Trucks

Світова прем’єра: Нові вантажівки Volvo Trucks з газовим двигуном зменшують рівень викидів CO2 на 20–100 %

Зараз компанія Volvo займається випуском вантажівок, що можуть зменшити рівень викидів CO2 на 20–100 %. Зробивши чіткий акцент на новій, енергоефективній технології для вантажівок з газовим двигуном, Volvo Trucks зробила можливим суттєве зменшення кліматичного впливу від регіональних перевезень та перевезень на далекі відстані.
Volvo Trucks is now introducing Euro 6-compliant heavy duty trucks

Сьогодні компанія Volvo Trucks презентує вантажівки з газовим двигуном, що відповідають стандарту Євро 6 і забезпечують рівень паливної ефективності та продуктивності на рівні вантажівок з дизельними двигунами, однак вирізняються суттєво меншим впливом на довкілля. Нові вантажівки Volvo FH LNG і Volvo FM LNG можуть працювати на біогазі, що зменшує рівень CO2 на 100 %, та природному газі, який у порівнянні з дизелем зменшує викиди CO2 на 20 %. Ці показники стосуються викидів, які утворюються під час руху вантажівки (їх також називають «від бака до колеса»).

У порівнянні з поточними вантажівками з газовими двигунами, доступними на ринку, нові вантажівки Volvo Trucks використовують на 15–25 % менше палива. Для забезпечення максимального запасу ходу вантажівки заправляють зрідженим природним газом (LNG).

«Наші нові вантажівки на зрідженому природному газі або біогазі чинять набагато менший вплив на довкілля в порівнянні з дизельними двигунами. На додаток, вони вирізняються набагато кращою паливною ефективністю, аніж вантажівки з газовими двигунами, що доступні сьогодні на ринку. Завдяки цим перевагам газ є більш конкурентоспроможною заміною дизелю навіть для перевезень на далекі відстані», —  каже Метс Францен, менеджер розробки двигунів у Volvo Trucks.

Оператор, що відмовився від дизелю на користь природного газу, може зменшити викиди CO2 на 18–20 тон за рік за умови, що його великовантажні автомобілі долають 120 000 км на рік. Беручи до уваги той факт, що минулого року лише в ЄС було зареєстровано більше 264 000 великовантажних автомобілів, існує величезний потенціал з суттєвого зменшення викидів великовантажного комерційного транспорту в глобальних  масштабах. Природний газ вирізняється чудовою доступністю та конкурентоспроможною ціною в багатьох країнах, а відповідно до пакету дій Європейської комісії та країн-членів з забезпечення довгострокового енергопостачання в Європі інфраструктура LNG наразі розширюється по всій Європі.

Таким чином, ми розглядаємо зріджений природний газ в якості основної довгострокової альтернативи дизельному пальному і для регіональних перевезень, і для перевезень на далекі відстані, де ефективність пального, корисне навантаження та продуктивність грають вирішальну роль. Завдяки більшій пропорції біогазу можна додатково зменшити кліматичний вплив. В рамках транспортних перевезень в міських умовах, де запас ходу не має настільки важливого значення, в майбутньому велику роль відіграватимуть електрифіковані транспортні засоби. Наша філософія — врешті забезпечити нульовий показник викидів вантажівок Volvo, хоча для досягнення цієї мети недостатнього єдиного рішення. Необхідно паралельно використовувати декілька рішень. LNG — одне з них», — каже Ларс Мертенссон, Директор з питань охорони оточуючого середовища й інновацій у Volvo Trucks.

Volvo FM LNG і Volvo FH LNG надійдуть у продаж весною 2018 року.

Факти про Volvo FH LNG і Volvo FM LNG

Доступні версії: тягачі (4x2, 6x2, 6x4) і кузовні вантажівки (4x2, 6x2, 6x4) з загальною масою до 64 тон для регіональних і дальніх перевезень.

Двигун: Volvo G13C Euro 6. Рядний 6-циліндровий двигун (13 літрів, безпосереднє вприскування), вприскувальні форсунки для газу та дизельного палива. Доступна у варіантах 420 к. с./2100 Нм і 460 к. с./2300 Нм.

Трансмісія: Volvo I-Shift.

Баки для пального: доступні варіанти на 115 кг (275 л), 155 кг (375 л) і 205 кг (495 л) LNG для забезпечення запасу ходу до 1000 км. Також встановлено невеликий бак для дизельного пального.

Додаткова обробка вихлопних газів: селективне каталітичне відновлення та фільтр для часток.

Volvo FH LNG і Volvo FM LNG прийняті для експлуатації по всій Європі й сертифіковані відповідно до європейського стандарту ECE R110.

3 жовтня 2017 року

Переглянути усі фото тут.

Скачати відео тут.

Переглянути відео на каналі YouTube.

Переглянути відео на каналі YouTube.

Gallery