Чим більше ємність акумулятора, тим краще, чи не так?

Скільки можна проїхати до необхідності перезаряджання акумуляторів? Основна більшість питань щодо електричних транспортних засобів відноситься до їх запасу ходу. Чим довше, тим краще, чи не так?
Міські перевезення товарів повсякденного користування

«Звичайно ж, для забезпечення необхідного запасу ходу необхідно мати достатній запас енергії. Але зовсім необов'язково оснащувати автомобіль надлишковою кількістю акумуляторів», — каже Анна Торден, менеджер з продукції відділу електромобільності у Volvo Trucks. 

Для здійснення перевезень в умовах міста вантажопідйомність зачастіше відіграє важливішу роль, аніж дальність руху. Середньостатистична вантажівка для міських перевезень рідко проїжджає більше 200 км на день, а сміттєвози — й того менше. Для досягнення правильного балансу між вантажопідйомністю та запасом ходу необхідно оптимізувати ємність акумулятора відповідно до індивідуальних потреб. Це служить фундаментом для здійснення ефективних і економічно вигідних перевезень, а також обмежує рівень негативного впливу на довкілля. 

«Наші експерти проводять аналіз транспортних задач, запланованих маршрутів, топографії, бажаної вантажопідйомності та потреби у заряджанні — з урахуванням поточних умов у кожному конкретному випадку. Після цього ми пропонуємо рішення, що відповідає можливостям і вимогам клієнта в рамках продуктивності. Воно охоплює всі елементи вантажівки, включно з акумуляторами», — пояснює Анна Торден.

Так скільки можна проїхати до виникнення необхідності у заряджанні? Проста відповідь — до 300 км*. Однак кращою відповіддю буде питання: скільки вам потрібно проїхати? 

* Електрична вантажівка Volvo FL для міських перевезень з акумулятором ємністю 100–300 кВт.

Пов’язані статті