Trucks

Специфікації силової лінії Volvo FH16

Двигуни

 

D16K 

Стандарт з викидів відпрацьованих газів 

Євро 6

Кількість циліндрів 

Об‘єм 

16,1 дм³ 

Хід поршня 

165 мм 

Діаметр циліндра 

144 мм

Ступінь стискання 

16.0:1

Економічний діапазон обертів 

950-1400 об./хв.

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами

230 кВт (2200 об./хв.)

Ефект VEB+ 

470 кВт (2200 об./хв.)

VEB+ 

у якості опції 

Масляні фільтри 

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий 

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр 

42 л 

Система охолодження, загальний об’єм 

48 л 

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)

Інтервал заміни масла

До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4. 

Механізм відбору потужності від двигуна

 

 

Значення крутного моменту 

Передавальне число 

EPTT650 

650 Н·м* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Н·м* 

1.26:1


* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D16K – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D16K550 (410 кВт) 

 

Макс. потужність при 1380–1700 об./хв. 

550 к.с. 

Макс. крутний момент при 900–1380 об./хв. 

2800 Н·м 

D16K650 (480 кВт) 

 

Макс. потужність при 1450–1700 об./хв. 

650 к.с. 

Макс. крутний момент при 950-1450 об./хв. 

3150 Н·м 

D16K750 (550 кВт) 

 

Макс. потужність при 1600-1800 об./хв. 

750 к.с. 

Макс. крутний момент при 950-1400 об./хв. 

3550 Н·м 

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Специфікації

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н*м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

AT2812F

Пряма 

2800

60

ATO3112F

Підвищена передача 

3150

100

ATO3512F

Підвищена передача

3550

100

Задні мости

Тип 

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Нм

Максимальне навантаження на міст/візок (тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

     

RSS1356

Одинарна

Гіпоїдна

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Одинарна

Гіпоїдна

 

13

70

RTS2370A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

70

RTS2310

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

100

Колісний редуктор

     

RSH1370F

Одинарна

Конічні спіральні передачі

3550

13

70

RTH2610F

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

26

100

RTH3210

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

32

100

RTH3312

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

33

120

RTH3815

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

38

150

Передавальні числа заднього мосту

 

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

  
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

  
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

  

7.21:1

  
  

6.17:1

4.63:1

     

*RSS1370B

комбінації силових ліній

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

   

AT2812F

   

ATO3112F

 

ATO3512F

  

    

Мости з одинарною головною передачею

   

RSS1356

  

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Мости з колісним редуктором

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Механізми відбору потужності

Доступний широкий вибір залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності з високим крутним моментом для приведення в дію всіх типів надбудов.

Коробки відбору потужності, незалежні від зчеплення

PTER-DIN: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Коробки відбору потужності, залежні від зчеплення

PTR-F: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

ПРИДИВІТЬСЯ ДО VOLVO FH16

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.