| D16K |
---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 6 |
Об‘єм | 16,1 дм³ |
Хід поршня | 165 мм |
Діаметр циліндра | 144 мм |
Ступінь стискання | 16.0:1 |
Економічний діапазон обертів | 950-1400 об./хв. |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами | 230 кВт (2200 об./хв.) |
Ефект VEB+ | 470 кВт (2200 об./хв.) |
VEB+ | у якості опції |
Масляні фільтри | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий |
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр | 42 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 48 л |
Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4.
| Значення крутного моменту | Передавальне число |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Н·м* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Н·м* | 1.26:1 |
* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.
Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011
D16K550 (410 кВт) |
|
---|---|
Макс. потужність при 1380–1700 об./хв. | 550 к.с. |
Макс. крутний момент при 900–1380 об./хв. | 2800 Н·м |
D16K650 (480 кВт) |
|
Макс. потужність при 1450–1700 об./хв. | 650 к.с. |
Макс. крутний момент при 950-1450 об./хв. | 3150 Н·м |
D16K750 (550 кВт) |
|
Макс. потужність при 1600-1800 об./хв. | 750 к.с. |
Макс. крутний момент при 950-1400 об./хв. | 3550 Н·м |
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н*м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AT2812F | Пряма | 2800 | 60 |
ATO3112F | Підвищена передача | 3150 | 100 |
ATO3512F | Підвищена передача | 3550 | 100 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент, Нм | Максимальне навантаження на міст/візок (тонн) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна головна передача | |||||
RSS1356 | Одинарна | Гіпоїдна | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Одинарна | Гіпоїдна | 13 | 70 | |
RTS2370A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 70 |
RTS2310 | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 100 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1370F | Одинарна | Конічні спіральні передачі | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 38 | 150 |
RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210G | RTH3312B | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.79:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
3.10:1 | 2.47:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.44:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.67:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |||
3.40:1* | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||
3.67:1* | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
4.11:1* | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-F: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.