«Кваліфіковані та мотивовані спеціалістів з післяпродажного обслуговування – один із найважливіших факторів успіху для наших сервісних станцій та клієнтів. Саме тому, ми здійснюємо великі інвестиції у постійне навчання та розвиток компетенцій. У цьому процесі VISTA є своєрідною верхівкою айсбергу.
Кожного другого року усі наші спеціалісти з післяпродажного обслуговування одержують можливість перевірити та продемонструвати іншим свої знання, змагаючись із колегами з усього світу. У конкурсі робиться акцент на навиках, що потрібні для повсякденної роботи, та ключових передових компетенціях у галузі техніки. Крім того, він сприяє покращенню співробітництва та створенню відчуття гордості у учасників», – зазначає Клас Нільссон, президент Volvo Trucks.
Перші змагання VISTA відбулися ще 1957 року. З цього часу автомеханіки перетворились на автомобільних техніків, комп’ютер став невід’ємним інструментом у майстерні, і уся професія докорінно змінилась в кожному її аспекті. Сучасні вантажівки – надзвичайно досконалі з технічної точки зору машини, робота з якими вимагає більш всеохоплюючих та ширших знань, ніж раніше.
Сьогодні спеціалісти з післяпродажного обслуговування повинні вміти успішно справлятись з роботою як з механізмами, так і з комп’ютерами. На додачу до цього, гостра конкурентна боротьба у транспортній індустрії призвела до постійного зростання вимог клієнтів щодо тривалості безвідмовної експлуатації вантажних автомобілів.
«В принципі, вантажівка повинна завжди бути готовою до поїздки, а це на практиці означає, що спеціалісти з післяпродажного обслуговування мусять проводити ефективне та добре сплановане технічне обслуговування, а також виявляти, аналізувати та усувати проблеми за найкоротший можливий проміжок часу.
В наші дні ніхто не буде миритись із довгим періодом очікування на обслуговування або ремонт, ніхто не терпітиме відсутність потрібних запчастин чи нездатність правильно виконати роботу першого ж разу, коли вантажний автомобіль поступає до майстерні», – пояснює Мартін Меррік, старший віце-президент із розвитку роздрібного сектору.
Тема цьогорічного конкурсу VISTA – «Ефективність понад усе» – чудова ілюстрація сучасної тенденції: для того, щоб клієнти були у змозі працювати на піку своїх можливостей, аналогічним чином повинні працювати і наші техніки.
«Саме у цьому розкривається уся суть – адже наша мета полягає у тому, щоб вантажні автомобілі наших клієнтів обслуговувались найкращими у світі спеціалістами. За допомогою VISTA ми прагнемо привернути увагу до надзвичайно важливої роботи, яку кожного дня виконують наші дилери та майстерні, і гідно винагородити її, а також залучити нові таланти до цікавої та різнобічної професії, перед якою відкривається чудове майбутнє», – підкреслює Анна Рогбрант, керівник проекту VISTA.
Коротко про VISTA
· Назва розшифровується як Volvo International Service Training Awards (у перекладі – Міжнародний конкурс Volvo для спеціалістів з післяпродажного обслуговування).
· Професійне змагання, відкрите для спеціалістів Volvo Trucks та Volvo Buses по усьому світу.
· Проводиться кожного другого року, починаючи із 1957-го.
· Цього року у змаганні взяли участь 19700 осіб з усього світу.
· 240 команд, із чотирьох учасників кожна, вийшли до півфіналу, що проводився у Ґетеборзі.
· 40 команд, серед яких українська команда S.D.K.G., взяли участь у Світовому фіналі в Курітібі, Бразилія.
· Команда S.D.K.G., яка представляла київського дилера «Вольво Україна» , здобула 23 місце.
· Переможцем цьогорічного змагання стала команда Viies Ratas з Естонії.