Спрощення рішень в сфері електромобільності. Електричні вантажівки вже тут.

На ринку існує величезний інтерес до електричних вантажівок, а також зацікавленість у тому, якими можливостями вирізняється ця нова електрична технологія та яким може бути її практичне використання в щоденній роботі. Перехід на електромобільні технології дозволить зменшити рівень шуму, забруднення та негативного впливу на середовище в сфері перевезення вантажів. Віддаючи перевагу новому, більш екологічному транспорту, суспільство зіткається як з новими викликами, так і з новими можливостями.
Електричні вантажівки

Плавний перехід з Volvo Trucks

Компанія Volvo Trucks хоче спростити перехід на електромобільні технології. Для цього використовується комплексний підхід; компанія пропонує рішення на основі індивідуальних потреб кожного клієнта в контексті їздових циклів, вантажопідйомності, експлуатаційної готовності, запасу ходу й інших параметрів. При цьому основна мета — забезпечити клієнтам високий рівень експлуатаційної готовності та продуктивності — залишається незмінною. Отримавши повну картину ситуації, ми можемо пропонувати правильне поєднання продуктів та послуг для оптимізації щоденної роботи. Підтриманням надійної роботи цієї концепції займається глобальна дилерська мережа.

Перехід на електричні рішення

Чому електромобільність?

Менше шумове забруднення міст
Шум негативно впливає і на людей, і на довкілля. Електричні вантажівки дозволяють суттєво знизити рівень шуму та пов'язане з ним шумове забруднення. 

Чистіше міське повітря
Електромобільність — важлива складова амбіцій компанії Volvo Trucks з просування своєї філософії нульового рівня викидів; ми працюємо з представниками влади різних міст, що активно шукають способи покращення якості повітря.

Кращий рух
Вантажівки з меншим рівнем шуму можуть виконувати широкий набір задач у позапікові години, наприклад рано вранці, пізно ввечері та навіть уночі. Це дозволяє зменшити навантаження на дороги у години-пік.

Кращі умови роботи
Електричні вантажівки полегшують рутину водіїв. Менший рівень шуму, а також відсутність шкідливих викидів — це основа для суттєвого покращення робочого середовища як у самій вантажівці, так і за її межами. А оскільки електрична вантажівка забезпечує повну потужність і високий крутний момент при рушанні з місця, а також значно менший рівень вібрацій від силової лінії, її дуже приємно водити.

Електромобільність, Клаес Нільссон, Volvo Trucks

Ми з гордістю представляємо першу повністю електричну вантажівку Volvo у своєму класі, готову до здійснення регулярних перевезень. Завдяки випуску цієї моделі, ми допоможемо містам, націленим на сталий екологічний розвиток, скористатися перевагами електрифікованих вантажівок.

Клаес Нільссон

Президент Volvo Trucks

Факти про електромобільність

Факти: електрична вантажівка Volvo FL

  • Повністю електрична вантажівка для перевезення вантажів, збору сміття та інших сфер експлуатації в міських умовах, повна маса — 16 т.
  • Силова лінія: електричний мотор потужністю 185 кВт (максимальна потужність), потужність при тривалій роботі — 130 кВт, двоступінчаста коробка передач, карданний вал, задня вісь. Макс. крутний момент електричного мотору — 425 Н м. Макс. крутний момент задньої вісі — 20 кН м.
  • Джерело енергії: 2–6 літій-іонних акумуляторів, загальною потужністю 100–300 кВт.
  • Запас ходу: до 300 км.
  • Заряджання: заряджання від побутових джерел струму (змінний струм, 22 кВт) або швидке заряджання за допомогою системи CCS/Combo2 потужністю 150 кВт (постійний струм).
  • Час перезаряджання: від розрядженого до повністю зарядженого стану: швидке заряджання 1–2 год (постійний струм), заряджання вночі — до 10 год (змінний струм) за максимальної ємності акумулятора 300 кВт.
  • Перші дві електричні вантажівки Volvo FL Electric надійдуть у розпорядження компанії зі збору й утилізації сміття Renova і компанії-перевізника TGM.
  • У рамках нещодавнього проекту «Щільність міського дорожнього руху в позапікові години» досліджувався вплив перевезення вантажів у нічні години на центр Стокгольма. Оскільки вантажівки не здійснювали рух у пікові години, усі задачі з перевезення були виконані втричі швидше, ніж зазвичай (у порівнянні з денною експлуатацією).

Пов’язані статті