Як динамічне управління від Volvo допомагає водіям

Чудова курсова стійкість на високій швидкості, повний контроль на низькій швидкості, а також значно менше напруження у м’язах і суглобах. З часу появи системи Динамічного управління від Volvo (VDS) у 2013 році вона фундаментально змінила манеру водіння багатьох водіїв.

Система динамічного управління VDS всередині вантажівки.

Завдяки спрощенню кермування динамічне управління від Volvo дає змогу знизити навантаження на м’язи на 20–30 %.

1. Кермова тяга
Зазнала модифікації та пристосована до нового устаткування.

2. Блок управління
Блок управління збирає й обробляє інформацію щодо руху вантажівки, наприклад, її швидкість. Потім він подає сигнали на електромотор, який коригує зусилля на кермі, відчуване водієм.

3. Гідравлічний кермовий механізм
Електромотор крутить торсіон у гідравлічному кермовому механізмі. Чим більше скручується торсіон, тим більше відкривається гідравлічний клапан, який збільшує гідравлічну допомогу.

4. Електромотор
Зверху кермового механізму встановлений електричний мотор з електронним управлінням і вони працюють сумісно. Електромотор має вихідний крутний момент 25 Нм і опитується 2 000 разів на секунду для гармонізації зусиль на кермі.

5. Внутрішній датчик
Всередині електромотора встановлено внутрішній датчик, який вимірює кут повороту і зусилля крутіння, прикладене водієм. Ці дані потрібні системі для розрахунку потрібної реакції рульового управління.

6. Зовнішні датчики
Вантажівка керується інформацією, отриманою від різних датчиків, установлених повсюди у вантажівці. Потім ці дані об’єднуються, щоб скласти точну картину оточуючих умов.

Результати і переваги

Менше поштовхів від поверхні дороги
Динамічне управління від Volvo (VDS) автоматично компенсує нерівності поверхні дороги й усуває вібрації та мимовільні рухи керма.

Легше кермувати
Приблизно на 75 відсотків легше кермувати при русі на низьких швидкостях. Завдяки цьому водії можуть проїжджати круті повороти, розвертатися та виконувати інші складні маневри у значно безпечніший і легший спосіб.

Покращена курсова стійкість
На високих швидкостях вантажівка стійко тримається курсу, навіть якщо поверхня дороги нерівна, і допомагає водієві компенсувати відхилення від курсу. Це є важливим аспектом безпеки на автомагістралі.

Легший рух заднім ходом
Коли вантажівка рухається, кермо автоматично повертається у центральне положення, щойно водій ослабить його хватку. Це працює також і при русі заднім ходом, що значно полегшує маневрування.

Менше навантаження на м’язи
Динамічне управління від Volvo зменшує навантаження на м’язи на 20-30 відсотків, а при виконанні деяких маневрів — майже на 70 відсотків*. Це дозволяє водіям вантажівок уникати травм від постійних напруг і подовжувати свою професійну кар’єру.

Безпечніше водіння
Завдяки тому, що система компенсує всі дрібні нерівності дороги, водій стає більш розслабленим і менше втомлюється. Це підвищує безпеку на дорозі.

* Дані отримані від результатів досліджень, проведених VTI, Шведською дорожньою та транспортною адміністрацією.

Пов‘язаний вміст

Одна хвилина — динамічне управління Volvo

Динамічне управління Volvo — це чергова технічна інновація світового рівня від Volvo Truck. На низьких швидкостях ця система сприяє простому й точному керуванню вантажівкою, нівелюючи напругу на м’язи плечей і рук водія. Це дає змогу покращити рівень ...

Вірне відчуття — як розроблялася незалежна передня підвіска

Завдання було чітко визначене: розробити систему підвіски, яка зробить вантажівки Volvo світовим лідером у сфері керованості та комфорту. Реалізація мети була більше ніж викликом....

Перемикання на низькі передачі

Світ побачила новинка лінійки I-Shift: I-Shift з тихохідними передачами. Нові тихохідні передачі забезпечують рушання завантаженої вантажівки масою до 325 т....

Відфільтрувати статті

5 true 5