Trucks

Volvo Trucks знижує витрати пального на 18% під час дорожніх випробувань

Результати нового незалежного випробування Volvo FH з технологією I-Save, які були проведені в Німеччині, показали, що він споживає майже на 18% менше пального* порівняно з аналогічним випробуванням чотирирічної давнини.
Volvo Trucks знижує витрати пального на 18% під час дорожніх випробувань
Загальна паливна економічність, яка включає як дизельне пальне, так і AdBlue, набуває все більшого значення для загальної вартості володіння.

Під час нещодавнього випробування, проведеного незалежним німецьким журналом Trucker, 32-тонна вантажівка Volvo FH 460 з технологією I-Save подолала маршрут протяжністю 343 км дорогами загального користування, включаючи різноманітні автомагістралі, горбисту місцевість та вузькі дороги.

 

Якщо порівнювати з аналогічним випробуванням, проведеним у 2018 році – до того, як Volvo представила пакет паливної економії I-Save – то випробувана вантажівка Volvo FH 460 з технологією I-Save досягла вражаючого скорочення споживання дизельного пального та AdBlue на 18%, витрачаючи в середньому лише 21,48 л/100 км.

 

«Технологія I-Save, використання вдосконалених компонентів у турбокомпаундному двигуні, нове інтелектуальне програмне забезпечення та покращена аеродинаміка разом забезпечують дуже економічне споживання пального. Це незалежне випробування є ще одним вагомим доказом значного позитивного впливу I-Save на витрату пального», – говорить Хелена Алсіо (Helena Alsiö), віцепрезидент з управління продукцією силових агрегатів Volvo Trucks.

 

Низька витрата AdBlue набуває все більшого значення

Історично склалося так, що вартості AdBlue приділялося мало уваги. Ситуація кардинально змінилася, оскільки на багатьох ринках ціни на цю добавку зросли більше ніж на 100%. Під час нового випробування Volvo також вдалося утримати споживання AdBlue на рівні 6% від споживання дизельного пального.

 

"Загальна паливна економічність, яка включає як дизельне пальне, так і AdBlue, набуває все більшого значення для загальної вартості володіння. Ми завжди орієнтуємося на те, щоб загальна вартість пального була якомога нижчою», – продовжує Хелена Алсіо.

 

Ефективні двигуни – запорука скорочення викидів CO2

Мета Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році електричні вантажівки становили половину світових продажів вантажівок, дизельний двигун і надалі відіграватиме важливу роль у скороченні викиді CO2. Одним із важливих способів скоротити викиди CO2 є підвищення економічності завдяки новій технології I-Save. Турбокомпаундний двигун також сертифікований для роботи на HVO100 – відновлюваному дизельному паливі у вигляді гідрогенізованих рослинних олій, що значно скорочує викиди CO2.

 

Факти про випробування і вантажівку:

Випробування проводив Ян Бургдорф (Jan Burgdorf) з журналів Trucker та VerkehrsRundschau в Німеччині.

Загальна протяжність тестового маршруту: 343 км. Маршрут використовується для випробування вантажівок різних виробників у найрізноманітніших умовах.

Повна маса автопоїзда: 32 тонни.

Встановлена швидкість на круїз-контролі: 85 км/год.

Вантажівка, що проходила випробування у 2022 році: Volvo FH 460 з I-Save, 3-го покоління, Євро 6.

Вантажівка, що проходила випробування у 2018 році: Volvo FH 460, Євро 6.

Середня швидкість:

o    2022 р.: 79,9 км/год

o    2018 р.: 79,8 км/год

Витрата пального, включаючи AdBlue*:

o    2022 р.: 21,48 л/100 км. Витрата Ad-Blue у % від дизельного пального: 6,2%

o    2018 р.: 26,15 л/100 км

 

Факти про технологію I-Save від Volvo:

Технологію I-Save вперше було представлено у 2019 році.

13-літровий двигун D13TC з технологією Turbo Compound від Volvo дає змогу довше їздити на низьких обертах і високих передачах.

Нова функція I-Torque керує вибором передачі, крутним моментом двигуна та гальмуванням, коли активовано режим I-Cruise. Ця функція використовує систему I-See, щоб оцінювати дорогу попереду, який крутний момент потрібен двигуну, щоб працювати з максимальною енерго- та паливною ефективністю, виходячи із загальної ваги вантажівки.

 

* Фактична економія пального може відрізнятися залежно від багатьох чинників, таких як швидкість руху, використання круїз-контролю, технічні характеристики вантажівки, завантаження, фактичний рельєф місцевості, досвід водія, технічний стан вантажівки та погодні умови.

 

 

 

 

ПОСИЛАННЯ на зображення у високій роздільній здатності

Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, зв‘яжіться:

Наталія Машевська
Маркетолог
Тел.: +38 044 490 31 11
Електронна пошта: natalia.mashevska@volvo.com

Компанія Volvo Trucks пропонує комплексні транспортні рішення для професійних і націлених на отримання прибутку клієнтів, включаючи повний мадельний ряд середніх і важких вантажівок. Велика всесвітня мережа дилерських станцій, що включає в себе 2200 станцій технічного обслуговування у більш ніж 130 країнах, відповідає за підтримку клієнтів. Вантажівки Volvo збираються у 12 країнах світу. У 2023 році по всьому світу було доставлено понад 145 000 вантажівок Volvo. Компанія Volvo Trucks є частиною Volvo Group, одного з провідних світових виробників вантажівок, автобусів і будівельної спецтехніки та двигунів для морського транспорту і промисловості. Група також пропонує комплексні рішення з фінансування і обслуговування. Робота компанії Volvo Trucks базується на таких основних цінностях, як якість, безпека та захист навколишнього середовища.