Вантажівки Volvo Trucks

Вольво Україна

×

Специфікації шасі Volvo FM

 

  • Висота шасі
  • Максимальне навантаження на передній міст
  • Задня підвіска
  • Висота з’єднання сідельних пристроїв
  • Дишлі
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  •  

     

  • Сідельні пристрої
  • Динамічне управління від Volvo
  • Тандемний підйомний міст
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Неведучі середні додаткові мости
  • Гальма 
  •  

    Висота шасі

    Наднизьке (тягач)

    прибл. 810 мм

    Низька

    прибл. 850 мм

    Середня

    прибл. 900 мм

    Висока

    прибл. 1000 мм

    Xhigh

    прибл. 1200 мм

    Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

     

    Пневматична підвіска

    Ресорна підвіска

    Наднизька

    8

    Низька

    8

    Середня

    10/20*

    9

    Висока

    10/20*

    10/20**

    Xhigh

    -

    10/20**



    * З подвійним переднім мостом (FAL20 або GRAS-GR)
    ** З подвійним переднім мостом (FAA20/FAA21)

    Задня підвіска

     Тип

    Мости

    Підвіска

    Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок

    Редуктор

    Неведучі середні/задні додаткові мости

    Одинарна

             

    RAD-L90

    4×2

    Параболічна/багатолистова

    13 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

     

    RAD-GR

    4×2

    Пневматична підвіска

    11,5/13 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

     

    RAD-G2

    4×2

    Пневматична підвіска

    13 т

    Колісний редуктор

     

    RAD-G4

    4×2

    Пневматична підвіска

    11,5/12 т

    Одинарна

     

    Візок

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Пневматична підвіска

    19/20,5/22,5/23 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

    Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)

    RAPD-GR

    6×2

    Пневматична підвіска

    19/19/22 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

    Неведучий середній додатковий міст (нерухомий/керований)

    RAPD-G4

    6×2

    Пневматична підвіска

    16 т

    Одинарна

    Нерухомий неведучий середній додатковий міст

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Параболічні ресори

    20/21 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Параболічна/багатолистова

    23/26 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Багатолистова

    26/32 т

    Колісний редуктор

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Параболічні ресори

    38 т

    Колісний редуктор

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Пневматична підвіска

    17/21/23/26 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Пневматична підвіска

    27/33/36 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

    Керований задній додатковий міст

    RAPDD-GR

    8×4

    Пневматична підвіска

    27/30,5/32/35 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

    Керований середній додатковий міст

    RAPDT-GR

    8×2

    Пневматична підвіска

    27/30/30,5/ 31,5/32 т

    Одинарна головна передача/колісний редуктор

    3 мости / Керований середній і керований чи фіксований задній додатковий міст

    Висота з’єднання сідельних пристроїв

    Колісна формула

    Шасі

    Підвіска

    Висота рами

    Висота сідельного пристрою*

    Шина

    Мін. висота з’єднання**

    Номінальна висота при русі**

    4×2

    Наднизька

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    Наднизька

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Низька

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Середня

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Середня

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    Висока

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    Висока

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Низька

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Середня

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Середня

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Висока

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Середня

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Середня

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Висока

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    Висока

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    Висока

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    Висока

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * + 60 мм, монтажна висота.
    ** Висоти наведено приблизно.

    Причепні пристрої
    Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

    Баки для пального
    Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2. Баки для ЗПГ в розмірах 115 кг (275 л), 155 кг (375 л) і 205 кг (495 л). Для подвійних передніх осей EU6 пластиковий паливний бак між передніми осями.

    Баки для AdBlue
    Пластмасові. Обсяг від 32 до 100 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue. 

    Сідельні пристрої
    При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

    Гальма
    Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю та відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції. EBS — це стандарт по всім технічним характеристикам.

     

    Система динамічного управління від Volvo
    Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.
    Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, включаючи вантажівки з подвійним переднім мостом.
    Додаткові функції активного керування, зокрема особисті налаштування та захист від заносу, сприяють ще приємнішому та безпечному керуванню.

    Тандемний підйомний міст
    Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується та опускається. 
    Тандемний підйомний міст доступний для колісних формул 6×4 і 8×4 (з тандемним візком), які оснащено дисковими гальмами.

    Неведучі задні додаткові мости
    Доступні у кількох конфігураціях — нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5, 9,5, 10 або 16 тонн.

    Неведучі середні додаткові мости
    Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 4,5, 7,5 або 9 тонн.

    Пакет EBS Medium

    На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції.
    Контроль стану системи EBS
    Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.
    Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
    Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
    Аналіз зношування накладок
    Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (Лише для дискових гальм.)
    Автоматичне відпускання стоянкового гальма
    Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

    Додаткові опції

    На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:
    Гальмівна функція «Stretch Brake»
    Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.
    ESC (Електронна програма стійкості)
    Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
    Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
    Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.
    Гідравлічний сповільнювач
    Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 440 кВт.

    ПОДОБАЄТЬСЯ? СПРОБУЙТЕ ЇЇ У ДІЇ

    Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.