25 інновацій Volvo FH

З моменту своєї появи вантажівка Volvo FH почала змінювати майбутнє. У 1993 році вона стала революцією в галузі та продовжує відкривати нові горизонти в рамках комфорту, безпеки, продуктивності та адаптивності до потреб бізнесу.Нижче перелічено 25 інновацій і функцій, які стали гарантом успіху Volvo FH.
Вантажівка Volvo FH LNG

25: Volvo FH LNG (2017)
Компанія Volvo Trucks завжди шукає нові способи покращення ефективності й екологічності. В 2017 було випущено модель Volvo FH LNG. Великовантажну вантажівку, що працює на зрідженому природному газі або біогазі. Ці вантажівки дозволяють зменшити рівень викидів CO2 на 20–100 %. Завдяки цьому можна додатково зменшити рівень впливу на клімат в сфері регіональних вантажних перевезень та перевезень на далекі відстані.
 

Випробування Volvo FH за умов важкого вантажу


24: I-Shift з тихохідними передачами (2016)

Завдяки новим тихохідним передачам Volvo FH може рушати з місця на бездоріжжі навіть за наявності важкого вантажу, а водії — виконувати ширший обсяг робіт. Під час зворотного рейсу без вантажу водій завжди зможе обрати оптимальну передачу для зменшення споживання пального.

Volvo FH з піднятим мостом


23: Тандемний підйомний міст (2015)

Ведучий міст створює тертя й опір коченню, що призводить до збільшеного споживання пального. Відключивши й піднявши міст, коли він не потрібен, можна зменшити витрати пального до 4 % під час їзди назад з піднятим мостом. Це ідеальний вибір для водіїв, яким необхідно їхати з повним вантажем і повертатися порожнім.

Volvo FH з подвійним зчепленням Dual Clutch


22: Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch (2014)

З появою I-shift Dual Clutch вантажівка Volvo FH отримала систему зчеплення на базі перегонових автомобілів. Це сприяє ще більшій плавності водіння, особливо на схилах.

Водій керує Volvo FH


21: Динамічне управління від Volvo (2013)
Динамічне управління Volvo дарує водіям нові враження від керування автомобілем. Система здійснює 2000 розрахункових операцій на секунду для визначення намірів водія та компенсації нерівностей поверхні й опору повітря — завдяки цьому водіння стає менш напруженим. Зменшується навантаження на спину та шию. На високих швидкостях система динамічного управління від Volvo забезпечує стійкість вантажівки та дотримання курсу. А при повільному й обережному маневруванні вона збільшує зусилля на кермі, незалежно від ваги вантажу.

Volvo FH 4-го покоління


20: 4-е покоління (2012)

У 2012 році на світ з'явилася нова модель Volvo FH. З ще більшим набором функцій підтримки водія. Простір кабіни було збільшено на один кубічний метр; додатково було збільшено вікна для покращення оглядовості. Завдяки оптимізації шасі було покращено ходові якості.

Інтер'єр Volvo FH


19: I-Park Cool (2012)

Volvo FH — це справжній офіс на колесах. З чудовими умовами перебування. Гарний нічний сон відіграє важливу роль у забезпеченні дорожньої безпеки, і завдяки інтегрованій системі клімат-контролю I-Park Cool вантажівки Volvo встановлюють нові стандарти з підтримання оптимальної температури— навіть уночі.

Volvo FH у гірській місцевості


18: I-See (2012)
Програмне забезпечення I-See використовує інформацію про дороги, якими проїхала вантажівка. Отримані дані призначені для максимального покращення економії пального засобами інтелектуальної системи круїз-контролю на підйомах і спусках.

Volvo FH — демонстрація системи попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування


17: Система попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування (2012)

Volvo FH гарантує безпеку водіїв з 1993 року. В 2012 році компанія Volvo Trucks представила систему попередження зіткнення з функцією екстреного гальмування. Це функція активної безпеки, що використовує радар і камеру для ідентифікації транспортних засобів попереду.

Volvo FH 3-го покоління


16: 3-е покоління FH (2008)

У 2008 модель Volvo FH було суттєво покращено. Було змінено інтер'єр кабіни, який задав якісно новий рівень комфорту водія. Передня частина вантажівки також отримала новий унікальний вигляд. Була змінена решітка радіатора, сонцезахисний козирок і фари.

Система попередження водія на панелі приладів


15: Система попередження водія Driver Alert Support (2008)

Компанія Volvo Trucks підтримує безпеку дорожнього руху. У 2008 році було представлено систему попередження водія Driver Alert Support. Ця система визначає будь-які нетипові рухи на дорозі. Якщо водій проявляє симптоми втоми, система попереджатиме його за допомогою звукових і візуальних сигналів.

Кнопка системи утримання смуги


14: Система утримання смуги (2007)

Щоб гарантувати безпеку водія, система утримання смуги стежить за дорожньою розміткою за допомогою камери і подає сигнал у разі її випадкового перетинання.

 

Volvo FH у гірській місцевості


13: Моторне гальмо Volvo+ (2006)

З часу дебютної появи Volvo FH у 1993 році моторне гальмо Volvo було й залишається однією з найкращих функцій вантажівки. У 2006 році систему було покращено і гальмівне зусилля було збільшено на 25 %. Це полегшує їзду на схилах і зменшує знос колісних гальм.

Volvo FH 2-го покоління


12: FH 2-го покоління (2001)

Вихід другого покоління Volvo FH запровадив нові стандарти для галузі. Вже успішна модель була доповнена додатковими функціями, що покращують робоче середовище водіїв і сприяють збільшенню прибутковості. Оновлений дизайн кабіни вирізнявся ще кращими аеродинамічними характеристиками. 

Зображення Volvo FH ESP


11: Електронна програма стійкості ESP (2001)

У 2001 році компанія Volvo Trucks представила першу у світі програму стійкості, що поширюється і на тягач, і на причеп. Ця система моментально спрацьовує у небезпечних ситуаціях, знижуючи потужність двигуна й активуючи гальма вантажівки і причепа окремо.

Випробування Volvo FH на безпеку


10: Енергопоглинаюча кабіна (2001)
Компанія Volvo Trucks завжди знаходить нові шляхи збільшення рівня безпеки. У разі зіткнення ця кабіна відводить енергію від удару в задню частину вантажівки, суттєво збільшуючи шанси всіх, хто знаходиться в кабіні, на виживання.

Volvo I-Shift


9: Система I-shift (2001)

У 2001 році модель Volvo FH було оснащено I-Shift — революційною інтелектуальною системою перемикання передач. Ця система трансмісії була створена виключно для автоматичної зміни передач — безпрецедентна подія в галузі вантажних перевезень. Завдяки цьому Volvo FH отримала суттєву перевагу — водій міг зосередитися на дорожньому русі, забезпечуючи оптимальну продуктивність під час дальніх перевезень.

 

Дискове гальмо


8: Дискове гальмо, оснащене гальмівною системою з електронним управлінням (1999)

Висока продуктивність важлива для всіх елементів вантажівки. Завдяки дисковим гальмам, оснащеним гальмівною системою з електронним управлінням, у 1999 році модель Volvo FH отримала відмінні гальмівні характеристики та забезпечила можливості для появи майбутніх додаткових функцій.

Випробування Volvo на безпеку


7: Система протипідкотного захисту (FUPS) (1996)
Важливо гарантувати безпеку не лише водія та пасажирів вантажівки, а й інших учасників дорожнього руху. У разі лобового зіткнення з легковим автомобілем, Volvo FH частково поглинає кінетичну енергію при зіткненні, згортаючись назад. Volvo Trucks представила цю функцію задовго до того, як вона стала обов'язковою для використання.

Випробування подушки безпеки


6: Подушка безпеки (1995)

Будучи першим виробником великовантажних вантажівок у світі, у 1995 році компанія Volvo почала встановлювати подушки безпеки з боку водія.

Двигун D12


5: Двигун D12A (1993)

Завдяки двигуну D12A Volvo FH отримала гарний заділ на майбутнє. У нового двигуна була неймовірна продуктивність. Він вирізнявся суцільнолитою головкою блоку циліндрів, розташованим зверху розподільним валом і 4 клапанами на циліндр. Під час тест-драйвів водії часто першим відмічали саме його ефективну роботу.

Volvo FH їде вниз по схилу серед лісу


4: Моторне гальмо Volvo (1993)

З самого початку Volvo FH оснащувалася неймовірно потужним моторним гальмом. Воно дозволяло зменшити навантаження на колісні гальма та забезпечувало можливість більш безпечної їзди по пагорбистій місцевості за умов вищої середньої швидкості.

Аеродинамічні випробування Volvo FH


3: Аеродинамічні характеристики (1993)

Volvo FH першою серед всіх інших вантажівок пройшла розширені випробування в аеродинамічній трубі для забезпечення оптимальних аеродинамічних характеристик. Окрім останніх це дозволило також зменшити споживання пального.

Інтер'єр Volvo FH


2: Кабіна (1993)

Однією з головних переваг Volvo FH на момент її появи було приділення основної уваги потребам водія. Кабіну було спроектовано після безлічі випробувань за участі реальних водіїв. Кожне рішення приймалося з урахуванням їх потреб. Результатом стала кабіна, яка дійсно вразила ринок. Volvo FH була не лише місцем для роботи, а й місцем для життя.

Дві Volvo FH


1: Шасі (1993)

Створення вантажівки Volvo FH було лише частиною масштабного плану Volvo Trucks. Одна з речей, що від самого початку забезпечувала неймовірні характеристики Volvo FH — це нове шасі. Воно було створене в якості фундаменту, на базі якого могли працювати всі інші інженери. Це сприяло стабільності та креативності й проклало дорогу для майбутніх успішних лінійок вантажівок.

Пов’язані статті

Як динамічне управління від Volvo допомагає водіям

Чудова курсова стійкість на високій швидкості, повний контроль на низькій швидкості, а також значно менше напруження у м’язах і суглобах. З часу появи системи Динамічного управління від Volvo (VDS) у 2013 році вона фундаментально змінила манеру ...

Як I-Shift з подвійним зчепленням допомагає італійській транспортній компанії Sartori економити пальне на складних гірських дорогах

Сімейна транспортна компанія Sartori Trasporti, яка працює у гористих північних регіонах Італії, потребує транспортних засобів, у яких поєднані висока продуктивність і низьке споживання пального. Та схоже з появою Volvo FH, обладнаним I-Shift з ...

Тихохідні передачі в умовах крижаного лісу

Обледенілі, вузькі, горбисті дороги і повна маса у 76 тон. Перевезення деревини крізь фінські ліси — важка робота як для водіїв, так і для вантажівок. Але завдяки I-Shift з тихохідними передачами від Volvo Саку Сімпанен і його команда можуть ...