Trucks

Volvo Trucks
2022-02-28
Паливна ефективність
Author
Volvo Trucks

ТОП-9 оновлень для силових агрегатів Volvo стандарту Євро6

Нещодавно представлені оновлення стандарту Євро 6 Step E сприяють значній економії пального, незалежно від того, чи займаєтеся ви магістральними, регіональними перевезеннями, постачанням чи працюєте в будівельній або гірничодобувній галузі. Компанія Volvo переглянула весь силовий агрегат і зробила низку модернізацій, які не тільки підвищують паливну економічність, а й забезпечують більш плавний і приємний режим водіння – як на дорозі, так і на бездоріжжі.
 

Ось 9 найважливіших оновлень:

1. Оновлений двигун D13TC. Якщо Ви знайомі з моделлю Volvo FH, оснащеною системою

I-Save, то знаєте, що вона дає можливість значно скоротити витрати на пальне на дальніх рейсах. Запорукою цього є D13TC - серце системи I-Save та найекономічніший двигун за всю історію компанії Volvo. Ці нові вдосконалення вивели його на новий рівень. Удосконалено процес згоряння палива, зменшено тертя в двигуні та покращено масляну систему. Також було вдосконалено систему нейтралізації вихлопних газів (EATS – engine aftertreatment system), зменшено вагу двигуна та впроваджено нове покоління системи управління двигуном. Щоб розширити нашу паливоекономічну пропозицію, двигун D13TC тепер доступний з новою потужністю 420 к.с.

 

2. Модернізовані двигуни D11 та D13 eSCR. В обох двигунах вдосконалено процес згоряння та зменшено тертя. Підвищена ефективність досягається завдяки зміненій формі поршнів, які тепер мають унікальну запатентовану хвилеподібну камеру згоряння, що оптимізує змішування пального та кисню і, як наслідок, ефективніше згоряння. Також було вдосконалено систему EATS, зменшено вагу двигуна та впроваджено нове покоління системи управління двигуном. Клієнти, які працюють у важких умовах бездоріжжя, в кар’єрах або на будівництві, також оцінять, що мінімальна швидкість круїз-контролю тепер знижена до 4 км/год. 

 

3. Оновлений коробка перемикання передач I-Shift. Система I-Shift тепер забезпечує більш плавне, та на 30% швидше перемикання передач і більш комфортний режим водіння, ніж будь-коли раніше. Оновлення включають нову систему перемикання передач і стратегію перемикання, а також нову систему зчеплення для двигунів D13. Оновлена система I-Shift доступна для всіх великотоннажних вантажівок і для моделі Volvo FE.

4. Нове програмне забезпечення I-Torque. I-Torque – це нове інтелектуальне програмне забезпечення Volvo, яке оптимізує крутний момент двигуна задля економії пального. Використовуючи дані про рельєф місцевості від системи I-See, а також повну масу вантажівки, програма I-Torque автоматично розраховує оптимальний крутний момент двигуна. Тепер I-Torque доступна з новими паливними пакетами для дизельних двигунів D13 Євро 6 Step E.

Перегляньте це коротке відео, щоб дізнатися більше про програму I-Torque.

5. Покращена аеродинаміка. З метою оптимізації повітряного потоку було вдосконалено кабіни вантажівок Volvo FM і FH. Обидві моделі отримали поліпшені ущільнювачі навколо решітки радіатора і передніх допоміжних фар, нову накладку на кронштейн дзеркала заднього виду, а також накладки на крилах для поліпшення повітряного обтікання колісних дуг (на вантажівках з шинами 385/55). Volvo FH також отримав додаткове подовження дверей і поліпшені дефлектори XHSL (Extra High Sleeper Cab – надвисока спальна кабіна).

 

6. Новий енергозберігаючий насос системи рульового приводу. Новий насос системи гідропідсилювача керма компанії Volvo з електронним управлінням забезпечує більш точний контроль рульового керування, що дає можливість зменшити енергію, необхідну для руху по прямій. Для клієнтів, що здійснюють перевезення на великі відстані це означає, що втрати енергії можуть бути зменшені. Насос системи гідропідсилювача керма входить до нових паливних пакетів компанії Volvo для дизельних двигунів D11 і D13 стандарту Євро 6.

 

7. Більш ефективні повітряні компресори. Компанія Volvo представила нове покоління повітряних компресорів, які сприяють економії палива завдяки більш ефективному створенню повітряного тиску. Тепер вони є стандартними для всіх дизельних двигунів D11 і D13 стандарту Євро 6.

 

8. Нові повітряні, паливні та масляні фільтри, а також нові розміри баків AdBlue. Нові фільтри фізично розроблені таким чином, щоб можна було встановити тільки правильний фільтр, що забезпечить оптимальну роботу двигуна і збільшить термін його служби. Фільтри Volvo виготовляються зі спеціально підготовленого гофрованого фільтрувального паперу і мають велику площу поверхні, що забезпечує відмінну фільтрувальну здатність і тривалий термін служби. А щоб водіям було легше заправляти і паливо, і AdBlue на одній зупинці, розміри баків AdBlue Volvo було оновлено, щоб відповідати підвищеній ефективності модернізованих дизельних двигунів D11 і D13 стандарту Євро 6.

 

9. Генератори з подовженим на 50% ресурсом. Щоб зробити життя в дорозі комфортнішим, Volvo представила нове покоління генераторів на 150 А з на 50% довшим терміном служби. Зв'язок з генератором також покращився завдяки додаванню функції LIN (local interconnect network – локальна мережа взаємозв'язку), яка дає змогу Volvo діагностувати генератор, розуміти, коли його потрібно замінити, і планувати заряджання, щоб продовжити термін служби компонентів системи управління електроживленням. Нові генератори є стандартними для дизельних двигунів моделей FH і FH16, що відповідають стандарту Євро 6. Для ще більшого комфорту компанія Volvo також додала в асортимент новий, більший генератор змінного струму на 180 А для цих моделей. 

 

Хочете дізнатися більше про те, як зменшити витрати пального? Ознайомтеся зі статтею "Як підвищити паливну ефективність вантажних автомобілів", щоб дізнатися про ключові чинники, які впливають на споживання пального, викиди та витрати, пов'язані з експлуатацією автопарку.