Крива крутного моменту дизельного двигуна

Подивіться на криві

Відмінний крутний момент на низьких обертах. Максимальний крутний момент у надзвичайно широкому діапазоні обертів. Та піковий крутний момент, що відповідає піковій потужності у середньому діапазоні обертів. Порівняйте наші криві крутного моменту і ви побачите різницю. Сідайте за кермо і ви відчуєте це: неймовірне прискорення, чудова тягова потужність, а також приємне кермування на крейсерській швидкості з високим рівнем паливної ефективності. 

 

Див. повну специфікацію силової лінії

Паливна ефективність дозволяє вам заощаджувати гроші, а також позитивно позначається на екології

Вбудована паливна економічність та турбота про довкілля

Збільшений ступінь стиснення в двигунах потужністю 420 та 460 кінських сил. Нова оптимізована турбіна в двигунах потужністю 500 та 540 кінських сил. Кращий контроль двигуна завдяки системі безпосереднього вприскування палива та вдосконаленому програмному забезпеченню: плюс, знижене внутрішнє тертя. Все для того, щоб оптимізувати ефективність використання палива та поліпшити крутний момент двигуна та реакцію на низьких обертах. Ці переваги позначаються на прибутковості вашого бізнесу. Та зберегти довкілля.

моторне гальмо Volvo FH

Технологія моторного гальма від Volvo – VEB+

Запатентоване компанією Volvo моторне гальмо вирізняється унікальною конструкцією розподільного валу, що дозволяє розвивати величезну гальмівну потужність — до 375 кВт (510 к.с.) для D13. У комбінації з I-Shift й інтелектуальною системою круїз-контролю двигун дозволяє підтримувати більш високу середню швидкість без зниження безпеки або паливної економічності.

Екологічно чисті двигуни

Завдяки двигунам Євро 6 step C ми зробили наступний важливий крок до забезпечення екологічно чистих перевезень та зменшення впливу на довкілля. Зменшене споживання пального без зниження продуктивності. 

Наше рішення для Євро 6: загальний огляд

Як працює наше рішення для Євро 6

1. Двигун 
Нові компоненти двигуна забезпечують кращий потік газу та оптимальну температуру викидних газів при їхньому потраплянні до системи додаткового очищення.

2. Сьомий інжектор
(не обов'язковий для моделі двигуна D13K420)
Спеціальний інжектор дизельного пального використовується для регулювання теплообміну каталізатора окислення дизельного пального та забезпечує ефективність сажового фільтра та належну функціональність системи вибіркової каталітичної нейтралізації.

3. Дизельний каталізатор окислення (DOC)
Дизельний каталізатор окислення виробляє NO2, необхідний для ефективного спалювання твердих часток у сажовому фільтрі. В умовах холоду він також виробляє тепло, необхідне для регенерації.

4. Дизельний сажовий фільтр (DPF)
Фільтр поглинає і утримує тверді частки (ТЧ), доки вони не будуть спалені в процесі регенерації. Регенерація здійснюється автоматично і не потребує вашого втручання.

5. Селективне каталітичне відновлення (SCR)
У зоні змішування до відпрацьованих газів вприскується рідина AdBlue. Реагуючи у присутності каталізатора, оксиди азоту (NO2) ефективно перетворюються на нешкідливі газ азот і воду.

6. Амоній-каталізатор (ASC)
Останній етап перед вихлопною трубою, де видаляються залишки аміаку (NH3) (якщо вони є).

Потужність Volvo FH

Беріть стільки кінських сил, скільки необхідно

На вибір пропонується чотири різні рівні потужності: 420, 460, 500 та 540 к. с.

Пошук місцевого дилера

Більша потужність. Менше споживання пального

Завітайте до місцевого дилеру Volvo Trucks та відчуйте потужність та ефективність нашої лінійки двигунів.

Пошук місцевого дилера