Зниження кількості небезпечних викидів для клімату, що створюються важковантажним транспортом - це виклик, який потребує участі політиків і покупців автотранспорту, компаній-перевізників і виробників транспортних засобів. В травні ЄС представив стандарт, що з 2019 року зобов'язує оприлюднювати дані щодо викидів CO2 великовантажних автомобілів з метою зниження рівня CO2.
«Багато наших клієнтів і, в свою чергу, їх клієнти наполегливо працюють над зниженням свого впливу на навколишнє середовище. Цей стандарт прискорить розвиток технологій з нижчим рівнем викидів у сферах, де існує чітка можливість збільшити частку ринку зрідженого природного газу як важливого елемента рішення цієї проблеми. Наша філософія - врешті забезпечити нульовий показник викидів вантажівок Volvo, хоча для досягнення цієї мети недостатнього єдиного рішення. Скоріше, необхідно паралельно використовувати декілька рішень», - каже Ларс Мертенссон, Директор з питань охорони оточуючого середовища й інновацій у Volvo Trucks.
Очевидно, що природний газ - викопне паливо, однак при його згорянні виділяється на 20 % менше CO2 у порівнянні з дизельним пальним. Якщо натомість використовувати біогаз, рівень шкідливого впливу на довкілля можна зменшити на 100 відсотків.
Завдяки використанню метану у зрідженій формі (LNG - зріджений природний газ) існує можливість перевозити більшу кількість пального та, таким чином, забезпечити необхідний запас ходу для перевезень на далекі відстані. І природний газ, і біогаз складаються, переважно, з метану, що є сильним парниковим газом. Через це надзвичайно важливо мінімізувати ризик витоку газу під час транспортування, заправки та експлуатації транспортного засобу.
До сьогоднішнього дня біогаз вироблявся лише в обмежених кількостях, а природний газ вирізняється чудовою довгостроковою доступністю в глобальній перспективі. Це, наряду з конкурентоспроможною ціною, є важливою умовою для масштабного розповсюдження. В багатьох європейських країнах природні гази коштують менше дизельного палива. Стратегія розширення інфраструктури LNG також входить до пакету дій Європейської комісії та країн-членів з забезпечення довгострокового енергопостачання в Європі.
«У підсумку, зріджений газ - це найкраща широкодоступна альтернатива на ринку пального в сфері регіональних вантажних перевезень та перевезень на далекі відстані, з мінімальним впливом на клімат. Зараз нам потрібні вантажівки з газовими двигунами, що можуть конкурувати з дизельним пальним з точки зору продуктивності та споживання, а також безперервне розширення інфраструктури LNG. В обох випадках було досягнуто суттєвого прогресу», - каже Ларс Мертенссон.
26 вересня 2017 року