Як власник вантажівки, сервісний контракт може сприяти зменшенню турбот і більш ефективному та прибутковому бізнесу, але є кілька варіантів на вибір. Це те, про що вам потрібно подумати, вибираючи найкращий для вас контракт.
По суті, сервісний контракт повинен забезпечити збільшення часу безвідмовної роботи та зниження витрат. Їхня мета – забезпечувати безпеку, стабільність і душевний спокій, однак найкраща альтернатива може відрізнятися залежно від вашої роботи та ваших потреб.
«Для одних сервісний контракт означає отримання найкращого сервісу незалежно від ситуації, тоді як для інших це означає можливість складати бюджет із фіксованими передбачуваними витратами щомісяця. Отже, коли ви досліджуєте пропозиції щодо сервісного контракту, важливо запитати себе, "яка підтримка мені потрібна для мого бізнесу?" а потім виберіть сервісний контракт, який надає вам таку підтримку», — каже Джонатан Купер, віце-президент із сервісних контрактів Volvo Trucks.
Важливо запитати себе: «Яка підтримка мені потрібна для мого бізнесу?» а потім виберіть сервісний контракт, який надає вам таку підтримку».
У сервісних контрактах не існує універсальних рішень. Переконайтеся, що компанія, яка пропонує контракт, врахувала ваші унікальні обставини, формулюючи пропозицію. Важливо, щоб вони розуміли, як використовуватиметься ваша вантажівка. Наприклад, дорожні умови, де він працює, географічна зона, яку він охоплює, тип вантажу, який він транспортує. Такі фактори впливатимуть на необхідне вам покриття.
Стандартні пакети часто пропонуються за низькою ціною, але включають довгий список винятків із покриття, які додають додаткових витрат при виборі. Перевірте положення та умови та визначте, що покривається, а що ні, і переконайтеся, що вони відповідають усім вашим потребам, перш ніж порівнювати ціни.
Деякі сервісні контракти покривають лише несправність компонентів, а не загальний знос. Залежно від ваших умов експлуатації, ви можете залишитися з великими рахунками за ремонт, якщо ваш контракт також не покриває знос.
Це коли несправний компонент викликає іншу несправність вантажівки. Деякі сервісні контракти пропонують повне покриття та покривають як частину, що вийшла з ладу, так і непрямі збитки, але багато сервісних контрактів покривають лише початкову несправність, залишаючи витрати на ремонт непрямих збитків на клієнта.
Постачальник повинен виконувати всі діючі гарантії на встановлені частини, незалежно від статусу контракту на обслуговування. Переконайтеся, що немає положень, які дозволяють їм уникати відповідальності за тривалість гарантії на запчастини після закінчення сервісного контракту.
Без контракту на обслуговування компанія може отримати раптові та несподівані рахунки за ремонт. Це може бути важко врахувати в бюджеті, і без відповідних заощаджень фінансові ризики для бізнесу збільшуються. Сервісний контракт може зменшити потребу у фінансовому буфері та забезпечити власникам стабільність постійних щомісячних витрат.
У сервісному контракті загальна очікувана вартість обслуговування та ремонту транспортного засобу розподіляється протягом терміну дії контракту. Це означає, що щомісячна плата за сервісним контрактом може здатися високою на початку, коли вантажівка нова і потребує невеликого ремонту, однак у довгостроковій перспективі це виявиться рентабельним з точки зору TCO.
Регулярне технічне обслуговування та технічне обслуговування з використанням оригінальних запчастин у сертифікованій майстерні допоможе підтримувати вантажівку у відмінному стані та, як наслідок, максимізувати його цінність при перепродажі. Це також важливий фактор у розрахунках TCO і має допомогти вам визначити економічну ефективність сервісного контракту.
При регулярному обслуговуванні та технічному обслуговуванні вантажівка буде працювати ефективніше. Такі процедури, як регулювання коліс, підтримка правильного тиску в шинах, оновлення програмного забезпечення, забезпечення правильного рівня масла та чистого палива, а також встановлення правильних повітряних фільтрів, сприятимуть зниженню споживання палива.
Дізнайтеся більше про сервісні контракти Volvo Trucks або щоб обговорити варіанти індивідуального сервісного контракту, зверніться до найближчого дилера.