Trucks

Компанія Volvo Trucks планує зробити свої транспортні засоби ще більш екологічно безпечними

18 лютого ЄС прийняв рішення про регулювання викидів CO2 вантажними транспортними засобами. Щоб прискорити розвиток, компанія Volvo Trucks продовжує інвестувати значні кошти в більш екологічно чисті транспортні рішення. Проте попит на машини з нижчим рівнем викидів CO2 потребує додаткового стимулювання.
Fuel consumption in long haul operations could be cut by almost a third. This was demonstrated by Volvo Trucks´ 2017 concept vehicle.

«Скорочення викидів в атмосферне повітря вантажними транспортними засобами є надзвичайно важливим завданням і для наших ініціатив у сфері сталого транспорту воно є фундаментальним. Те, що ЄС запроваджує обмеження на викиди СО2, є цілком природнім. Компанія Volvo Trucks може прийняти цей виклик. Що ж стосується прискорення переходу на більш екологічно чистий транспорт, ми, насамперед, хотіли б бачити більш сильні фінансові стимули для наших клієнтів, які прогресивно мислять та обирають екологічні авто», – коментує Президент Volvo Trucks Рогер Альм.

Безумовно, скороченню викидів CO2 сприятимуть електричні вантажівки. Свої перші моделі з електричними двигунами компанія Volvo Trucks розпочала випускати у 2018 році, у цьому ж році компанія запускає їх серійне виробництво.

«Наразі ми знаходимося на стадії, коли ця технологія незабаром буде готова для більш широкого застосування у вантажному транспорті. Якщо попит стимулюва­ти­меться, а нова мережа зарядних станцій розшириться, то обсяг виробництва також зростатиме скоріше», – зауважує Директор з питань охорони навколишнього середовища та інновацій Volvo Trucks Ларс Мертенссон.

Інші рішення для збереження довкілля пов’язані із використанням природного газу та біогазу. Модель Volvo FH LNG працює на газу і порівняно з дизелем має рівень викидів CO2 на 20% нижчий. Що ж стосується біогазу, то при його використанні викиди будуть скорочені на всі 100%!

Водночас Volvo Trucks продовжує вдосконалювати свої дизельні двигуни та ванта­жівки на дизелі, які, між іншим, на цей час складають абсолютну більшість продажів компанії. З початку 1990-х років споживання палива і викиди CO2 типового вантажного автомобіля Volvo для магістральних перевезень зменшилися приблиз­но на 20% *, і тут є ще потенціал для розвитку: можна застосовувати більш ефективні автопоїзди з меншим опором руху (меншим тертям кочення) і кращою аеродинамікою. Кожен вантажний автомобіль повинен бути оптимізо­ваний для виконання конкретних транспортних завдань.

І хоча обмеження на викиди, запроваджені ЄС, чітко ставлять перед компаніями-виробниками транспортних засобів певні вимоги до виконання у жорстких часових рамках, сама мета – ефективне використання пального та скорочення негативного впливу на клімат – для цієї індустрії аж ніяк не нова, оскільки одну третю всіх затрат будь-якої транспортної компанії складають саме витрати на пальне.

«Ми завжди прагнули пропонувати нашим клієнтам оптимальне, енергоефективне комплексне рішення сьогоденних транспортних задач», – з гордістю відзначає Ларс Мертенссон.

Клієнти Volvo Trucks, як і значна кількість клієнтів транспортних послуг, дуже зацікавлені у тому, щоб зробити транспорт більш екологічним. І цьому дуже сприятимуть інвестиційні субсидії або податкові пільги для тих, хто хоче інвестувати в екологічні технології.

«Новим технологіям, що сприяють скороченню викидів CO2, необхідно надати можливість швидко виходити на ринок. Прискорення процедур розгляду та сертифікації, які проводять відповідні державні органи, в свою чергу, прискорило б впровадження нових інновацій у транспортному секторі».

Вимоги, що їх висуває ЄС, стосуються викидів від існуючих транспортних засобів, але компанія Volvo Trucks має ширше бачення цього питання.

Пан Ларс Мертенссон наголошує: «Ми зможемо значно зменшити вплив на клімат, за умови, якщо всі учасники транспортної інфраструктури працюватимуть разом для досягнення однієї мети. Краща логістика, розширений доступ до біопалива, ефективне навчання водіїв, аеродинамічні причепи, поліпшення дорожніх стандартів і розширення можливостей використання транспортних засобів великої місткості, – це перелік далеко не всіх способів, якими можуть сприяти інші сторони».

Факти

·         Нове регулювання ЄС щодо викидів CO2 вантажними транспортними засобами стосується автомобілів, які будуть випускатися або реєструватимуться починаючи з 2019 р.

·         З 2025 р. середні викиди мають скоротитися на 15 %, а з 2030 р.– на 30 % (порівняно із 2019 р.).

·         Рівні викидів, які належить знизити, відносяться до середніх викидів вантажних автомобілів, випущених відповідними виробниками, порівняно із середніми показниками 2019 р.

·         За підрахунками, близько 5% загального обсягу викидів парникових газів в ЄС припадає на частку вантажівок великої грузопідйомності.

*З початку 1990х рр. компанія Volvo Trucks скоротила споживання пального своїми новими вантажними автомобілями приблизно на одну п’яту. Тут порівнюється споживання Volvo F12 у 1991 р. та Volvo FH1 у 2016 р.

Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, звертайтеся:

Машевська Наталія, Маркетолог

Телефон: +38 044 490 31 11

E-mail: natalia.mashevska@volvo.com

 

LINK to film: https://youtu.be/oPW15HkbKWU

EU CO2 Infographics PDF

Volvo Trucks надає комплексні транспортні рішення професійним і вимогливим клієнтам, пропонуючи повний модельний ряд середньотоннажних і важких вантажівок. Підтримка клієнтів забезпечується через глобальну мережу із 2100 дилерів у більш ніж 130 країнах світу. При цьому вантажівки Volvo збираються у 15 країнах. За 2018 р. у світі було продано більше ніж 127 тисяч вантажівок Volvo. Volvo Trucks є частиною Volvo Group, одного з провідних світових виробників вантажних автомобілів, автобусів, будівельного обладнання та морських і промислових двигунів. Також Volvo Group надає комплексні рішення із фінансування та обслуговування. Робота компанії Volvo Trucks ґрунтується на основних цінностях якості, безпеки та турботи про навколишнє середовище