«Наші клієнти і наші вантажівки мають працювати будь-де, тому випробування в суворих кліматичних умовах мають велике значення, включно, звісно ж, з нашою лінійкою електричних вантажівок», – говорить Джессіка Сандстрьом, старший віцепрезидент Volvo Trucks з управління продуктами.
Що відбувається з електричною вантажівкою, коли термометр показує -25 °C і дме сильний вітер? Щоб з'ясувати це, компанія Volvo Trucks провела зимові випробування на півночі Швеції.
«Проводячи випробування наших вантажівок в польових умовах, недалеко від полярного кола на півночі Швеції, ми оцінюємо всі непередбачувані природні явища, – продовжує Джессіка Сандстрьом. «Вітер утворює на вантажівці крижану кірку, що дає нам прекрасну можливість переконатися, що все працює правильно в екстремальних умовах. Результати наших випробувань продемонстрували, що наші електричні вантажівки дуже добре працюють у цих дійсно холодних умовах».
Одним із відчутних результатів зимового тестування є нова функція під назвою Ready to Run. Ця функція готує вантажівку до робочого дня, виконуючи попереднє прогрівання, коли це потрібно, а під час роботи у дуже спекотну погоду – охолоджуючи акумулятори і кабіну вантажівки. Оптимальна температура для акумуляторів становить близько +25°, а водій може легко активувати попереднє підігрівання або попереднє охолодження дистанційно за допомогою спеціального мобільного додатку.
Електричні вантажівки є важливою частиною вирішення проблеми скорочення викидів CO2, але поки що вони становлять лише скромний відсоток від загального ринку вантажних автомобілів. Цього року перевізникам у Європі було доставлено всього лише декілька сотень електричних великотоннажних вантажівок.
«Ми стимулюємо зміни і займаємо лідируючу позицію на європейському ринку електричних вантажівок. Вже сьогодні ми маємо серійне виробництво електричних вантажівок, що постачаються клієнтам по всій Європі та Північній Америці. Наша мета полягає в тому, щоб до 2030 року 50% від загального обсягу продажів вантажівок у нас становили електричні вантажівки», – підсумовує Джессіка Сандстрьом.
Функція Ready to Run буде доступна для великотоннажних моделей Volvo FH, FM і FMX Electric.
Факти про електричні вантажівки Volvo:
· Volvo Trucks пропонує модельний ряд із шести повністю електричних вантажівок, призначених для виконання широкого спектру різних транспортних завдань.
· Електричні великотоннажні моделі Volvo FH, FM і FMX повною масою 44 тонни . Продаж в Європі вже розпочався, а виробництво розпочнеться в другій половині 2022 року.
· У 2019 році в Європі було розпочато серійне виробництво середньотоннажних вантажних автомобілів Volvo FL і FE Electric, призначених для роботи в межах міста та вивезення відходів.
· Виробництво Volvo VNR Electric для Північної Америки розпочалося у 2020 році.
ПОСИЛАННЯ на відео про функцію Ready to run
ПОСИЛАННЯ на зображення у високій роздільній здатності
ПОСИЛАННЯ на веб-сайт про електромобільність
Наталія Машевська
Маркетолог
Тел.: +38 044 490 31 11
Електронна пошта: natalia.mashevska@volvo.com
Компанія Volvo Trucks пропонує комплексні транспортні рішення для професійних і націлених на отримання прибутку клієнтів, включаючи повний мадельний ряд середніх і важких вантажівок. Велика всесвітня мережа дилерських станцій, що включає в себе 2200 станцій технічного обслуговування у більш ніж 130 країнах, відповідає за підтримку клієнтів. Вантажівки Volvo збираються у 12 країнах світу. У 2023 році по всьому світу було доставлено понад 145 000 вантажівок Volvo. Компанія Volvo Trucks є частиною Volvo Group, одного з провідних світових виробників вантажівок, автобусів і будівельної спецтехніки та двигунів для морського транспорту і промисловості. Група також пропонує комплексні рішення з фінансування і обслуговування. Робота компанії Volvo Trucks базується на таких основних цінностях, як якість, безпека та захист навколишнього середовища.