Trucks

Volvo Trucks
2022-05-19
4 хв
Паливна ефективність
Author
Volvo Trucks

Volvo FH з I-Save перемагає в незалежних тестах з паливної економічності

У двох окремих тестах, проведених німецькими журналами про вантажні автомобілі, вантажівка Volvo FH з I-Save посіла перше місце за показником паливної економічності. «Це дійсно підтверджує, що наша наполеглива праця приносить свої плоди. А з нашими оновленими двигунами Volvo FH з I-Save стане ще більш економічною», – говорить Пітер Францен, керівник відділу двигунів Volvo Trucks.
 

Під час тестів, що проводилися провідними німецькими журналами Trucker і Transport, Volvo FH 500 з технологією I-Save змагалася з вантажівками інших європейських брендів – і показала вражаючі результати. Вона перемогла в обох тестах на економію пального, що охоплюють поєднання споживання дизельного пального та AdBlue.

Вантажівка Volvo також випередила своїх конкурентів, коли потрібно було підтримувати високу середню швидкість на довгих тестових маршрутах. Крім того, Volvo FH з I-Save отримала найвищі бали в загальній оцінці вантажівок журналом Trucker.

 

Volvo FH з I-Save поєднує високу швидкість з низькою витратою пального

«Ці тести дуже точні і дійсно дають нам змогу показати, на що ми здатні. Нашим інженерам вдалося поєднати високу швидкість з дуже низькою витратою пального, що є фантастичним досягненням. У часи зростання цін на пальне паливна економічність є більш важливою, ніж будь-коли», – каже Пітер Францен.

Volvo FH з I-Save випускається з 2019 року. Її концепція полягає в тому, щоб максимально підвищити паливну економічність за рахунок поєднання трансмісії, програмного забезпечення та аеродинаміки вантажного автомобіля. З моменту появи цієї вантажівки було додано та вдосконалено багато нових функцій.

Пітер Францен, керівник відділу двигунів Volvo Trucks

 

Вантажівка Volvo, яка брала участь у тестах, отримала декілька нещодавніх оновлень в аеродинамічному дизайні з метою оптимізації повітряного потоку, зокрема, вужчі проміжки в передній частині кабіни та довші подовження дверей. Для забезпечення максимальної паливної економічності вантажівка завжди стартує в еко-режимі. «Багато невеликих удосконалень в сукупності дають такі хороші результати тестування. І дуже приємно те, що ми перемогли в тестах попри те, що вантажівка ще не була оснащена новим двигуном. Останні оновлення дозволять знизити витрату пального ще більше. Буде дуже цікаво побачити результат у майбутніх тестах від спеціалізованої преси», – каже Пітер Францен.

Низька витрата AdBlue

Серцем I-Save є двигун турбокомпаунд. Серед останніх модернізацій, представлених цього року, - вдосконалення процесу згоряння палива, зменшення тертя в двигуні та покращення системи змащення. Крім того, було оновлено насос підсилювача керма та вдосконалено повітряний компресор, які сприяють економії пального завдяки більш ефективному створенню тиску повітря.

Нове інтелектуальне програмне забезпечення I-Torque підвищує енергоефективність, аналізуючи топографічні дані від системи I-See та адаптуючи водіння до фактичного маршруту.


«Наші інженери проаналізували всі деталі, щоб зробити двигун ще економічнішим. Ми також оновили нашу автоматизовану коробку передач I-Shift. Швидші реакції сприятимуть більш плавному водінню та покращенню паливної економічності», – говорить Пітер Францен.


Завдяки нещодавнім вдосконаленням, I-Save в сукупності може знизити розхід пального на 13% порівняно з рівнем витрати, коли її було вперше впроваджено.
Ще однією перевагою Volvo FH з I-Save є низька витрата AdBlue, яка, як і дизельне пальне, стає дедалі дорожчою.


«Паливна економічність має вирішальне значення для перевізників, і ми й надалі будемо шукати шляхи для подальшого вдосконалення. Я дуже пишаюся тим, що ми можемо запропонувати продукт, який допоможе нашим клієнтам збільшити їхню прибутковість, зменшуючи при цьому викиди CO2», – говорить Пітер Францен.

Стисло про тест журналу Trucker

Загальна протяжність тестової траси: 340 км на магістральних маршрутах на північ від Мюнхена, Німеччина

Повна маса автопоїзда: 40 тонн

Технічні характеристики вантажівки Volvo: Полегшене шасі, Globetrotter XL

Результати: Volvo FH 500 з I-Save продемонструвала найкращу паливну економічність. Вона також мала найвищу середню швидкість і набрала найбільшу кількість балів у загальній оцінці.

Стисло про тест журналу Transport

Загальна протяжність тестової траси: 93 км на магістральних маршрутах навколо Мюнхена, Німеччина

Повна маса автопоїзда: 40 тонн

Технічні характеристики вантажівки Volvo: Полегшене шасі, Globetrotter XL

Результати: Volvo FH 500 з I-Save продемонстрував найкращу паливну економічність і найвищу середню швидкість.

Бажаєте дізнатися більше про те, як економити пальне? Переходьте за посиланням нижче!

Як підвищити паливну економічність

insight.template.relatedInsights