомога нижчого споживання палива та впливу на клімат, слід оптимізувати кожний агрегат під його конкретні функції у поєднанні із використанням належного обладнання та високоякісним обслуговуванням. Навчання водіїв прийомам економії палива та застосування досконалих інструментів транспортного планування є прикладами дій, які можуть мати значний позитивний вплив. Наша мета завжди полягає у тому, щоб створити всеохоплююче рішення, яке забезпечить максимально високу ефективність транспортних перевезень, що здійснюються нашими клієнтами. І досягнення цієї мети також сприяє покращенню екологічної ситуації», – підсумовує Ларс Мортенссон.

Факти

З 1 січня 2019 р. почне діяти закон ЄС, що передбачає забезпечення нових вантажівок свідоцтвом, де будуть зазначені споживання палива та рівень викидів CO2. Впровадження закону буде носити поступовий характер для різних типів великовантажних автомобілів.

Дані, вказані у свідоцтві, є індивідуальними для кожної вантажівки і засновані на заводській специфікації та практичному використанні.

Для визначення даних, що наводяться у свідоцтві, застосовується сертифікований в ЄС та стандартизований процес симулювання їздових циклів.

*При порівнянні Volvo F12 1991 р. випуску та Volvo FH13 2016 р. випуску.

6 лютого 2018 р.

Gallery