Основні компоненти автоматизації

Автоматизація стрімко відкриває шлях до нових надсучасних транспортних рішень, які до цього неможливо було й уявити. Однак технології, що дозволяють втілити ці ідеї в життя, доступні вже сьогодні.

Сміттєвоз з автоматичною системою керування.

Технології на кшталт динамічного управління від Volvo, системи попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування, адаптивного круїз-контролю, I-Shift і датчиків відіграють ключову роль у забезпеченні можливостей для створення нових надсучасних транспортних рішень, на зразок сміттєвоза з автоматичною системою керування.

Volvo Trucks досліджує різні можливості використання автоматизації — від гірничодобувних робіт в Швеції до вивозу сміття і збору цукрової тростини в Бразилії. В кожній розробленій концепції автоматизації, будь-то сміттєвоз з системою автоматичного водіння або рух вантажівок у колоні, ключову роль відіграють технології на кшталт динамічного управління від Volvo, системи попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування, адаптивного круїз-контролю, I-Shift і датчиків — без них ці рішення були б неможливими. Деякі з цих систем сьогодні входять до стандартної комплектації нових моделей вантажівок Volvo. І хоча ці технології не розроблялися спеціально з метою автоматизації, вони забезпечують можливості для втілення останньої в життя. Окрім таких систем для реалізації повністю автоматизованих рішень потрібні лише датчики (такі як радар, лідар, камера й антена) та нове програмне забезпечення.

1. Блок управління
Програмне забезпечення — це ключовий елемент для забезпечення спільної роботи всіх цих компонентів. У блоці управління здійснюється збір всієї інформації, отриманої від різноманітних датчиків і антени вантажівки, — там вона обробляється й аналізується. Після цього інструкції передаються різним автоматичним компонентам вантажівки.

2. Адаптивний круїз-контроль
Адаптивний круїз-контроль (ACC) підтримує задану швидкість і автоматично регулює її відповідно до швидкості транспортного засобу попереду. Система працює за допомогою радару, який відстежує рух транспорту попереду автомобіля. Аналогічна система також використовується при русі в колоні — вона забезпечує належну швидкість кожного транспортного засобу та безпечну відстань до вантажівки, що їде попереду.

3. Антена
У разі забезпечення комунікації між транспортними засобами (використовується при русі в колоні), між транспортним засобом і інфраструктурним об’єктом, а також створення GPS-мап (використовується в автономних вантажівках для збору цукрової тростини) для отримання та передачі інформації потрібна антена.

4. Система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування
Система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування попереджає водія про будь-які ризики зіткнення з автомобілем попереду та автоматично активує гальма за необхідності. Камера та радар визначають об’єкти, розташовані попереду, відстань до них і їх швидкість. Аналогічна система використовується в самокерованих транспортних засобах Volvo Trucks для уникнення зіткнень.

5. Датчики
Будь-який автоматизований транспортний засіб потребує датчики для відстеження оточення вантажівки — як стаціонарних, так і рухомих об’єктів. Кількість датчиків і їх розташування залежить від сфери використання вантажівки, та в будь-якому разі їх призначення залишається незмінним — передавати вхідні дані на центральний процесор для кращого розуміння ситуації навколо вантажівки.

6. Динамічне управління від Volvo
Основне призначення системи VDS — зняти напруження з водія, зменшивши до мінімуму фізичне зусилля, необхідне для керування вантажівкою. Це забезпечується завдяки електричному мотору, встановленому у верхній частині кермового механізму. Аналогічна технологія VDS також використовується для автоматизації керування у самокерованих вантажівках.

7. I-Shift
Ця провідна автоматична трансмісія від Volvo Trucks забезпечує постійне використання оптимальної передачі. Оцінивши важливі фактори на кшталт швидкості транспортного засобу та нахилу дороги, система швидко проводить розрахунки й обирає найкращу передачу для забезпечення ефективного водіння. I-Shift продовжує виконувати цю важливу функцію й у самокерованих автомобілях.

Пов‘язаний вміст

Related News

Як динамічне управління від Volvo допомагає водіям

Чудова курсова стійкість на високій швидкості, повний контроль на низькій швидкості, а також значно менше напруження у м’язах і суглобах. З часу появи системи Динамічного управління від Volvo (VDS) у 2013 році вона фундаментально змінила манеру ...

Екстрене гальмування — система, що рятує життя

Одним із результатів роботи Volvo Trucks у сфері інноваційних систем активної безпеки стала система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування. В цій статті ми ознайомимося з технологію екстреного гальмування та дізнаємося, як вона ...

Бачення автоматизації в компанії Volvo Trucks

Новаторська робота Volvo у сфері автоматичного водіння вантажівок почалася більше двадцяти років тому. З розвитком галузі та появою широкого спектру нових технологій потреби клієнтів Volvo продовжують залишатися в центрі уваги. Ми зустрілися з ...

Відфільтрувати статті

5 true 5