Безпека як спосіб заощадження коштів

Volvo FH, один із найбезпечніших у світі вантажних автомобілів, є лідером інновацій у високоякісних засобах безпеки. Разом з налаштуванням свідомості водія на безпеку, інвестиції у засоби безпеки можуть сприяти економії коштів транспортних компаній. Ми зустрілися з Карлом Йоганом Алмквістом, директором з питань безпеки руху і продукції у Volvo Trucks, щоб поговорити про те, як це зробити.
Карл Йоган Алмквіст і Volvo FH

Карл Йоган Алмквіст, Директор з безпеки руху і продукції у Volvo Trucks

Безпека завжди була візитівкою Volvo Trucks. Від триточкового ременя безпеки до сучасних передових технологій безпеки, таких як Динамічне кермування від Volvo, безпека завжди була однією з головних цінностей компанії. Інший великий внесок у безпеку — це гальмівна система з дисковими гальмами, яка значно зменшує гальмівний шлях. Крім того, є також електронний контроль стійкості, який знижує ризик заносу і перекидання в різких поворотах. Завдяки суворим випробуванням і постійному розвитку, вантажівки Volvo залишаються одними із найбезпечніших вантажівок у світі. Volvo FH не є винятком.

«Заходи безпеки, які ми пропонуємо, відіграють дуже важливу роль у забезпеченні кращих та безпечніших операцій для клієнтів та водіїв. Але слід пам'ятати, що ідеальний результат досягається, коли ви поєднуєте найновіші інновації в безпеці з безпечною поведінкою водія», — говорить Карл Йоган Алмквіст.

Згідно зі Звітом про безпеку Volvo Trucks 2017, існує лише одна прийнятна кількість дорожньо-транспортних пригод. Нуль. Зменшення ризику нещасних випадків, пов'язаних із дорожньо-транспортними пригодами, означає поставлення безпеки на передній план в щоденних вантажних перевезеннях та розуміння зв'язків із зацікавленими людьми, а також з транспортними компаніями і суспільством. Утримання безпечної вантажівки і безпечного водія є найважливішими елементами для подальшого зменшення кількості нещасних випадків, а поодинці є стимулами для інвестування у Volvo FH, вантажівку, яка втілює в собі безпеку та допомагає рятувати життя. Але справа не тільки в цьому. Навіть незначні аварії мають наслідки — насамперед для зацікавлених людей, а також для транспортних компаній і суспільства.

«Реальність полягає в тому, що інвестиції в безпеку можуть зменшити витрати і час простою. Наведений нижче малюнок* показує нам, як легко виміряти прямі витрати — лікування водія, витрати на ремонт автомобіля і простій вантажівки під час ремонту. Однак вони представляють лише невелику частку загальних витрат, пов'язаних з аварією. Непрямі витрати часто значно вищі. Наприклад, пошкоджені товари, транспортний засіб та водій, який лікується/загинув, а також порушення щоденної роботи призводять до затримки поставок, і це є прихованими витратами, яких можна було б уникнути, якби, насамперед, аварії зовсім би не траплялися. Простіше кажучи, інвестування в безпеку означає підвищення продуктивності і часу безвідмовної роботи», — пояснює Карл Йоган Алмквіст.

Малюнок з ілюстрацією витрат, пов'язаних з аваріями

* Малюнок з ілюстрацією витрат, пов'язаних з аваріями.


У такому бізнесі, як транспортна компанія, час простою є критичним. За словами Карла Йогана Алмквіста, ризик втратити гроші може бути таким самим сильним стимулом поставити безпеку на перше місце, як і будь-який інший.

«Власне кажучи, віддання пріоритету безпеці є безпрограшною ситуацією. Якщо у вас мало або взагалі не було аварій, ви маєте більше часу на дорозі, і ви, суворо кажучи, зменшуєте витрати. Крім того, ви тримаєте свого водія та інших водіїв, велосипедистів та пішоходів в більшій безпеці. І останнє, але не менш важливе, ви також уникаєте непрямих витрат, тобто шкоди своїй репутації або іміджу».

Але, як згадувалося раніше, самі по собі засоби безпеки не дадуть бажаного ефекту. Карл Йоган Алмквіст зазначає, що завжди буде взаємозв'язок між системами і найважливішим активом — водієм.

«Засоби безпеки Volvo Trucks — це не система комфорту. Вони формують собою систему підтримки для водія. Найголовнішим для всіх, хто працює з безпекою дорожнього руху, є навчання і увага безпечному водієві. Головне тут — водій, який грає головну роль, коли йдеться про безпеку, паливну економічність і продуктивність. Насправді, досягнення загального успіху в бізнесі насамперед залежить від водія».

Але для усвідомлення того, що водій стоїть на першому місці, іноді потрібен час, а іноді навіть повинна статися аварія. Карл Йоган Алмквіст пояснює далі:

«Ми бачимо, що легше вкладати кошти в безпечну вантажівку після аварії, коли компанія зазнала смертельних наслідків. Це показує, що безпека багато в чому пов'язана з емоційними цінностями. Ми хотіли б побачити більше компаній, які думають наперед, інвестуючи в безпеку до того, як щось станеться».

Volvo Trucks працює над шляхами підвищення обізнаності, проводячи такі кампанії, як «Зупинись, подивись, помахай» і «Бачити і бути видимим», метою яких є допомогти дітям зрозуміти, як взаємодіяти з водієм вантажівки, щоб бути безпечнішим у дорожньому русі.

«Вони міняють свідомість людей. Ми всі повинні взаємодіяти, і за підтримки високоякісних засобів безпеки на наших вантажівках ми впевнено йдемо до нашої мети нульових аварій, одночасно з цим заощаджуючи кошти. Знову ж таки, безпрограшна ситуація», — підсумовує Карл Йоган Алмквіст.

4 революційні засоби безпеки Volvo Trucks

Автомобілі Volvo підключені один до одного та здійснюють комунікацію за допомогою хмарної технології


Connected Safety
Завдяки функції Connected Safety автомобілі Volvo можуть обмінюватися інформацією один з одним. Це важливий крок до покращення безпеки дорожнього руху. Вони можуть обмінюватися інформацією про ситуацію на дорозі, що дозволяє зменшити ризик виникнення аварій. З Connected Safety компанія Volvo прокладає шлях у майбутнє. Функція Connected Safety наразі доступна у Швеції і Норвегії.

Руки на кермі


Динамічне управління від Volvo
З часу появи революційної системи Динамічного управління від Volvo (VDS) у 2013 році вона фундаментально змінила манеру водіння багатьох водіїв. Чудова курсова стійкість на високій швидкості, повний контроль на низькій швидкості, а також значно менше напруження у м’язах і суглобах. Система утримання смуги втручається і допомагає водію повернути вантажівку назад на смугу, якщо вантажівка ненавмисно наближається до роздільної лінії. Разом із Системою курсової стабілізації вона допомагає мінімізувати ризик заносу. Це дає змогу покращити рівень безпеки та зменшити ризик виробничого травматизму.

Volvo FH з камерою і радаром для визначення об'єктів попереду


Система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування
У 2012 році Volvo Trucks запровадили Систему попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування. Це функція активної безпеки, що використовує радар і камеру для ідентифікації транспортних засобів попереду. Якщо вантажівка занадто близько наближається до транспортного засобу попереду, система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування активується та попереджає водія. За необхідності система активує гальма для уникнення зіткнення.

Чоловік пристібається паском безпеки


Пасок безпеки
Користування паском безпеки — найлегший шлях захистити себе в разі ДТП. Пасок безпеки було впроваджено в автомобілях Volvo Trucks у 1979 році.

Related News

Покоління зустрічаються на моторному заводі Volvo в Шьовде

Коли перший Volvo FH був випущений у 1993 році, вона ще навіть не народилася.
А він на той час уже багато років провів на складальному конвеєрі.
Зустрічайте Несму і Деніеля, які тепер є колегами на моторному заводі Volvo у Шьовде, де на світ ...

Двигун D12 — зсув парадигми

Коли двигун D12 був випущений у 1993 році, це стало справжньою революцією. Дехто казав, що Volvo випередили час на десять років. Гьоран Ніхольм, колишній інженер Volvo на пенсії, розповідає нам історію з самого початку....

Volvo FH — 25 років інновацій

Volvo FH користується величезним успіхом. Вона оснащена інноваціями, що забезпечують переваги водіям і власникам, покращують безпеку та допомагають компаніям змінювати правила гри. «Необхідно формувати культуру, яка дозволяє людям шукати нові ідеї. І ...