«Звичайно ж, для забезпечення необхідного запасу ходу необхідно мати достатній запас енергії. Але зовсім необов'язково оснащувати автомобіль надлишковою кількістю акумуляторів», — каже Анна Торден, менеджер з продукції відділу електромобільності у Volvo Trucks.
Для здійснення перевезень в умовах міста вантажопідйомність зачастіше відіграє важливішу роль, аніж дальність руху. Середньостатистична вантажівка для міських перевезень рідко проїжджає більше 200 км на день, а сміттєвози — й того менше. Для досягнення правильного балансу між вантажопідйомністю та запасом ходу необхідно оптимізувати ємність акумулятора відповідно до індивідуальних потреб. Це служить фундаментом для здійснення ефективних і економічно вигідних перевезень, а також обмежує рівень негативного впливу на довкілля.
«Наші експерти проводять аналіз транспортних задач, запланованих маршрутів, топографії, бажаної вантажопідйомності та потреби у заряджанні — з урахуванням поточних умов у кожному конкретному випадку. Після цього ми пропонуємо рішення, що відповідає можливостям і вимогам клієнта в рамках продуктивності. Воно охоплює всі елементи вантажівки, включно з акумуляторами», — пояснює Анна Торден.
Так скільки можна проїхати до виникнення необхідності у заряджанні? Проста відповідь — до 300 км*. Однак кращою відповіддю буде питання: скільки вам потрібно проїхати?
* Електрична вантажівка Volvo FL для міських перевезень з акумулятором ємністю 100–300 кВт.