Trucks

Volvo FE вдосконалюється для вирішення складних завдань при перевезеннях містом

Компанія Volvo Trucks представляє свою першу повністю електричну комерційну вантажівку — Volvo FL Electric, що, поміж іншого, призначена для утилізації сміття та доставки вантажу в умовах міста. Продаж і серійне виробництво нової моделі в Європі розпочнеться наступного року. Завдяки випуску цієї вантажівки компанія Volvo Trucks стає лідером у сфері електричного міського вантажного транспорту
Volvo FE вдосконалюється для вирішення складних завдань при перевезеннях містом

Вивезення сміття, розвезення продукції містом, перевезення для будівництва у міських межах - використання в усіх цих сферах автомобілів із низькопідлоговою кабіною надає великі переваги з точки зору безпеки та продуктивності, навіть у найскладніших умовах роботи в містах. По-перше, низьке розташування водія зменшує кількість «сліпих» зон та точок, що не проглядаються, та покращує круговий огляд.

«Бачити, що відбувається навколо вантажівки, а також підтримувати візуальний контакт із уразливими учасниками дорожнього руху, такими як пішоходи та велосипедисти, - найскладніші завдання на шляху до досягнення безпеки роботи у напруженому міському середовищі. Тепер ми можемо успішно вирішувати ці задачі ще у більшій кількості транспортних операцій», - зазначає Андерс Еденхольм, керівник напрямку розвізних операцій компанії Volvo Trucks.

По-друге, низька підніжка кабіни сприяє підвищенню ефективності роботи водія і одночасно знижує ризик травм коліна та щиколотки.

Лінійка автомобілів із низькопідлоговою кабіною зараз доповнена варіантом, оптимізованим для водія та одного пасажира, з опцією встановлення пасажирського сидіння із пневмопідвіскою. Цей варіант забезпечує таку ж гарну видимість, як і поточна модель, а низьке розташування водія дозволяє йому постійно стежити за тим, що відбувається навколо вантажівки. Крім того, додаткове вікно у пасажирській двері сприяє ще більшому покращенню оглядовості.

Новий варіант є конкурентоспроможним доповненням поточного модельного ряду вантажівок із низькопідлоговою кабіною. Він може перевозити до трьох пасажирів і оснащений підлогою, яка дає змогу вільно пересуватись кабіною. Ці конструктивні особливості потрібні при здійсненні деяких видів транспортних операцій, але не є обов'язковими в усіх випадках, коли низькопідлогова кабіна стає перевагою.

«При розвезеннях містом, наприклад, водій керує автомобілем та забезпечує доставку продукції самостійно. Однак, і за такої ситуації низькопідлогова кабіна дає суттєву ергономічну перевагу - особливо, якщо водію слід виходити з кабіни та заходити до неї по 50 і більше разів на день, - а покращена видимість сприяє підвищенню безпеки уразливих учасників дорожнього руху», - підсумовує Андерс Еденхольм.

На новому варіанті замість пласкої підлоги використаний моторний тунель. Підвищений комфорт для пасажирів, з опціональним встановленням сидіння із пневмопідвіскою, є обов'язковою умовою одержання державних замовлень у деяких країнах.

Volvo FE та менша модель Volvo FL зараз також доступні із адаптивним круїз-контролем та системою регульованого обмеження швидкості. Основна задача даних функцій полягає у допомозі водієві в дотриманні відстані та правильної швидкості, що робить ці вантажівки ще краще пристосованими для перевезень містом і забезпечує ефективніший захист людей та навколишнього середовища.

Вибір силових установок Volvo FE зараз дозволяє задовольнити будь-які вимоги до експлуатаційних характеристик та дотримуватись широкого спектру національних екологічних норм та стимулюючих заходів. Доступні дизельні двигуни потужністю від 250 до 350 к.с. Усі вони можуть бути переведені на гідровані рослинні масла, а варіант потужністю 320 к.с. також може працювати на 100-відсотковому біодизелі. На додачу до цього, модель Volvo FE CNG має низький рівень викидів шкідливих речовин та працює на біогазі. Volvo FE CNG тепер доступна з усіма варіантами кабіни - в тому числі і з новою низькопідлоговою кабіною.

13 березня 2018 р.

Факти про Volvo FE із низькою кабіною

Кабіна: кабіна із вільним проходом всередині та з сидіннями максимум на чотири особи; або кабіна, оптимізована для водія та одного пасажира. Висота дверного отвору 530 мм., 440 мм. із активованою системою опускання підлоги (шини 315/70R22.5). Кут відкриття дверей становить 90 градусів.

Колісна формула: 4x2 або 6x2 із заднім керованим неведучим мостом.
Двигун: Volvo D8K Євро 6 потужністю 250, 280, 320 або 350 к.с., чи Volvo G9K Євро 6 потужністю 320 к.с.

Коробка передач: повністю автоматична коробка передач Volvo I-Shift або Allison.

Gallery