Специфікації силової лінії Volvo FH

  • Двигуни
  • I-Shift
  • Програмні пакети для системи I-Shift
  • Подвійне зчеплення I-Shift
  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • комбінації силових ліній
  • Механізми відбору потужності

Двигуни

  D13K   D13K460TC & D13K500TC G13C* 
Стандарт з викидів відпрацьованих газів  Євро 6  Євро 6  Євро 6
Кількість циліндрів  6 6
Об‘єм  12,8 дм³  12,8 дм³  12,8 дм³
Хід поршня  158 мм  158 мм  158 мм
Діаметр циліндра  131 мм  131 мм  131 мм
Ступінь стискання  18:1 (420, 460, 500 к. с.), 17:1 (540 к. с.) 17:1 17:1
Економічний діапазон обертів  950-1400 об./хв.  900–1300 об/хв.  1000–1400 об./хв.
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами 200 кВт (2300 об./хв.) - -
Ефект VEB+  375 кВт (2300 об./хв.) 375 кВт (2300 об./хв.) 375 кВт (2300 об./хв.)
VEB+  у якості опції у якості опції у якості опції 
Масляні фільтри  2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий   2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий   2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий 
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр  33 л  35 л  33 л 
Система охолодження, загальний об’єм  38 л  38 л  39,5 л 

* LNG

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)

 

Інтервал заміни масла

До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4. 

Механізм відбору потужності від двигуна

  Значення крутного моменту  Передавальне число 
EPTT350  350 Н м*  1.26:1
EPTT650  650 Н·м*  1.26:1
EPTT1000  1000 Н·м*  1.26:1

* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D13K – Потужність/крутний момент

D13K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

Крутний момент двигуна D13TC

D13TC – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

 

Двигуни D13TC пропонуються з потужністю 460 або 500 к. с. При цьому вони забезпечують більший крутний момент у порівнянні з іншими двигунами серії D13. Двигун D13TC потужністю 460 к. с. має такий самий крутний момент, що й двигун D13 потужністю 540 к. с., але на нижчих обертах. А двигун потужністю 500 к. с. з пакетом I-Save досягає показників двигунів серії D16 — 2800 Н м при таких же обертах.

 

Це досягається за рахунок використання технології Turbo Compound, у якій застосовується додаткова турбіна за турбонагнітачем, що використовує надлишкову енергію вихлопних газів. Завдяки цій енергії крутний момент напряму передається на колінчатий вал, що сприяє високій потужності та надзвичайному рівню економічності двигуна.

D13K420 (309 кВт)   
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв.  420 к.с. 
Макс. крутний момент при 860-1400 об./хв.  2100 Н·м 
D13K460 (338 кВт)   
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв.  460 к.с. 
Макс. крутний момент при 900-1400 об./хв.  2300 Н·м  
D13K460TC (338 кВт)  
Макс. потужність при 1250–1600 об/хв. 460 к.с.
Макс. крутний момент при 900–1250 об/хв. 2600 Н·м 
D13K500 (368 кВт)   
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 500 к.с. 
Макс. крутний момент при 980–1270 об./хв. 2500 Н·м 
D13K500TC (368 кВт)  
Макс. потужність при 1250–1600 об/хв. 500 к.с.
Макс. крутний момент при 900–1250 об/хв. 2800 Н·м
D13K540 (397 кВт)   
Макс. потужність при 1450-1800 об./хв.  540 к.с. 
Макс. крутний момент при 1090–1460 об./хв. 2600 Н·м 
G13C — ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

G13C — ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

G13C420 (309 кВт)  
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 420 к.с.
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 2100 Н·м
G13C460 (338 кВт)  
Макс. потужність при 1700–1800 об./хв. 460 к.с.
Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв. 2300 Н·м
I-Shift.

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Специфікації

Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Н*м) Дозволена вага автопоїзда, тонн
AT2412F*
Пряма  2400 44
AT2612F
Пряма  2600 100
ATO2612F
Підвищена передача  2600 100

* немає для двигунів D13K460TC і D13K500TC

Специфікації подвійного зчеплення I-Shift

Тип  Вища передача  Крутний момент двигуна (Н*м) Дозволена вага автопоїзда, тонн
SPO2812 Підвищена передача 2800 80

Програмні пакети для системи I-Shift

Базова версія (TP-BAS)
TP-BAS — це стандартний пакет ПЗ, що поставляється з I-Shift. У пакет ПЗ входять базові функції коробки передач I-Shift для різних дорожніх умов.

ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері розвезення товарів (TP-DIST)
TP-DIST пристосовує функції коробки перемикання передач до умов експлуатації в сегменті міських розвезень. Програмний пакет містить функції, які допомагають підвищити керованість під час рушання з місця, маневрування та під час водіння на невеликій швидкості.

ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері будівництва (TP-CON)
TP-CON пристосовує функції коробки перемикання передач до умов експлуатації в сфері будівництва. Програмний пакет містить функції, які допомагають підвищити керованість під час рушання з місця, маневрування та під час водіння на невеликій швидкості. Це програмне забезпечення можна також використовувати за суворіших дорожніх умов.

ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері дальніх перевезень (TP-LONG)
TP-LONG містить інтелектуальні функції, які знижують споживання пального до мінімуму. Цей програмний пакет є ідеальним для магістральних перевезень, де особливу увагу приділяють економії пального. Цей пакет містить функцію I-Roll.

Важкі автопоїзди (TP-HD)
TP-HD оптимізує роботу системи I-Shift для важких автопоїздів з великою загальною вагою (>85 тонн). Якою б не була повна вага автопоїзда, водій завжди зможе оптимізувати керованість, за рахунок активації або деактивації режиму важкого автопоїзда та завдяки активації режиму перевезень на далекі відстані. Функції програмного пакету також пропонують переваги для вантажівок, які обладнані кількома причепами.

Програмні пакети для системи I-Shift

Варіанти, доступні для продажу TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Базові функції механізму відбору потужності (APF-BAS)
Покращені функції механізму відбору потужності (APF-ENH) o o o o o
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Покращене регулювання вибору передач, включаючи вмикання пониженої передачі (AMSO-AUT) o o o
Базові професійні функції (AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH) o o o
Базова стратегія переключення передач
Продуктивне переключення
Моніторинг температури масла у коробці передач
Робота в умовах важкого запуску
I-Roll (•)
Інтелектуальний круїз-контроль (•)
Управління запуском
Покращена стратегія перемикання передач (загальна вага автопоїзда ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < загальна вага автопоїзда ≤ 180 т)
Тихохідна передача для наднизької швидкості* (ASO-ULC) o o o
Тихохідна передача* (ASO-C) o o o
Багатоступінчаста передача заднього ходу* (ARSO-MSR) o o o
I-See, використання даних GPS o o

• Стандарт (•) Цю функцію можна використовувати за активованого ПЗ TP-LONG. o Опція — не доступно
*Лише AT2612F, ATO2612F, ATO3112F і ATO3512F. Для ARSO-MSR потрібні ASO-ULC або ASO-C.
**Лише AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F і ATO3512F.

Задні мости

Тип  Міст Передача Максимальний крутний момент, Нм Максимальне навантаження на міст/візок (тонн) Дозволена вага автопоїзда, тонн
Одинарна головна передача          
RSS1144A Одинарна Гіпоїдна 2800 11.5/11.7 44
RSS1244B Одинарна Гіпоїдна 2800 12 44
RSS1344C/D Одинарна Гіпоїдна 2600 13 44
RSS1344E Одинарна Гіпоїдна 2800 13 44
RSS1352A Одинарна Гіпоїдна 2800 13 52
RSS1356 Одинарна Гіпоїдна 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Одинарна Гіпоїдна 3550 13 60
RSS1370A/B Одинарна Гіпоїдна 3550 13 70
RTS2370A Здвоєний Гіпоїдна 3550 23 70
Колісний редуктор          
RSH1370F Одинарна Конічні спіральні передачі 3550 13 70
RTH2610F Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 26 100
RTH3210F Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 32 100
RTH3312 Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 33 120

Передавальні числа заднього мосту

RSS1144 RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1 2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1 2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1 3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1         3.40:1** 4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1         3.67:1** 5.14:1     7.21:1  
    5.29:1         4.11:1** 5.67:1        
    6.17:1           6.17:1        

* Для RSS1344D
** Для RSS1370B

комбінації силових ліній

  D13K420   D13K460 D13K500 D13K540 D13K460TC D13K500TC G13C420 G13C460
I-Shift                
AT2412F        
AT2612F  
ATO2612F  
AT2812F              
ATO3112F              
Подвійне зчеплення I-Shift                 
SP02812     ●  ●  ●    
Мости з одинарною головною передачею                
RSS1144A
RSS1244B
RSS1344C/D
RSS1344E
RSS1352A
RSS1356
RSS1360
RSS1370A/B
RTS2370A
Мости з колісним редуктором                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F    
RTH3312    

Механізми відбору потужності

Доступний широкий вибір залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Коробки відбору потужності, незалежні від зчеплення

PTER-DIN: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Коробки відбору потужності, залежні від зчеплення

PTR-F: З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

Пошук місцевого дилера

Придивіться ближче до Volvo FH

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.

Пошук місцевого дилера