Знати, де територіально перебувають ваші вантажівки і що саме вони везуть у реальному часі – надзвичайно важливо. Саме цього хотів Бен ван Льовен із Frigolanda, і саме це він і отримав.
Frigolanda — це міжнародна компанія, що надає повний комплекс логістичних послуг у сфері заморожених і охолоджених продуктів. Компанія має вісім представництв у Голландії, Бельгії, Німеччині і Польщі та працює на ринку з високою конкуренцією.
«Кожен може перевозити заморожені продукти», — каже Бен ван Льовен, проект-менеджер групи компаній Frigolanda. «Та що якщо ви могли б створити таку структуру інформаційно-технологічно забезпечення, щоб кожен у ланцюгу мав доступ до однієї інформації? Тоді у вас була б чиста додана вартість, оскільки ви можете надавати інформацію по всьому логістичному процесу у реальному часі. Замовники ваших клієнтів могли б на цілий день раніше дізнатися, що, коли, куди та у якій кількості буде доставлено, і реалізувати товар швидше. Це була моя місія, і над цим ми почали працювати п'ять років тому. Система Dynafleet від Volvo відіграє ключову роль у цьому процесі. Це ланка між нашими системами, розробниками, водіями, дилером та вантажівкою».
Компанія Frigolanda була заснована у 1986 році і на перших порах лише надавала складські приміщення для зберігання заморожених і охолоджених продуктів. У 2003 році почала зароджуватися ідея з покращення сервісу компанії шляхом забезпечення комплексної мережі розповсюдження товарів. Сьогодні Frigolanda займається організацією повного логістичного ланцюга для своїх клієнтів. Більшість товарів, що перевозяться, зберігаються на власних складах компанії. Крім того, частину замовлень Frigolanda отримує у вигляді транзитного вантажу від своїх постійних партнерів.
Зараз ми повністю перейшли на Volvo, оскільки відчуваємо, що їх основні цінності дуже схожі на наші.
Після цього їхні вантажівки доставляють товари через розгалужену дистрибуційну мережу до оптово-дистрибуційних компаній. На території країн Бенілюксу цю задачу виконують 28 вантажівок з власного автопарку Frigolanda.
«Очевидно, що ми обрали гнучкий підхід до нашого сервісу. Але саме через необхідність надання інформації у реальному часі для інтегрованого контролю витрат ми намагаємося робити якомога більше в межах компанії. Врешті, для отримання загальної картини усього процесу вантажівку необхідно оснащувати все більш складними технологіями комунікації».
П'ять років тому 50 відсотків вантажівок компанії були від Volvo trucks, а решта — від іншого бренда.
«Зараз ми повністю перейшли на Volvo, оскільки відчуваємо, що їх основні цінності дуже схожі з нашими. Компанія Volvo Trucks уособлює безпеку, надійність та інновації — цінності, яких і ми непохитно дотримуємося. Крім того, з Volvo Trucks ми отримуємо сервіс без жодних турбот. Це те, чого очікують від нас наші клієнти, тому ми вважаємо, що вправі очікувати того ж від наших постачальників. Ми хочемо, щоб для вирішення всіх проблем, пов'язаних з перевезеннями, та отримання всіх відповідних послуг достатньо було набрати один телефонний номер. І ми знайшли такого надійного партнера — це дилер Volvo».
Нам надається дуже масштабний сервіс, оскільки дилер приймає на себе відповідальність за логістику усього автопарку Frigolanda. Це включає причепи, мотори рефрижераторів та навіть автомобілі інших марок. В той час як Frigolanda надає загальні логістичні дані своїх клієнтів у реальному часі, дилер Volvo використовує систему Dynafleet для відстеження вантажівок компанії у реальному часі. Тому саме дилер вирішує, яка вантажівка потребує обслуговування і коли цю послугу потрібно запропонувати.
«Обслуговування не обов'язково має проводитися у одній з їх майстерень», — пояснює ван Льовен.
«Іноді обслуговування вантажівки простіше виконати де-інде, оскільки це краще поєднується з запланованим нами графіком. Очевидно, що тісна координація таких речей потребує ефективного партнерства».
Одна з найкращих функцій Dynafleet — це графіки, що наглядно демонструють результати водія.
Система Dynafleet відіграє важливу роль у Frigolanda, і ван Льовен пояснює, що вона виконує роль ланки між системами компанії та їх вантажівками. Зараз компанія Frigolanda встановила Dynafleet на всіх транспортних засобах, включаючи вантажівки інших брендів, що ще залишилися. Крім відстеження всіх показників ефективності, що потрібні компанії Frigolanda для здійснення контролю своїх водіїв, Dynafleet також використовується у якості системи стеження за вантажівками для реєстрації часу роботи водія та завантаження даних тахографа. Це допомагає економити безліч часу. Компанія не використовує всі ці дані регулярно, та натомість може вибрати певну тему, на якій варто зробити акцент у певний період.
«Очевидно, що ми постійно відстежуємо рівень споживання палива. Як на мене, одна з найкращих функцій Dynafleet — це графіки, що відображаються у застосунках водіїв та наглядно демонструють їх результати. Для додаткового контролю наших співробітників та виконання вимог коду 95 з обов'язкового навчання водіїв ми користуємося послугами учбових центрів Volvo. Фактично, ми залучаємо до цього весь свій штат, аби покращити взаєморозуміння співробітників та підняти їх впевненість у собі. У кінцевому результаті, все робиться саме заради цього».
Заснована у 1986. З того часу компанія стала постачальником комплексних логістичних послуг у сфері перевезень та зберігання продуктів з необхідністю регулювання температурного режиму. Має вісім представництв у Голландії, Бельгії, Німеччині і Польщі. Загальна ємність складських приміщень компанії складає 80 000 палет. На додаток до зберігання та дистрибуції продуктів Frigolanda надає логістичні послуги з додатковою вартістю в країнах Бенілюксу. Всі представництва мають щонайменше сертифікат IFS (відповідності міжнародним стандартам з виробництва та реалізації продуктів харчування). Польське представництво Frigolanda — єдина компанія у країні з сертифікатом IFS і BRC (Британського консорціуму підприємств роздрібної торгівлі). Компанія Frigolanda ефективно використовує сучасні інформаційні технології, що дозволяє їй пропонувати найкращі логістичні рішення своїм клієнтам у реальному часі.
Власники: Х. ван Льовен і Р. Теувен
Штат: 160 співробітників, з яких 30 — водії.