FA-LOW | Низький передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на вісь до 9/18 т. |
FA-LOW | Середній передній міст для середньої висоти шасі, навантаження на вісь до 10/20 т. |
FA-HIGH | Високий передній міст для високої висоти шасі, навантаження на вісь до 10/20 т. |
FA-XHIGH | Надзвичайно високий передній міст для надзвичайно високої висоти шасі, навантаження на вісь до 10/20 т. |
FA-XXHIGH | Ведучий передній міст, навантаження на вісь до 10/20 т. |
Подвійний передній міст — FA-HIGH/FA-XHIGH | Доступний у конфігураціях 8×2, 8×4 і 10×4, навантаження на вісь до 20 т. |
Тип | Комбінація мостів | Тип підвіски | Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок | Редуктор | Інші мости |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна | |||||
RAD-L90 | 4×2 | Параболічна/багатолистова | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RAD-GR | 4×2 | Пневматична підвіска | 13 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RAD-G2 | 4×2 | Пневматична підвіска | 13 т | Колісний редуктор | |
RAD-G4 | 4×2 | Пневматична підвіска | 12 т | Одинарна |
|
RAD-L90 | 4×4 | Параболічна/багатолистова | 13 т | Колісний редуктор | |
RAD-G2 | 4×4 | Пневматична підвіска | 13 | Колісний редуктор |
|
Візок | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Пневматична підвіска | 19/20,5/22,5/23 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Нерухомий / керований / самокерований додатковий задній міст |
RAPD-GR | 6×2 | Пневматична підвіска | 16/19/22 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Нерухомий/керований неведучий середній додатковий міст |
RAPD-G4 | 6×2 | Пневматична підвіска | 16 т | Одинарна | Нерухома |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Пневматична підвіска | 21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Параболічні ресори | 20/21 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Параболічна/багатолистова | 23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Багатолистова | 26/32 т | Колісний редуктор | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Пневматична підвіска | 17/21/23/26 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | |
RADD-BR | 6×6 | Параболічні ресори | 21 т | Колісний редуктор | |
RAPDT-GR | 8×2 | Пневматична підвіска | 27/30/30,5/ 31,5/32 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | 3 мости / Керований середній і керований чи фіксований задній додатковий міст |
RADD-TR3 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Параболічні ресори | 38 т | Колісний редуктор | |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Пневматична підвіска | 27/33/36 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Керований задній додатковий міст |
RAPDD-GR | 8×4 | Пневматична підвіска | 27/30,5/32/35 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | Керований середній додатковий міст |
RADDT-G2 | 8×4/10×4/10×6 | Пневматична підвіска | 27/33/36 т | Одинарна головна передача/колісний редуктор | 3 мости/неведучий задній додатковий міст |
RADD-TR1 | 6×6/8×6 | Параболічна/багатолистова | 26 т | Колісний редуктор | |
RADD-TR2 | 6×6/8×6 | Багатолистова | 26/32 т | Колісний редуктор |
Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.
Паливні баки
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2.
Для подвійних передніх осей EU6 пластиковий паливний бак між передніми осями.
Баки для AdBlue
Пластмасові. Обсяг від 32 до 100 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue.
Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.
Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю та відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції.
EBS — це стандарт по всім технічним характеристикам.
Система динамічного управління від Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.
Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, окрім вантажівок з ведучім переднім мостом (4×4, 6×6, 8×6 і 10×6).
Додаткові функції активного керування, зокрема особисті налаштування та захист від заносу, сприяють ще приємнішому та безпечному керуванню.
Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Коли вантажівка завантажена, вісь автоматично опускається й підключається.
Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій з пневматичною підвіскою 6×4 і 8×4 (з подвійним заднім мостом), обладнаних дисковими гальмами.
Автоматичний контроль тягового зусилля
Автоматично підключає ведучий передній міст, коли це потрібно, та відключає його, коли дозволяє місцевість, що економить пальне та покращує маневреність. АТС входить у стандартну комплектацію всіх конфігурацій Volvo FMX з ведучім переднім мостом (4×4, 6×6, 8×6 і 10×6).
Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5, 9,5, 10 або 16 тонн.
Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 тонн.
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:
Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.)
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).
На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
Гальмівна функція «Stretch Brake»
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.
ESC (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2-, 3-, 4- і 5-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал при екстреному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний ретардер з максимальною потужністю 440 кВт.