Специфікації силової лінії Volvo FM

  • Двигуни
  • I-Shift
  • Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch
  • Програмні пакети для системи I-Shift
  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • комбінації силових ліній
  • Механізми відбору потужності
  • Двигуни

      D11K D13K G13C
    Стандарт з викидів відпрацьованих газів Євро 6 Євро 6 Євро 6
    Кількість циліндрів 6 6 6
    Об‘єм 10,8 дм3 12,8 дм3 12,8 дм3
    Хід поршня 152 мм 158 мм 158 мм
    Діаметр циліндра 123 мм 131 мм 131 мм
    Ступінь стискання 17:1 18:1 (420, 460 к. с.), 17:1 (500 к. с.) 17:1
    Економічний діапазон обертів 950-1400 об./хв. 900-1400 об./хв. 1000–1400 об./хв.
    Максимальна потужність гальмування вихлопними газами 160 кВт (2400 об./хв.) 200 кВт (2300 об./хв.)  
    Ефект VEB 290 кВт (2400 об./хв.)    
    VEB у якості опції    
    Ефект+ VEB   375 кВт (2300 об./хв.) 375 кВт (2300 об./хв.)
    VEB+   у якості опції у якості опції
    Масляні фільтри 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий
    Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр 33 л 33 л 33 л
    Система охолодження, загальний об’єм 33 л 38 л 39,5 л

    Інтервал заміни масла

    До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4.

    Вимоги до пального

    Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
    Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
    Рідкий природний газ (підходящої для автомобілів якості).

    Механізм відбору потужності від двигуна

      Значення крутного моменту Передавальне число
    EPTT350 350 Н м*  1.26:1
    EPTT650 650 Н·м* 1.26:1
    EPTT1000 1000 Н·м* 1.26:1

    * Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

    D11K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

    D11K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

    Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    D11K330 (243 кВт)  
    Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 330 к.с.
    Макс. крутний момент при 950-1400 об./хв. 1600 Н*м
    D11K370 (273 кВт)  
    Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 370 к.с.
    Макс. крутний момент при 950-1400 об./хв. 1750 Н*м
    D11K410 (302 кВт)  
    Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 410 к.с.
    Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 1950 Н*м
    D11K450 (332 кВт)  
    Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 450 к.с.
    Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 2150 Н*м
    D13K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

    D13K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

    Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    D13K420 (309 кВт)  
    Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 420 к.с.
    Макс. крутний момент при 8600-1400 об./хв. 2100 Н·м
    D13K460 (338 кВт)  
    Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 460 к.с.
    Макс. крутний момент при 900-1400 об./хв. 2300 Н·м
    D13K500 (368 кВт)  
    Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 500 к.с.
    Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 2500 Н·м
    G13C — ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

    G13C — ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

    Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    G13C420 (309 кВт)  
    Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 420 к.с.
    Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 2100 Н·м
    G13C460 (338 кВт)  
    Макс. потужність при 1700–1800 об./хв. 460 к.с.
    Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв. 2300 Н·м
    I-Shift

    12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

    I-Shift

    Тип Вища передача Крутний момент двигуна Дозволена вага автопоїзда
    AT2412F Пряма 2400 Н*м 44 т
    AT2612F Пряма 2600 Н·м 100 т
    ATO2612F Підвищена передача 2600 Н·м 100 т

    Специфікації подвійного зчеплення I-Shift Dual Clutch

    Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Н*м) Дозволена вага автопоїзда, тонн
    SPO2812 Підвищена передача 2800 80

    Програмні пакети для системи I-Shift

    Базова версія (TP-BAS)
    TP-BAS — це стандартний пакет ПЗ, що поставляється з I-Shift. У пакет ПЗ входять базові функції коробки передач I-Shift для різних дорожніх умов.

    ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері розвезення товарів (TP-DIST)
    TP-DIST пристосовує функції коробки перемикання передач до умов експлуатації в сегменті міських розвезень. Програмний пакет містить функції, які допомагають підвищити керованість під час рушання з місця, маневрування та під час водіння на невеликій швидкості.

    ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері будівництва (TP-CON)
    TP-CON пристосовує функції коробки перемикання передач до умов експлуатації в сфері будівництва. Програмний пакет містить функції, які допомагають підвищити керованість під час рушання з місця, маневрування та під час водіння на невеликій швидкості. Це програмне забезпечення можна також використовувати за суворіших дорожніх умов.

    ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері дальніх перевезень (TP-LONG)
    TP-LONG містить інтелектуальні функції, які знижують споживання пального до мінімуму. Цей програмний пакет є ідеальним для магістральних перевезень, де особливу увагу приділяють економії пального. Цей пакет містить функцію I-Roll.

    Важкі автопоїзди (TP-HD)
    TP-HD оптимізує роботу системи I-Shift для важких автопоїздів з великою загальною вагою (>85 тонн). Якою б не була повна вага автопоїзда, водій завжди зможе оптимізувати керованість, за рахунок активації або деактивації режиму важкого автопоїзда та завдяки активації режиму перевезень на далекі відстані. Функції програмного пакету також пропонують
    переваги для вантажівок, які обладнані кількома причепами.

    Програмні пакети для системи I-Shift

    Варіанти, доступні для продажу TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
    Базові функції механізму відбору потужності (APF-BAS)
    Покращені функції механізму відбору потужності (APF-ENH) o o o o o
    Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
    Покращене регулювання вибору передач, включаючи вмикання пониженої передачі (AMSO-AUT) o o o
    Базові професійні функції (AVO-BAS)
    Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH) o o o
    Базова стратегія переключення передач
    Продуктивне переключення
    Моніторинг температури масла у коробці передач
    Робота в умовах важкого запуску
    I-Roll (•)
    Інтелектуальний круїз-контроль (•)
    Управління запуском
    Покращена стратегія перемикання передач (загальна вага автопоїзда ≤ 85 т)
    Керування важкими автопоїздами (85 т < загальна вага автопоїзда ≤ 180 т)
    Тихохідна передача для наднизької швидкості* (ASO-ULC) o o o
    Тихохідна передача* (ASO-C) o o o
    Багатоступінчаста передача заднього ходу* (ARSO-MSR) o o o
    I-See, використання даних GPS o o

    • Стандарт (•) Цю функцію можна використовувати за активованого ПЗ TP-LONG. o Опція — не доступно
    *Лише AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR потребує ASO-ULC або ASO-C.
    **Лише для AT2612F і ATO2612F

    Задні мости

    Тип Міст Передача Максимальний крутний момент Навантаження на ось/ходовий візок Дозволена вага автопоїзда
    Одинарна головна передача          
    RSS1144 Одинарна Гіпоїдна 2800 Н·м 11,7 т 44 т
    RSS1344C/D Одинарна Гіпоїдна 2600 Н·м 13 т 44 т
    RSS1356 Одинарна Гіпоїдна 2400/2800 Н*м 13 т 56/44 т
    RSS1360 Одинарна Гіпоїдна 3550 Н·м 13 т 70 т
    RTS2370A Здвоєний Гіпоїдна 3550 Н·м 23 т 80 т
    Колісний редуктор          
    RSH1370F Одинарна Конічні спіральні передачі 3550 Н·м 13 т 70 т
    RTH2610F Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 Н·м 26 т 100 т
    RTH3210F Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 Н·м 32 т 100 т
    RTH3312 Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 Н·м 33 т 120 т

    Передавальні числа заднього мосту

    RSS1144 RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1 2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1 2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
      3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
      3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
      4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      4.63:1     5.14:1   6.18:1 6.18:1  
      5.29:1     5.67:1     7.21:1  
            6.17:1        

    * Для RSS1344D

    комбінації силових ліній

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500 G13C420 G13C460
     
    I-Shift
    AT2412F
    AT2612F
    ATO2612F
    AT2812F                  
    ATO3112F                  
    ATO3512F                  
                       
    Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch                
    SP02812              
    Мости з одинарною головною передачею
    RSS1144A  
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370A
    RSS1144        
    Мости з колісним редуктором    
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F    
    RTH3312    

    Механізми відбору потужності

    Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

    ВІД-ДВИГУНА

    PTER-DIN
    Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

    PTER1400
    Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

    PTER100
    Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

    ВІД-КОРОБКИ-ПЕРЕДАЧ

    PTR-F
    З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

    PTR-FL/FH
    З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

    PTRD-F
    Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.

    PTRD-D
    Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

    PTRD-D1
    Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.

    PTRD-D2
    Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

     

    Пошук місцевого дилера

    Придивіться ближче до Volvo FМ

    Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.

    Пошук місцевого дилера