Який вплив чинить цифрова революція на транспортну галузь?
«З поширенням цифрових технологій на всі сфери життя з'являються нові можливості, а споживча поведінка змінюється. Суттєвий імпульс цим тенденціям надає програмне забезпечення з великими даними, аналітичні рішення й штучний інтелект. Програмні платформи на кшталт Uber і Airbnb змінюють бізнес моделі та створюють виклики для більшості сформованих стандартів.
Дивлячись на сьогоднішній стан транспортної галузі, ми бачимо багато випадків марнотратства. Наприклад, вантажівки зазвичай не використовуються в повному обсязі протягом їх життєвого циклу. Завдяки цифровим технологіям і даним існує справжній потенціал для створення послуг, що зменшать марнотратство в рамках транспортних систем».
Які конкретні можливості ви бачите?
«Найважливіше завдання — полегшити життя наших клієнтів, забезпечивши доступ до важливої інформації в разі необхідності. Наприклад, засоби комунікації можуть допомогти нам відстежувати стан автомобілів у реальному часі, покращити час безвідмовної роботи за рахунок моніторингу вантажівки та профілактичного обслуговування. Інші цифрові послуги дозволять скоротити обсяг адміністративних робіт і забезпечити відповідність нормативним вимогам.
Існує дуже багато потенційних переваг. Саме тому важливу роль отримує співпраця з клієнтами, оскільки вони знають, що представляє найбільшу цінність для їх бізнесу; разом ми зможемо створити оптимальне рішення».
Що таке Volvo Connect?
«Volvo Connect — це універсальний інтерфейс для доступу до цінної інформації, отримання новин і користування функціями та послугами. Він охоплює всі цифрові послуги Volvo Trucks, а також послуги сторонніх компаній. Коротше кажучи, Volvo Connect відкриває перед користувачем вікно у світ всіх цифрових технологій. Це дозволить нам надавати підтримку клієнтам з метою покращення їх продуктивності й ефективності; тим самим, допомогти їм зменшити витрати, збільшити дохід і забезпечити відповідність вимогам законодавства».
Яким конкретним потребам зможе задовольнити Volvo Connect?
«Одна з поточних проблем полягає в тому, що клієнтам часто необхідно декілька інтерфейсів для доступу до повного спектру існуючої інформації та послуг. Однак, завдяки об'єднанню всього необхідного в рамках одного інтерфейсу, Volvo Connect сприяє суттєвому полегшенню та кращому комфорту роботи. Наразі ця технологія включає послугу Dynafleet, сервіс планування обслуговування й деякі інші цифрові послуги Volvo Trucks, а також три додаткові функції: Vehicle Status (стан транспортного засобу), Safety Report (звіт з безпеки) і Data Access (доступ до даних). З часом ми збільшимо обсяг доступного контенту, і замовники отримають можливість обирати з широкого спектру різних сервісів і інструментів, і від нас, і від наших партнерів. Завдяки цьому клієнти зможуть пристосувати Volvo Connect до власних конкретних потреб і обирати сервіси, що представляють найбільшу користь для їх бізнесу».