Вантажівки Volvo Trucks

Вольво Україна

×

Специфікації силової лінії Volvo FH

  • Двигуни
  • I-Shift
  • Подвійне зчеплення I-Shift
  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • комбінації силових ліній
  • Механізми відбору потужності

Двигуни

 

D13K  

D13K460TC & D13K500TC

G13C* 

Стандарт з викидів відпрацьованих газів 

Євро 6 

Євро 6 

Євро 6

Кількість циліндрів 

6

6

Об‘єм 

12,8 дм³ 

12,8 дм³ 

12,8 дм³

Хід поршня 

158 мм 

158 мм 

158 мм

Діаметр циліндра 

131 мм 

131 мм 

131 мм

Ступінь стискання 

18:1 (420, 460, 500 к. с.), 17:1 (540 к. с.)

17:01

17:01

Економічний діапазон обертів 

950-1400 об./хв. 

900–1300 об/хв. 

1000–1400 об./хв.

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами

200 кВт (2300 об./хв.)

-

-

Ефект VEB+ 

375 кВт (2300 об./хв.)

375 кВт (2300 об./хв.)

375 кВт (2300 об./хв.)

VEB+ 

у якості опції

у якості опції

у якості опції 

Масляні фільтри 

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий  

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий  

2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий 

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр 

33 л 

35 л 

33 л 

Система охолодження, загальний об’єм 

38 л 

38 л 

39,5 л 


* LNG

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)

 

Інтервал заміни масла

До 100,000 км або раз на рік при використанні VDS4. 

Механізм відбору потужності від двигуна
 

 

Значення крутного моменту 

Передавальне число 

EPTT350 

350 Н м* 

1.26:1

EPTT650 

650 Н·м* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Н·м* 

1.26:1


* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D13K & D13TC — потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

D13TC – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011
Двигуни D13TC пропонуються з потужністю 460 або 500 к. с. При цьому вони забезпечують більший крутний момент у порівнянні з іншими двигунами серії D13. Двигун D13TC потужністю 460 к. с. має такий самий крутний момент, що й двигун D13 потужністю 540 к. с., але на нижчих обертах. А двигун потужністю 500 к. с. з пакетом I-Save досягає показників двигунів серії D16 — 2800 Н м при таких же обертах.
Це досягається за рахунок використання технології Turbo Compound, у якій застосовується додаткова турбіна за турбонагнітачем, що використовує надлишкову енергію вихлопних газів. Завдяки цій енергії крутний момент напряму передається на колінчатий вал, що сприяє високій потужності та надзвичайному рівню економічності двигуна.

 

D13K420 (309 кВт) 

 

Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 

420 к.с. 

Макс. крутний момент при 860-1400 об./хв. 

2100 Н·м 

D13K460 (345 кВт) 

 

Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 

460 к.с. 

Макс. крутний момент при 900-1400 об./хв. 

2300 Н·м  

D13K460TC (345 кВт)

 

Макс. потужність при 1250–1600 об/хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 900–1300 об./хв.

2600 Н·м 

D13K500 (368 кВт) 

 

Макс. потужність при 1530—1800 об./хв.

500 к.с. 

Макс. крутний момент при 980–1270 об./хв.

2500 Н·м 

D13K500TC (368 кВт)

 

Макс. потужність при 1250–1600 об/хв.

500 к.с.

Макс. крутний момент при 900–1300 об./хв.

2800 Н·м

D13K540 (397 кВт) 

 

Макс. потужність при 1450-1800 об./хв. 

540 к.с. 

Макс. крутний момент при 1000-1450 об./хв.

2600 Н·м 

G13C – потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011

G13C420 (309 кВт)

 

Макс. потужність при 1400-1800 об./хв.

420 к.с.

Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв.

2100 Н·м

G13C460 (338 кВт)

 

Макс. потужність при 1700–1800 об./хв.

460 к.с.

Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв.

2300 Н·м

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Специфікації

 

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н*м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

AT2412F

Пряма 

2400

44

AT2612F

Пряма 

2600

100

ATO2612F

Підвищена передача 

2600

100

AT2812F

Пряма 

2800

60

ATO3112F

Підвищена передача 

3150

100

Специфікації подвійного зчеплення I-Shift Dual Clutch

 

Тип 

Вища передача 

Крутний момент двигуна (Н*м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

SPO2812

Підвищена передача

2800

80

Задні мости

 

Тип 

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Нм

Максимальне навантаження на міст/візок (тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

         

RSS1244B

Одинарна

Гіпоїдна

2800

12

44

RSS1344C/D

Одинарна

Гіпоїдна

2600

13

44

RSS1344E

Одинарна

Гіпоїдна

2800

13

44

RSS1352A

Одинарна

Гіпоїдна

2800

13

52

RSS1356

Одинарна

Гіпоїдна

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Одинарна

Гіпоїдна

3550

13

60

RSS1370A/B

Одинарна

Гіпоїдна

3550

13

70

RTS2370A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

70

RTS2310A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

100

Колісний редуктор

         

RSH1370F

Одинарна

Конічні спіральні передачі

3550

13

70

RTH2610F

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

26

100

RTH3210

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

32

100

RTH3312

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

33

120

RTH3815

Здвоєний

Конічні спіральні передачі

3550

38

150

Передавальні числа заднього мосту

 

RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RTS2310A RSH1370F RTH2610F RTH3210G RTH3312B RTH3815
2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1
2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1
2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1
2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1
3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  
3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  
  3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    
  4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    
  4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    
  5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          
  6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Для RSS1344D/E
** Для RSS1370B

комбінації силових ліній

 

 

D13K420  

D13K460

D13K500

D13K540

D13K460TC

D13K500TC

G13C420

G13C460

I-Shift

               

AT2412F

       

AT2612F

 

ATO2612F

 

AT2812F

         

   

ATO3112F

         

   

Подвійне зчеплення I-Shift 

               

SP02812 

 

   

Мости з одинарною головною передачею

               

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Мости з колісним редуктором

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Механізми відбору потужності

Доступний широкий вибір залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Коробки відбору потужності, незалежні від зчеплення

PTER-DIN: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

 

Коробки відбору потужності, залежні від зчеплення
 

PTR-F: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

ПРИДИВІТЬСЯ ДО VOLVO FH

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.