Інвестування в газ заради майбутнього

Більше 25 % вантажівок Transnugon оснащені газовим двигуном. Виконавчий директор Пабло Бордільс Монтеро бачить в цьому багато переваг — як з точки зору витрат на паливо, так і з точки зору можливостей пошуку нових клієнтів. «Наша мета — мати автопарк вантажівок виключно з газовим двигуном. З новою моделлю Volvo FH LNG це стало можливим».

Volvo FH LNG їде по Валенсії.

Transnugon випробовували вантажівки Volvo FH LNG протягом декількох тижнів. «Це — великий крок в сторону розвитку вантажівок на газовому двигуні. Вперше в нас є газова вантажівка, що нічим не поступається дизельній вантажівці», — каже Пабло Бордільс Монтеро.

Пабло Бордільс Монтеро

«Ми більш ніж задоволені результатом. Більше того, ми порівняли Volvo FH LNG з іншими вантажівками в рамках випробувань на шосе і вона перевершила їх усі, навіть дизельні вантажівки», — розповідає Пабло Бордільс Монтеро.

Компанія Transnugon розташована в непримітній виробничій зоні за межами Валенсії, що на східному узбережжі Іспанії. Відвідувачів зустрічає знак «Обережно», встановлений на заборі, та вантажівки, що спозаранку нещільно припарковані на великому асфальтовому майданчику. Офіс розташований у декількох будівлях, схожих на бараки, а поряд знаходяться мийка для вантажівок і невелика майстерня.

Фактично, мало що навколо свідчить про те, що Transnugon — це транспортна компанія з великими амбіціями та швидкими темпами розвитку. Лише за два з половиною роки невелика сімейна компанія, що обслуговувала декількох клієнтів і мала автопарк з 50 автомобілів, отримала сучасний автопарк на 250 вантажівок. І їх кількість зростає з кожним днем.

«Нам вдалося досягти такого зростання завдяки гнучкості та відсутності боязні ризикувати. Ми ніколи не відмовляємо. Якщо клієнт бажає нову вантажівку, ми купуємо її, сильно не задумуючись над тим, що буде завтра. Завдяки високій продуктивності нам завжди вдається втілювати бажання клієнтів у життя. І якщо клієнт хоче виконати 25 доставок до Мадриду протягом наступного дня, ми це зробимо», — каже Пабло Бордільс Монтеро, виконавчий директор і один з трьох власників компанії.

Volvo FH LNG на тлі сільської місцевості Іспанії

Окрім скорочення витрат на паливо інвестиції Transnugon у вантажівки з газовим двигуном також дають змогу компанії виділятися серед конкурентів, оскільки вона одна з небагатьох компаній у цій області, що мають вантажівки на газу.

Більшість наших клієнтів працюють у харчовій сфері, тому Transnugon займається дистрибуцією заморожених, свіжих і сухих продуктів харчування у магазини та супермаркети — здебільшого у Валенсії та окрузі, а також у інших куточках Іспанії.
«Ми майже щодня їздимо однаковими маршрутами та надаємо нашим клієнтам послуги в режимі 24/7 протягом цілого року». Оскільки ми працюємо з харчовими продуктами, надзвичайно важливо підтримувати вантажівки в гарному стані та забезпечувати їх своєчасне прибуття», — каже Пабло Бордільс Монтеро.

За три роки до роботи в Transugon Пабло був одним із клієнтів компанії. Сім'я його дружини володіє компанією, що поставляє мінеральну воду одній з найбільших мереж продовольчих магазинів Іспанії, а Transnugon надавала їй послуги з перевезення. Через труднощі з підтриманням необхідних темпів зростання власники Transnugon звернулися до Пабло та запропонували йому стати одним з керівників компанії. «У мене були гарні відносини з Transnugon, але я мало знав про те, як влаштована логістика. Врешті все закінчилося тим, що я придбав третину компанії та став її акціонером».

Сьогодні Пабло Бордільс Монтеро володіє компанією разом з двома братами Хорхе Нуньєз Гонсалес і Хосе Марія Нуньєз Гонсалес, чий батько Хосе Марія Нуньєз Ромеро заснував Transnugon у кінці 90-х років. «Ми не пов'язані сімейними узами, хоча складається враження, що це не так. Кожен з нас знає, що треба робити, всі ми працюємо та заробляємо в рівній мірі. Саме гарна сумісна праця була й є умовою для досягнення сьогоднішніх результатів».

Коли Пабло приєднався до бізнесу, почався період великих змін. За короткий час він замінив всі старі вантажівки новими. «Завдяки сучасним автомобілям ми можемо забезпечити нашим клієнтам кращий рівень послуг, що, в свою чергу, дозволить нам отримати більше замовлень і придбати більше вантажівок».

Мною рухає бажання пробувати щось нове та постійно розвиватися.

Пабло Бордільс Монтеро, виконавчий директор, Transnugon

Під час заміни старого автопарку компанія Transnugon також випробувала першу вантажівку з газовим двигуном. Випробування пройшли добре й побудили компанію здійснити одну з найважливіших інвестицій — придбати 30 газових вантажівок і власну газову заправну станцію.

«Мною рухає бажання пробувати щось нове та постійно розвиватися. Крім того, мене легко долає нудьга, тому я завжди хочу планувати та рухатися вперед. Прикладом такого підходу є газова заправна станція. Я знайшов її, продивляючись інтернет-сторінки однієї ночі. Головне — це допитливість», — розповідає Пабло Бордільс Монтеро.

 

Газова заправна станція Transnugon

Три роки тому Transnugon придбала перші вантажівки з газовим двигуном. Тоді ж компанія інвестувала кошти у власну газову заправну станцію. Сьогодні вона покриває потребу у заправленні вантажівок на 78 % — це дозволяє компанії купувати газ у великих об'ємах і скоротити витрати.

Volvo FH LNG їде через міст.

«Наші клієнти дуже цінують вантажівки з газовим двигуном, оскільки завдяки ним вони отримують додаткові переваги, якими можна скористатися в маркетингових цілях», — каже Пабло Бордільс Монтеро.

Інвестиції у вантажівки з газовим двигуном були викликані суто економічними причинами. У той час ціна на дизельне пальне була вище й газ був значно дешевшим. Їх власна газова заправна станція була вигідною інвестицією. І хоча ціни на дизель впали, для Transnugon газ і досі обходиться дешевше — на 35 %. При придбанні газу у великих об'ємах ціна є значно кращою у порівнянні з заправкою вантажівок на інших станціях. Крім того, це заощаджує багато часу.

Сьогодні компанія Transnugon має 58 вантажівок з газовим двигуном — це більше чверті від загального складу автопарку. І хоча інвестиції у газові вантажівки були викликані фінансовими стимулами, Пабло бачить багато інших переваг у можливості надавати клієнтам послуги з екологічних перевезень.
«Наші клієнти дуже цінують вантажівки з газовим двигуном, оскільки завдяки ним вони отримують додаткові переваги, якими можна скористатися в маркетингових цілях. Проблеми забруднення міст в майбутньому призведуть до більш жорстких обмежень, через що більша кількість компаній буде вимагати здійснення перевезень на вантажівках з газовим двигуном», — каже Пабло.

Volvo FH LNG — це перша вантажівка з газовим двигуном, чиї показники продуктивності та ходових якостей не поступаються вантажівці з дизельним двигуном.

Пабло Бордільс Монтеро, виконавчий директор, Transnugon

Майбутня мета Пабло — створити автопарк виключно з вантажівок з газовим двигуном. Після випробувань Volvo FH LNG, що проходили протягом декількох тижнів, ця ідея може бути втілена в життя. «Volvo FH LNG — це перша вантажівка з газовим двигуном, чиї показники продуктивності та ходових якостей не поступаються вантажівці з дизельним двигуном. Вона чудово підходить як для зворотного рейсу в Мадрид, так і для перевезень на коротші відстані».

Тепер Transnugon планує розширити свій автопарк за рахунок декількох вантажівок Volvo FH LNG. Окрім можливості використання цих вантажівок для всіх видів перевезень ще одним великим плюсом є низьке споживання пального. В Іспанії маржа транспортних компаній мала, тому для компанії Пабло кожен відсоток відграє важливу роль.

«Рівень споживання пального Volvo FH LNG на 7–8 % менше, ніж у інших газових вантажівок. А в порівнянні з аналогічними вантажівками з дизельним двигуном різниця складає 15 %», — каже він. Для Transnugon, упор на вантажівки з газовим двигуном — це те, що відрізняє компанію від конкурентів. Пабло переконаний, що компанія продовжить зростати. 

Бальдассаре Мондже.

«Коли ми починали, ми хотіли мати 100 вантажівок, зараз в нас 250. Коли я думаю про наш сьогоднішній результат і всі наявні можливості, я не бачу жодних перешкод. Якщо ми зможемо залучити чудові кадри і нових партнерів, на мою думку, ми зможемо стати найбільшим дистриб'ютором в Іспанії».

Короткі відомості про Transnugon

Заснована: 1998
Перевезення: в основному, здійснення регіональних перевезень для різних компаній харчової промисловості
Виконавчий директор: Пабло Бордільс Монтеро
Власники: Пабло Бордільс Монтеро, Хорхе Нуньєз Гонсалес і Хосе Марія Нуньєз Гонсалес
Оборот за 2016 рік: 12 млн євро
Очікуваний оборот за 2017 рік: 22 млн євро
Кількість співробітників: приблизно 288
Розмір автопарку: приблизно 250 вантажівок, 34 з яких — Volvo Trucks, а 58 — вантажівки з газовим двигуном
Час утримання (експлуатації до продажу): 3–5 років.

Related News

Легші вантажівки — запорука кращого корисного вантажу

Працюючи на дуже конкурентному ринку, Arclid Transport спромоглися максимізувати вантажопідйомність і збільшити продуктивність. Щоб успішно досягнути цих цілей, менеджер автопарку Пітер Конвей поєднав інвестування у створені за власними ...

Інтелектуальний підхід

Знати, де перебувають ваші вантажівки і що саме вони везуть у реальному часі — надзвичайно важливо. Бену ван Льовену із Frigolanda вдалося реалізувати цю концепцію....

Холоднокровні перевезення

Двадцять років тому Марк Клейр зайнявся перевезенням молока та започаткував власний бізнес, маючи лише одну вантажівку. Сьогодні його компанія вважається одним з найкращих постачальників заморожених продуктів, а також продуктів з необхідністю ...

Відфільтрувати статті

5 true 5