Trucks

Специфікації шасі Volvo FM

Висота шасі

Наднизьке (тягач)

прибл. 810 мм

Низька

прибл. 850 мм

Середня

прибл. 900 мм

Висока

прибл. 1000 мм

Xhigh

прибл. 1200 мм

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

 

Пневматична підвіска

Ресорна підвіска

Наднизька

8

Низька

8

Середня

10/20*

9

Висока

10/20*

10/20**

Xhigh

-

10/20**



* З подвійним переднім мостом (FAL20 або GRAS-GR)
** З подвійним переднім мостом (FAA20/FAA21)

Задня підвіска

 Тип

Мости

Підвіска

Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок

Редуктор

Неведучі середні/задні додаткові мости

Одинарна

     

RAD-L90

4×2

Параболічна/багатолистова

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-GR

4×2

Пневматична підвіска

11,5/13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-G2

4×2

Пневматична підвіска

13 т

Колісний редуктор

 

RAD-G4

4×2

Пневматична підвіска

11,5/12 т

Одинарна

 

Візок

     

RADT-GR

6×2/8×2

Пневматична підвіска

19/20,5/22,5/23 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)

RAPD-GR

6×2

Пневматична підвіска

19/19/22 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий середній додатковий міст (нерухомий/керований)

RAPD-G4

6×2

Пневматична підвіска

16 т

Одинарна

Нерухомий неведучий середній додатковий міст

RADD-BR

6×4/8×4

Параболічні ресори

20/21 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболічна/багатолистова

23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Багатолистова

26/32 т

Колісний редуктор

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Параболічні ресори

38 т

Колісний редуктор

 

RADD-GR

6×4/8×4

Пневматична підвіска

17/21/23/26 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Пневматична підвіска

27/33/36 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Керований задній додатковий міст

RAPDD-GR

8×4

Пневматична підвіска

27/30,5/32/35 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Керований середній додатковий міст

RAPDT-GR

8×2

Пневматична підвіска

27/30/30,5/ 31,5/32 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

3 мости / Керований середній і керований чи фіксований задній додатковий міст

Висота з’єднання сідельних пристроїв

Колісна формула

Шасі

Підвіска

Висота рами

Висота сідельного пристрою*

Шина

Мін. висота з’єднання**

Номінальна висота при русі**

4×2

Наднизька

RAD-GR

266

140

295/55

867

912

 

Наднизька

RAD-GR

266

140

295/60

887

932

 

Низька

RAD-GR

266

140

315/60

955

1015

 

Середня

RAD-GR

266

140

315/70

1014

1075

 

Середня

RAD-GR

300

140

315/70

1031

1092

 

Висока

RAD-GR

266

140

315/80

1056

1147

 

Висока

RAD-GR

300

140

315/80

1090

1164

6×2

Низька

RADT-GR

266

160

315/60

975

1035

 

Середня

RADT-GR

266

160

315/70

1034

1095

 

Середня

RADT-GR

300

160

315/70

1051

1112

 

Висока

RADT-GR

300

150*

315/80

1160

1234

 

Середня

RAPD-GR

266

160

315/70

1034

1095

 

Середня

RADT-GR

300

160

315/70

1051

1112

 

Висока

RAPD-GR

266

160

315/80

1076

1167

 

Висока

RAPD-GR

300

160

315/80

1110

1184

6×4

Висока

RADD-GR

300

150*

315/80

1173

1234

8×4

Висока

RAPDD-GR

300

160

315/80

1137

1207


* + 60 мм, монтажна висота.
** Висоти наведено приблизно.

Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2. Баки для ЗПГ в розмірах 115 кг (275 л), 155 кг (375 л) і 205 кг (495 л). Для подвійних передніх осей EU6 пластиковий паливний бак між передніми осями.

Баки для AdBlue
Пластмасові. Обсяг від 32 до 100 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue. 

Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю та відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS — це стандарт по всім технічним характеристикам.

 

Система динамічного управління від Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.
Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, включаючи вантажівки з подвійним переднім мостом.
Додаткові функції активного керування, зокрема особисті налаштування та захист від заносу, сприяють ще приємнішому та безпечному керуванню.

Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується та опускається. 
Тандемний підйомний міст доступний для колісних формул 6×4 і 8×4 (з тандемним візком), які оснащено дисковими гальмами.

Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5, 9,5, 10 або 16 тонн.

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 тонн.

Пакет EBS Medium

На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції.
Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.)
Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

Додаткові опції

На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
Гальмівна функція «Stretch Brake»
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.
ESC (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт.

ПОДОБАЄТЬСЯ? СПРОБУЙТЕ ЇЇ У ДІЇ

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.