Trucks

Розміри кабіни

 

Кабіна Globetrotter XXL: простора та комфортна

У кабіні Globetrotter XXL вдосталь місця для комфортного та безпечного розміщення двох чоловік, при цьому, завдяки збільшеній довжині кабіни і, відповідно, ширшим і довшим ліжкам, в ній ще зручніше спати.

Globetrotter XL: створений для більшого простору для зберігання речей

Кабіна Globetrotter XL, окрім забезпечення безпечного та комфортного перебування однієї або двох осіб, вирізняється ще більшою кількістю додаткових відділень для зберігання речей завдяки збільшеній висоті. Внутрішня висота кабіни сягає 220 см (211 см над кожухом моторного відсіку).

 

Кабіна Globetrotter: для компанії з двох осіб

Кабіна Globetrotter (CAB-HSLP) з покращеним рівнем комфорту та двома спальними місцями. На додаток, завдяки вертикальній структурі в кабіні більше додаткових місць для зберігання. Внутрішня висота 205 см (196 см над кожухом моторного відсіку).

Спальна кабіна

Спальна кабіна (CAB-SLP), у якій можуть зручно розміститися одна або дві особи. Внутрішня висота 171 см, 162 см над кожухом моторного відсіку.

Низька спальна кабіна

Низька спальна кабіна (CAB-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове місце для вантажу понад кабіною. Внутрішня висота 147 см, 138 см над кожухом моторного відсіку.

Висота кабіни від землі*

 

 

 

 

 

Висота A (мм)

Висота B (мм)

Висота C (мм)

Висота D (мм)

Тягач

Колісна формула

Висота шасі

Підвіска

Шини

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

 

 4×2

 Висока

 Листові ресори/Пневматична

315/80-R22.5

3430

3800 

3950 

3225

 

 4×2

 Висока

 Листові ресори/Пневматична

315/80-R22.5

3440

3810 

3960 

3235

 

 4×2

 Середня

 Листові ресори/Пневматична

315/70-R22.5

3350 

3720 

3870 

3145

 

 4×2

 Низька

 Пневматична/Пневматична

315/60-R22.5 

3230 

3600 

3750 

3025

 

 4×2

 Низька

 Пневматична/Пневматична

315/60-R22.5 

3250 

3620 

3770 

3045

 

 6×2

 Середня

 Листові ресори/Пневматична

315/70-R22.5 

3350 

3720 

3870 

3145

Вантажний автомобіль

Колісна формула

Висота шасі

Підвіска

Шини

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

 

 6×2

Висока

Пневматична/Пневматична

315/80-R22.5

3410

3780 

3930 

3205

 

 6×2

Середня 

Пневматична/Пневматична 

315/70-R22.5 

3330 

3700 

3850 

3125

 

 6×2

Низька 

Пневматична/Пневматична 

315/60-R22.5 

3230 

3600 

3750 

3025

 

 6×2

Висока 

Листові ресори/Листові ресори 

315/80-R22.5 

3460 

3830 

3980 

3255

 

 6×4

Висока 

Листові ресори/Листові ресори 

315/80-R22.5 

3450 

3820 

3970 

3245

 

 8×4

Висока 

Листові ресори/Листові ресори 

315/80-R22.5 

3480 

3850 

4000 

3275

 

 10×4

Висока 

Листові ресори/Листові ресори 

315/80-R22.5 

3480 

3850 

4000 

3275

*Прибл. висота.

Особливості кабіни — по-справжньому універсальна

Чотириточкова підвіска 
На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня-пневматична або повністю пневматична підвіски.

Повітрозабірники 
Розташовані з лівої сторони у високій або низькій конфігурації, залежно від поставленої задачі. Також доступний передній повітрозабірник.

Кольори
Обирайте на свій смак. Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.

Оббивка
Тканина чорного кольору, шкіра або шкіра двох відтінків. Деякі види оббивки для сидінь (за винятком текстилю) можна за необхідності обладнати функцією вентиляції.

Сидіння водія
Обирайте між варіантами Dynamic і Progressive. Кожен можна замовити з оббивкою за вибором. Завдяки гнучкому налаштуванню сидінь ви отримуєте додаткову свободу вибору — загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 240 мм і 100 мм по вертикалі У стандартній комплектації сидіння водія має підголівник, налаштовувану або складану опору для спини, регулювання у поздовжньому напрямку та по висоті, налаштовувану підтримку попереку та налаштовуваний нахил сидіння.

Пасажирське сидіння 
Доступно у двох варіантах: Standard і Comfort. Обидва можна замовити з оббивкою за вибором. Пасажирські сидіння у стандартній комплектації обладнані підголівниками. Крім того, можливе встановлення поворотно-відкидного пасажирського сидіння.

Ліжка 
Створені для забезпечення максимального комфорту під час сну. Розміри ліжка: 74×200 см, ширина 81,5 см у середній частині; або 74×200 см з розмірами у розкладеному стані до 88×200 см, з шириною 95,5 см у середній частині. Довжина ліжка в кабіні Globetrotter XXL складає 213 сантиметрів. Ширина підголів'я, середньої частини та ділянки для ніг складає 99/106,5/91 см відповідно.
Покладіть у кабіні матрац з пінним наповнювачем або неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см з пружинними блоками. Доступні матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий.
Ми також пропонуємо два варіанти чохлів для матрацу: вони покращують рівень комфорту та дають змогу швидше розміщувати речі.
Також доступні: ліжко з регульованою спинкою та ліжко підвищеного комфорту (розміри 60×190 см або 70×190 см).

 

Місце для зберігання речей всередині кабіни 
Кабіна оснащена передньою полицею з шістьма DIN-відділеннями і двома великими місцями для зберігання з ролетами з боку водія і пасажира.
На задній стінці розташована легка верхня поличка з відмінним освітленням.
Під ліжком розташовані два висувні ящики загальним обсягом 130 літрів. На додаток, є два менших відділення для зберігання речей під матрацом з задньої (10 літрів) та передньої сторони (15 літрів) ліжка, а також відділення для пластикових пляшок у задній частині ліжка.

Зовнішні відділення для речей 
З двох боків кабіни розташовані великі відділення для зберігання, які можна відкрити як ззовні, так і зсередини. Додаткові неопалювані місця для зберігання обсягом 30 літрів розташовані по обидва боки кабіни.

Люк на даху 
Кожну кабіну може бути додатково обладнано одним з двох типів люків у даху, які відкриваються на 50 мм. Вони також слугують екстреним виходом. Управління люком у даху може здійснюватися вручну або за допомогою електронної системи управління.

Кермо
Двох розмірів — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватись у діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція), кермо можна відрегулювати по вертикалі у діапазоні від –5° до +15° — це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. В цілях безпеки та збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового та бокового дисплеїв.

Система кондиціонування повітря
Три альтернативні системи кондиціювання повітря дозволяють водію регулювати температуру.
• Вентиляція з використанням вентилятора і звичайного нагрівача охолоджувальної рідини
• Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC)
• Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2). Остання також доступна з датчиками сонця, туману і якості повітря
Систему кондиціювання повітря можна доповнити стоянковим обігрівачем кабіни і двигуна, а також стоянковим охолоджувачем кабіни I-ParkCool.

I-ParkCool 
Щоб ввімкнути кондиціонування повітря в кабіні не обов'язково вмикати двигун. I-ParkCool дозволяє регулювати температуру кабіни у вантажівці з вимкненим двигуном. Він працює у комбінації зі стоянковим обігрівачем кабіни, щоб забезпечувати комфортну температуру: незамінно, скажімо, вночі, коли температура змінюється дуже різко.
Більш того, вона безшумна. Рівень шуму системи на 20 дБ менше аналогічних систем конкурентів, що дозволяє зменшити шумове навантаження та позитивно позначається на якості відпочинку.
Систему кондиціювання повітря повністю інтегровано у звичайну вентиляційну систему* транспортного засобу і гаряче або холодне повітря рівномірно розподіляється крізь стандартні вентиляційні отвори. І це жодним чином не позначилося на аеродинаміці кабіни та висоті в кабіні.
* За винятком обігрівача кабіни (PH-CAB)

 

ВІДЧУВАЙТЕ СЕБЕ ЯК ВДОМА

Працюйте у комфорті. Перевірте місце водія. Ліжко. Подивіться на всі сушарки. Ви просто не повірите, скільки в ньому простору.