Trucks

Специфікації силової лінії Volvo FMX

Двигуни

 

D11K

D13K

Стандарт з викидів відпрацьованих газів

Євро 6

Євро 6

Кількість циліндрів

6

6

Об‘єм

10.8 дм³

12,8 дм³

Хід поршня

152 мм

158 мм

Діаметр циліндра

123 мм

131 мм

Ступінь стискання

17:01

18:1 (420, 460, 500 к. с.), 17:1 (540 к. с.)

Економічний діапазон обертів

1000–1500 об./хв.

950-1400 об./хв.

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами

160 кВт (2400 об./хв.)

200 кВт (2300 об./хв.)

Ефект VEB

290 кВт (2400 об./хв.)

 

VEB

у якості опції

 

Ефект VEB+

 

375 кВт (2300 об./хв.)

VEB+

 

у якості опції

Масляні фільтри

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий

Об’єм масла для заміни, зокрема Фільтр

33 л

33 л

Система охолодження, загальний об’єм

33 л

38 л

 

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, різні види синтетичного дизельного палива)

Механізм відбору потужності від двигуна

 

Значення крутного моменту

Передавальне число

EPTT650

650 Н·м*

1.26:1

EPTT1000

1000 Н·м*

1.26:1

* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D11K — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D11K330 (243 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

330 к.с.

Макс. крутний момент при 877-1400 об./хв.

1600 Н*м

D11K380 (280 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

380 к.с.

Макс. крутний момент при 938-1400 об./хв.

1800 Нм

D11K430 (316 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

430 к.с.

Макс. крутний момент при 1008-1400 об./хв.

2050 Нм

D11K460 (338 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв.

2200 Н*м

D13K — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D13K380 (279 кВт)

 

Макс. потужність при 1700 об./хв.

380 к.с.

Макс. крутний момент при 830-1400 об./хв.

1814 Н·м

D13K420 (309 кВт)

 

Макс. потужність при 1404-1700 об./хв.

420 к.с.

Макс. крутний момент при 905-1400 об./хв.

2100 Н·м

D13K460 (338 кВт)

 

Макс. потужність при 1404-1700 об./хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 945-1400 об./хв.

2300 Н·м

D13K500 (368 кВт) 

 

Макс. потужність при 1404-1700 об./хв.

500 к.с. 

Макс. крутний момент при 980-1400 об./хв.

2500 Н·м 

D13K540 (397 кВт) 

 

Макс. потужність при 1458-1700 об./хв.

540 к.с. 

Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв.

2600 Н·м

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Специфікації

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н*м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

AT2412G

Пряма

2400

44

AT2612G

Пряма

2600

100

ATO2612G

Підвищена передача

2600

100

Специфікації подвійного зчеплення I-Shift Dual Clutch

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н*м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

SPO2812

Підвищена передача

2800

80

Powetronic

Повністю автоматична коробка передач з сервоприводом перемикання з перетворювачем крутного моменту й охолоджувачем масла. Забезпечує перемикання передач без втрати потужності. Powertronic може бути обладнаний у заводських умовах механізмом відбору потужності, вмонтованим моторним гальмом-сповільнювачем, аварійним насосом підсилювача рульового управління.

Powertronic

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н*м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

PT2106

Пряма

2100

44

PT2606

Пряма

2600

60

Powertronic, інтегровані програми керування

Економія

Призначений для оптимальної економії пального. Перемикання передач відбувається на найбільш економному діапазоні обертів.

Продуктивність

Використовується за потреби у додатковій потужності двигуна. Забезпечує перехід на вищу або нижчу передачу при високих обертах двигуна.

Задні мости

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Нм

Максимальне навантаження на міст/візок (тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

     

RSS1344C/E

Одинарна

Гіпоїдна

2600

13

44

RSS1356

Одинарна

Гіпоїдна

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Одинарна

Гіпоїдна

3550

13

70

RTS2370A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

80

RSS1244B

Одинарна

Гіпоїдна

2800

12

44

RTS2310A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

100

RSS1352A

Одинарна

Гіпоїдна

2800

13

52

Колісний редуктор

     

RSH1365

Одинарна

Конічна передача

2400

13

65

RSH1370F

Одинарна

Конічні спіральні передачі

3550

13

70

RTH2610F

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

26

100

RTH3210

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

32

100

RTH3312

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

33

120

RTH3815

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

38

150

Передавальні числа заднього мосту

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1365

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.50:1

2.47:1

2.43:1

2.06:1

3.61:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

2.64:1

2.64:1

2.57:1

2.17:1

3.76:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1*

2.64:1

2.79:1

2.85:1

2.83:1

2.31:1

4.12:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.10:1

3.08:1

3.09:1

2.47:1

4.55:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

3.44:1

3.40:1

3.40:1

2.64:1

 

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

3.67:1

3.67:1

3.78:1

2.85:1

 

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

  

4.11:1

4.13:1

3.08:1

  

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

   

4.50:1

3.36:1

  

5.41:1

5.41:1

  
 

4.63:1

   

5.14:1

3.70:1

  

6.18:1

6.18:1

  
 

5.29:1

   

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

  
     

6.17:1

4.63:1

      

 

* Для RSS1344E

комбінації силових ліній

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K420

D13K460

D13K500

D13K540

Powertronic

        

PT2106

    

PT2606

    

I-Shift

        

AT2412F

  

AT2612F

ATO2612F

Подвійне зчеплення I-Shift

        

SP02812

     

Мости з одинарною головною передачею

        

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Мости з колісним редуктором

        

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Ведучий передній міст/Роздавальна коробка

       

FAA11/FAA21/V2501TB

Механізми відбору потужності

Установлювані на двигуні

PTER-DIN 
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400 
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Установлювані на коробку передач

PTR-F
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH 
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F
Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D
Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1 
Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2
Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.  

ПРИДИВІТЬСЯ БЛИЖЧЕ ДО VOLVO FMX

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.