Trucks

Будівельна компанія EG Eriksson випробовує новий Volvo FMX в реальних умовах

| 7 хвилин читання | 7 хвилин читання
Новий Volvo FMX розроблений спеціально для того, щоб зробити роботу водія легшою, безпечнішою та комфортнішою. Шведська будівельна компанія EG Eriksson піддає Volvo FMX випробуванням.
Для EG Eriksson новий Volvo FMX є бажаним доповненням до автопарку.

На бетонному заводі в Слінді, недалеко від Шеллефтео, що на північно-східному узбережжі Швеції, кипить життя. Три вантажівки з автопарку EG Eriksson знаходяться на об'єкті, щоб завантажити бетон для сьогоднішніх поставок. Завдяки синім кабінам, ретро-бренду та червоним бетонозмішувачам вантажівки перевізника легко помітити.

Але одна з кабін виділяється. Замість характерної синьої фарби з сірими літерами кабіна покрита чорно-білою стрічкою. Під нею знаходиться випробувальна вантажівка — новий Volvo FMX.

Новий Volvo FMX — це дійсно довгоочікувана модель, яка матиме велике значення, не тільки завдяки робочому середовищу водія.
Йоаким Ерікссон, власник

«Коли нас попросили провести польові випробування в якості клієнта, ми звичайно ж погодилися». Нам подобаються нові технології, і ми зазвичай першими в Шеллефтео купуємо нові моделі вантажівок. Volvo FMX — це вантажівка, яка найкраще підходить для особливостей наших перевезень, але оскільки була доступна лише стара модель, ми вирішили купити Volvo FH», — говорить Йоаким Ерікссон, один із двох співвласників в EG Eriksson.

Перевізник спеціалізується на транспортуванні бетону та співпрацює як з будівельною, так і з гірничодобувною галуззю. В якості клієнта для польових випробувань йому також відведена важлива роль в тестуванні та розробці нових продуктів і послуг Volvo Trucks. Спеціальне обладнання записує всі дані з вантажівки, і кожні два місяці в сервісній станції проводиться візуальний огляд. Водій часто спілкується з інженером, відповідальним за проведення випробувань, щоб поділитися враженнями про продукт і отримати інформацію щодо нових функцій. Все це необхідно для того, щоб надати команді розробників Volvo Trucks можливість якнайшвидше знайти та усунути будь-які можливі несправності.

Новий FMX, який використовує EG Eriksson, оснащено бетонозмішувачем, що вміщує близько восьми кубометрів бетону. За необхідності бетонозмішувач можна замінити на навантажувальну платформу для гравію (15 хвилин).

Для EG Eriksson новий Volvo FMX є бажаним доповненням до автопарку. В рідному місті компанії, Шеллефтео, зараз реалізується найбільший промисловий проект Швеції — будівництво акумуляторного заводу Northvolt. На території розміром до 100 футбольних майданчиків майже 3000 людей незабаром будуть виробляти літій-іонні акумулятори для електромобільної промисловості.

Що стосується місцевої спільноти, новий завод не тільки відкриває нові робочі місця, але й вимагає будівництва нового житла, шкіл та інфраструктури. «Зараз тут повсюди відбувається будівництво і це складно не помітити. Взимку в нас зазвичай менше поставок, але не цього року», — каже Йоакім Ерікссон.

В той час як графік поставок на будівельні майданчики може щодня зазнавати змін, поставки на шахти є більш передбачуваними. Дві вантажівки позмінно виконують перевезення (сім днів на тиждень, протягом цілого року) до шахти Renström, приблизно в 40 км на північний схід від Скеллефтео. «Ми почали транспортувати бетон до шахти в 2008 році. Ці поставки важливі, оскільки вони забезпечують нам постійну роботу». У шахті завжди потрібен бетон незалежно від погоди. З іншими поставками ситуація інша. Якщо почнеться дощ, то є ризик, що сьогодні поставки на будівельні майданчики буде відмінено», — каже Йоакім Ерікссон.

Кожен день, протягом року, EG Eriksson доставляє бетон до шахти Renström поблизу Шеллефтео. Бетон використовується для зміцнення стін шахти для запобігання тріщин.

Йоакім Ерікссон — представник третього покоління своєї родини, який працює в компанії, започаткованої його дідом у 1953 році. Компанія була заснована як одноосібне підприємство, яке займалося перевезенням гравію та деревини, та поступово розширювала свій бізнес. Сьогодні в ньому працюють близько 20 співробітників і 12 вантажівок, а також пара вантажівок для інших завдань. Йоакім Ерікссон завжди хотів приєднатися до сімейного бізнесу.

Ерік Острем, дилер Volvo Trucks, співпрацює з компанією Йоакима Ерікссона майже 15 років.

«Я почав керувати тут вантажівкою на наступний день після закінчення школи. З ростом компанії з'явилося багато інших задач, якими необхідно було займатися. Тож зараз я перевожу продукцію лише, якщо хтось захворів або якщо ми просто завантажені роботою. Але я все ще вважаю, що водіння вантажівки — одне з найбільш приємних занять», — говорить він.

За більш ніж 65 років існування автопарк EG Eriksson в основному складався з вантажівок Volvo. Дилерський центр Volvo знаходиться всього в декількох сотнях метрів, а двері його сервісної станції майже завжди відкриті. Для тих, хто займається поставками бетону, часові рамки обмежені, тому при виникненні будь-яких проблем важливо швидко повернути вантажівку в стрій. «Ми ефективно співпрацюємо з сервісною станцією та завжди отримуємо необхідну допомогу. Вони знають, що іноді ми дійсно поспішаємо», — каже Йоакім Ерікссон.

На сьогодні автопарк складається з двох Volvo FMX та десяти Volvo FH. «Новий Volvo FMX — це дійсно довгоочікувана модель, яка матиме велике значення, не в останню чергу завдяки робочому середовищу водія. При перевезенні бетону доводиться заплигувати у вантажівку від 50 до 70 разів протягом однієї зміни. У FMX низький вхід, тому відпадає необхідність кожен раз робити додатковий крок, що дозволяє значно зменшити знос корпусу», — каже Йоакім Ерікссон.

Торбйорн Форсман є водієм нового Volvo FMX. «Одне з найважливіших удосконалень — оглядовість», — каже він.

Більша частина водіння здійснюється в міських умовах, де хороша оглядовість є вирішальним фактором. У новому FMX вікна стали більшими, а бічні дзеркала розташовані у новому положенні. «Оглядовість у новій вантажівці просто фантастична. Ви маєте чудову оглядовість як спереду, так і збоку, а дзеркала зовсім не заважають», — каже Йоакім Ерікссон.

Торбйорн Форсман — водій, який найбільше часу провів за кермом нової FMX. Щотижня він відвідує відділ польових випробувань Volvo Trucks, щоб обговорити роботу вантажівки та нових функцій. Він вважає, що вона значно краще його старої вантажівки.

«Окрім покращеної оглядовості, нова кабіна стала більш просторою. В ній достатньо місця як над водієм, так і навколо нього. Важливо, щоб робота не супроводжувалася сильними фізичними навантаженнями; мені дійсно подобається моя робота, і я хочу продовжувати працювати водієм якомога довше. Той факт, що кабіна Volvo FMX має низький вхід, має велике значення. Так само як і той факт, що вона оснащена системою динамічного управління від Volvo (VDS), яка полегшує керування вантажівкою, особливо в умовах обмеженого простору», — говорить він.

Торбйорн Форсман — відносно новий співробітник EG Eriksson, але він працював на різних посадах у сімейній компанії з початку 1980-х років. І керував автобетонозмішувачем приблизно стільки ж часу. Як водій, Торбйорн Форсман проводить більшу частину своєї зміни у вантажівці. «Кабіна стає твоїм напарником. Тому важливо, щоб все працювало належним чином, було достатньо місця, а також місткі відділення для речей та сучасні функції для полегшення роботи. У нового FMX все це є», — говорить він.

Будівельний бум у Скеллефтео триватиме протягом наступних років. Але що буде після цього ніхто не знає. Для Йоакіма Ерікссона головний виклик — залишатися на крок попереду, як у короткочасній, так і у довгочасній перспективі. «Зараз ми настільки зайняті плануванням сьогоднішніх поставок, що важко знайти час для планування майбутнього, включаючи кількість необхідних вантажівок та персоналу. Бетонна галузь досить непередбачувана, тому напевно треба подумати про розширення бізнесу. Я сподіваюся, що компанія продовжить зростати, і що одного дня мої діти переймуть сімейний бізнес», — каже він.

ПЕРЕВІЗНИК EG ERIKSSON
Історія: 
Сімейний бізнес був заснований у 1953 році Еріком Густавом Ерікссоном у Клатмарку поруч зі Скеллефтео, на північному сході Швеції. У перші роки компанія мала лише одну вантажівку та займалася перевезенням гравію та деревини.
Діяльність: Компанія спеціалізується на перевезенні бетону, головним чином для будівельної та гірничої промисловості, але також транспортує гравій на бетонні заводи. Вона також має пару навантажувачів для інших завдань. 
Рік заснування: 1953.
Власники: Йоаким Ерікссон і Урбан Ерікссон.
Кількість працівників: 20.
Кількість вантажних автомобілів: 10 Volvo FH і 2 Volvo FMX. Також з березня 2019 року компанія випробовує новий Volvo FMX.
Перевезення: Перевезення бетону і гравію.
Найбільший клієнт: Byggbetong John Dahlgren.