| D13K | D13K420TC, D13K460TC І D13K500TC | G13C* |
---|---|---|---|
Стандарт з викидів відпрацьованих газів | Євро 6 | Євро 6 | Євро 6 |
Кількість циліндрів | 6 | 6 | 6 |
Об‘єм | 12,8 дм³ | 12,8 дм³ | 12,8 дм³ |
Хід поршня | 158 мм | 158 мм | 158 мм |
Діаметр циліндра | 131 мм | 131 мм | 131 мм |
Ступінь стискання | 18:1 (420, 460, 500 к. с.), 17:1 (540 к. с.) | 17:01 | 17:01 |
Економічний діапазон обертів | 950-1400 об./хв. | 900–1300 об/хв. | 1000–1400 об./хв. |
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами | 200 кВт (2300 об./хв.) | - | - |
Ефект VEB+ | 375 кВт (2300 об./хв.) | 375 кВт (2300 об./хв.) | 375 кВт (2300 об./хв.) |
VEB+ | у якості опції | у якості опції | у якості опції |
Масляні фільтри | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий | 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий |
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр | 33 л | 35 л | 33 л |
Система охолодження, загальний об’єм | 38 л | 38 л | 39,5 л |
* LNG
Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, синтетичне дизельне паливо)
До 150 000 км або раз на рік при використанні VDS4.
| Значення крутного моменту | Передавальне число |
---|---|---|
EPTT350 | 350 Н м* | 1.26:1 |
EPTT650 | 650 Н·м* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Н·м* | 1.26:1 |
* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.
Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011
Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011
D13TC доступний з потужністю 420, 460 і 500 к.с. При цьому вони забезпечують більший крутний момент у порівнянні з іншими двигунами серії D13. Двигун D13TC потужністю 460 к. с. має такий самий крутний момент, що й двигун D13 потужністю 540 к. с., але на нижчих обертах. А двигун потужністю 500 к. с. з пакетом I-Save досягає показників двигунів серії D16 — 2800 Н м при таких же обертах.
Це досягається за рахунок використання технології Turbo Compound, у якій застосовується додаткова турбіна за турбонагнітачем, що використовує надлишкову енергію вихлопних газів. Завдяки цій енергії крутний момент напряму передається на колінчатий вал, що сприяє високій потужності та надзвичайному рівню економічності двигуна.
D13K380 (279 кВт) | |
---|---|
Макс. потужність при 1700 об./хв. | 380 к.с. |
Макс. крутний момент при 830-1400 об./хв. | 1814 Н·м |
D13K420 (309 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 420 к.с. |
Макс. крутний момент при 905-1400 об./хв. | 2100 Н·м |
D13K420TC (309 кВт) | |
Макс. потужність при 1230-1600 об./хв. | 420 к.с. |
Макс. крутний момент при 900-1230 об./хв. | 2400 Н*м |
D13K460 (345 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 460 к.с. |
Макс. крутний момент при 945-1400 об./хв. | 2300 Н·м |
D13K460TC (345 кВт) | |
Макс. потужність при 1240-1600 об./хв. | 460 к.с. |
Макс. крутний момент при 900-1240 об./хв. | 2600 Н·м |
D13K500 (368 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 500 к.с. |
Макс. крутний момент при 980-1400 об./хв. | 2500 Н·м |
D13K500TC (368 кВт) | |
Макс. потужність при 1250–1600 об/хв. | 500 к.с. |
Макс. крутний момент при 900–1250 об/хв. | 2800 Н·м |
D13K540 (397 кВт) | |
Макс. потужність при 1458-1700 об./хв. | 540 к.с. |
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. | 2600 Н·м |
Максимальна вихідна потужність відповідно до директиви ЄС 582/2011
G13C420 (309 кВт) |
|
---|---|
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. | 420 к.с. |
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. | 2100 Н·м |
G13C460 (338 кВт) |
|
Макс. потужність при 1700–1800 об./хв. | 460 к.с. |
Макс. крутний момент при 1050–1400 об./хв. | 2300 Н·м |
G13C500 (368 кВт) | |
Макс. потужність при 1404-1700 об./хв. | 500 к.с. |
Макс. крутний момент при 980-1404 об./хв. | 2500 Н·м |
Тип | Вища передача | Крутний момент двигуна (Н·м) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|
AT2412G | Пряма | 2400 | 44 |
AT2612G | Пряма | 2600 | 100 |
ATO2612G | Підвищена передача | 2600 | 100 |
AT2812G | Пряма | 2800 | 60 |
ATO3112G | Підвищена передача | 3150 | 100 |
Тип | Міст | Передача | Максимальний крутний момент, Нм | Максимальне навантаження на міст/візок (тонн) | Дозволена вага автопоїзда, тонн |
---|---|---|---|---|---|
Одинарна головна передача | |||||
RSS1244B | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/D | Одинарна | Гіпоїдна | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 44 |
RSS1352A | Одинарна | Гіпоїдна | 2800 | 13 | 52 |
RSS1356 | Одинарна | Гіпоїдна | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1360 | Одинарна | Гіпоїдна | 3550 | 13 | 60 |
RSS1370A/B | Одинарна | Гіпоїдна | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 70 |
RTS2310A | Здвоєний | Гіпоїдна | 3550 | 23 | 100 |
Колісний редуктор | |||||
RSH1370F | Одинарна | Конічні спіральні передачі | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Здвоєний | Конічні спіральні передачі | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244B | RSS1344C/D | RSS1344E | RSS1352A | RSS1356 | RSS1360 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210G | RTH3312B | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.50:1 | 2.47:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.85:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 3.08:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.67:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 7.21:1 | |
| 3.70:1 | 4.11:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | ||||||
| 4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||||
| 4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 7.21:1 | ||||||||
| 5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | |||||||||
| 6.17:1 | 6.17:1 | 4.63:1 |
* Для RSS1344D/E
** Для RSS1370B
| D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | D13K540 | D13K420TC | D13K460TC | D13K500TC | G13C420 | G13C460 | G13C500 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift | ||||||||||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||||||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
AT2812G | ● | |||||||||||
ATO3112G | ● | |||||||||||
Подвійне зчеплення I-Shift Dual Clutch | ||||||||||||
SP02812 | ● | ● | ● | ● | ● | |||||||
Мости з одинарною головною передачею | ||||||||||||
RSS1244B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1344C/D | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1352A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1360 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
Мости з колісним редуктором | ||||||||||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-F: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З‘З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.