Електрична вантажівка Volvo введена в експлуатацію два роки тому на шведському підприємстві Börje Jönsson Group, що здійснює перевезення між містами Гельсінгборг і Гетеборг на півдні Швеції. Вантажівка має загальну вагу до 40 тонн. Вона проїжджає близько 1 000 км на день, шість днів на тиждень, зупиняючись для підзарядки акумуляторів чотири рази на день. Кожного разу вона заряджається приблизно одну годину. На сьомий день автомобіль їздить лише півдня, а решту дня заряджає акумулятори.
Технічна розробка, що стоїть за результатами випробувань, є результатом спільних зусиль Volvo Group і компанії Designwerk Technologies AG, швейцарської інжинірингової компанії, що спеціалізується на дрібносерійних нішевих продуктах у галузі електромобілів. Починаючи з 2021 року Volvo Group є мажоритарним акціонером компанії Designwerk, яка забезпечує чудове доповнення до можливостей Volvo Group.
«Продуктивність цієї вантажівки є чудовим сигналом для ринку», – відзначає Адріан Меллігер (Adrian Melliger), генеральний директор компанії Designwerk Technologies. Це свідчить про те, що електричні вантажівки готові до інтенсивного щоденного використання та застосування в реальних умовах».
Чого ми хочемо досягти цим випробуванням?
«Ми співпрацюємо з компанією Designwerk над створенням великотоннажного електротранспорту, щоб показати, що можна електрифікувати навіть дуже складні транспортні засоби. Наша мета полягає в тому, щоб розширити межі та прискорити перехід до екологічно ефективних рішень, і ця вантажівка – фантастичний доказ», – зазначає Пітер Гранквіст, старший віце-президент Volvo Group з розвитку технологій електровантажівок.
Що буде далі?
«Випробування триватимуть такими саме темпами і в наступному році, і оскільки ми вже пройшли те, що вдалося будь-якій іншій електричній великотоннажній моделі, то з цього моменту йдеться лише про навчання. Цікаво, що поки що не спостерігається помітного погіршення умов роботи вантажівки, що перевищує наші очікування, і нам дуже цікаво, коли це станеться. Загалом ми набули цінного досвіду з багатьох аспектів, який, зрештою, принесе користь і нашим серійним електричним вантажівкам виробництва Volvo Group», – зазначає Пітер Гранквіст.
Клієнт задоволений результатами роботи
Замовник рекордної тестової вантажівки, компанія Börje Jönsson Group, твердо переконана, що вантажний транспорт повинен стати більш екологічно ефективним, і рада бути складовою цього тестового проєкту.
«Я дуже задоволений роботою цієї вантажівки; вона демонструє чудові показники часу безвідмовної роботи та високої ефективності. Для водія – це зовсім інший досвід керування електричною вантажівкою, вона тиха і позбавлена вібрацій», – зазначає Ульф Йонссон (Ulf Jönsson), генеральний директор компанії Börje Jönsson.
Електрична вантажівка є частиною Регіональної електрифікованої логістики (REEL), співпраці, яка має на меті прокласти шлях до переходу на електричний вантажний транспорт у Швеції за підтримки Департаменту стратегічних досліджень та інновацій у галузі транспортних засобів (FFI).
Наталія Машевська
Маркетолог
Тел.: +38 044 490 31 11
Електронна пошта: natalia.mashevska@volvo.com
Компанія Volvo Trucks пропонує комплексні транспортні рішення для професійних і націлених на отримання прибутку клієнтів, включаючи повний мадельний ряд середніх і важких вантажівок. Велика всесвітня мережа дилерських станцій, що включає в себе 2200 станцій технічного обслуговування у більш ніж 130 країнах, відповідає за підтримку клієнтів. Вантажівки Volvo збираються у 12 країнах світу. У 2023 році по всьому світу було доставлено понад 145 000 вантажівок Volvo. Компанія Volvo Trucks є частиною Volvo Group, одного з провідних світових виробників вантажівок, автобусів і будівельної спецтехніки та двигунів для морського транспорту і промисловості. Група також пропонує комплексні рішення з фінансування і обслуговування. Робота компанії Volvo Trucks базується на таких основних цінностях, як якість, безпека та захист навколишнього середовища.